פתרון יסודי לבעיית הביוב

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/4/2018 22:50 ● ערב ערב 2859
מים משומשים עושים את דרכם בכל עת בצנרת הביוב. לאן הם זורמים? התשובה משתנה מאזור לאזור. אבל מה שחשוב לכם כתושבים זה שהמים יפונו מהזירה. מה עושים במקרה של תקלה?
פתרון יסודי לבעיית הביוב

לא פעם מתרחשת תקלה בצנרת הביוב. זה יכול להיגרם כתוצאה מגורמים שונים. פעמים זה בגין סתימה במערכת הביוב שנוצרת מחפצים מוצקים שחדרו לצנרת. לפעמים זה בגלל שורשים שחדרו לצנרת הביוב והתעבו שם. כתוצאה מכך הם חוסמים את המעבר ולא מאפשרים זרימה של המים. תוצאה של מקרים כאלו היא הצפה של מי ביוב. אין צורך לפרט מהי ההרגשה שנוצרת כאשר ריח של ביוב ממלא את האזור ומים מזוהמים מציפים את הסביבה...

 

ביובית – הכלי לפתרון הבעיה

 

אם גם אתם נקלעתם למצב ביש כזה, בו מי ביוב מציפים את הסביבה ואתם מתמודדים עם ריחות לא נעימים ומים מצחינים שמטרידים אתכם, עליכם לפעול במהירות כדי לפתור את הבעיה מהשורש. על מנת לעשות זאת יהיה עליכם לפנות אל שרברב בעל מומחיות בתחום של שאיבות ביוב. הלה יוכל להציע לכם פתרון יסודי לבעיה. הוא יגיע לשטח ויבחן את הנתונים. הוא יבדוק את המצב של צנרת הביוב ויתור אחר פתרון לבעיה. המטרה של הבדיקה הזו תהיה לזהות את גורם הבעיה ולתור אחר דרך התיקון הנכונה.

כדי לאפשר ביצוע תיקון בצנרת יהיה צורך במרבית המקרים להיעזר עם ביובית. באמצעות כלי זה ניתן לבצע שאיבות ביוב ולפנות את המים מהצנרת. כאשר הצינורות יהיו ריקים ממים אפשר יהיה לפעול הלאה ולבדוק את הצינורות. כאשר מטרת הבדיקה היא לגלות היכן יש תקלה בצינור והיכן הוא חסום. ביובית תשאב את המים המזוהמים ובעזרתה ישנעו אותם אל מתקן טיהור. בעוד הצנרת תעבור תהליך של תיקון והתאמה לקראת המשך שימוש יעיל. יש לדעת כי רק אנשי מקצוע מורשים יכולים לבצע תהליך זה ולספק שירות של שאיבות ביוב.

תקלה בצנרת? מתמודדים עם הצפת מי ביוב? יש לפעול בצורה חכמה כדי לפתור את הבעיה מהשורש ולהחזיר את מערכת המים לפעולה תקינה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש