כשהלכלוך השתלט לכם על העיר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/4/2018 22:54 ● ערב ערב 2859
העיר הרביעית באוכלוסייה בישראל היא ראשון לציון, כדי לתפעל את שירותי הביוב של עיר מיושבת כל כך, כנראה שיצא לכם פעם או פעמיים לחפש שאיבות ביוב בראשון לציון.
כשהלכלוך השתלט לכם על העיר

בדרך כלל השיחה שלכם עם חברים כאשר אתם יושבים על כוס קפה ועוגה, לא תהיה על שאיבות ביוב בראשון לציון, אולם במקרה שתתקלו בבור ביוב שנפער באחד מחלקי העיר תוכלו לשים לב שהנושא השולט בשיחותיהם של כלל התושבים באזור הוא אך ורק על אודות האחראי לשאיבות ביוב בראשון לציון, הריח והלכלוך הם מעיקים מאוד וגורמים להמון חוסר נעימות במהלך החיים השלווים שאנו רגילים לנהל בעיר.

 

מה צריך לדעת אודות שאיבות ביוב בראשון לציון?

 

מלבד חוסר הנעימות שיש בהצפה של ביוב הדורשת שאיבות ביוב , הצפה כזו מסוכנת גם לבריאות של התושבים באזור, החיידקים והבקטריות שמסתובבים בתעלות הביוב יוצאים יחד עם מי ההצפה ועלולים לסכן את חיי התושבים, מה גם שהלכלוך הרב עלול לגרום להתרבות מחלות וחיידקים ובעקיפין לסכן את חיי התושבים.

בכל מבנה או בנין יש מערכת ביוב שתוכננה על ידי קבלן ביוב, המערכת הזו אוספת את מי השופכין מכל המבנה המדובר ומפנה אותו על ידי שירות העירייה לבורות הביוב, תקלה במערכת הזו גורמת להצפה.

בדרך כלל במקרה של סתימה בביוב שגורמת להצפה, יגיע קבלן ביוב בליווי של רכב ביוב ויסקור את כל מסלול המים בביוב כדי לגלות מה גרם לסתימה, את הבורות שהסתימה משפיעה עליהם יפתחו עובדי הביוב לפי הצורך וישאבו את המים יחד עם העצם שגרם לסתימה לתוך המכל של הביובית, כך תוכל לחזור שלוות נפשם של התושבים לקדמותה וחייהם יוכלו להמשיך להתנהל כסדרם.

את מי הביוב שנשאבים למיכל של הביובית שופכים באתרים מיוחדים למי שופכין, קבלני הביוב שומרים על בריאות ואקולוגיה ולפי הנחיות משרד הבריות מפנים את תוכן הביובית רק במקומות המיועדים לכך כדי לא לסכן את בריאות התושבים.

 

אם נתקלתם במפגע עירוני שכזה, חפשו עוד היום שירותי שאיבות ביוב בראשון לציון כדי להחזיר לעצמכם את האפשרות לנשום ברוגע.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש