לטייל בדרך שלך

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/4/2018 22:58 ● ערב ערב 2859
כולנו אוהבים טיולים, גם מבוגרים או אנשים מוגבלים ישמחו לסייר ולתייר ברחבי הארץ, אתרים רבים בארץ ובעולם נגישים לבעלי מוגבלויות
לטייל בדרך שלך

אנשים בעלי מוגבלות לא איבדו את הרצון שלהם לראות נופים ולחוות חוויות אטרקטיביות בחיק הטבע, אמנם הניידות קשה להם, הם לא גמישים כמו כל שאר המטיילים, אך למרות שטיול עלול להוות עבורם אתגר רציני, הם ישמחו לנסות לעמוד בו בכבוד, אתרים רבים טורחים להתאים את עצמם גם למבקרים בעלי מוגבלויות.

 

איפה אפשר לטייל בישיבה על קולנועית

 

לפני היציאה לטיול יש לבצע תיאום בין הטיול לבין המוגבלות של המשתתפים בה, כאשר אתם מתכננים טיול לבעל מוגבלות שמתנייד על קולנועית יש לוודא שהמסלול מאפשר נסיעה על קולנועית, כמו כן ודאו שהקולנועית שברשותכם מתאימה לטיולים ובעיקר לאתר אליו אתם מתכננים לנסוע, אם אין ברשותכם קולנועית כזו מומלץ לשכור קולנועית מותאמת.

נחל שופט הוא אתר מהנה שניתן לבקר בו כשאתם נוסעים על הקולנועית, אורך המסלול הוא כשעה, המסלול מלא בצמחייה ירוקה ולאורך כל אורכו נחל זורם, יש בו גם טחנת קמח ומפל מים, המקום מאוד נעים והנסיעה לאורך המסלול על הקולנועית מהווה אתגר מהנה במיוחד.

מסלול ארוך יותר שניתן לטיול על קלנועית הוא סיור בעיר עכו, העיר עכו היא אחת הערים הכי פופולאריות לתיירים בארץ, היא נבנתה בתקופת הטורקים ועד היום האווירה הטורקית בה משתמרת, השוק בה רועש ומלא בגוונים, יש בה חומה, עיר תחתית ואף מצודה, חוף הים בעכו הוא מרהיב, תיירים רבים נוהרים למקום והטיול תואם את הצרכים של בעלי מוגבלות, אך טבעי שתיקחו את הקולנועית אתכם ותיהנו מטיול מקסים ומרתק.

גם העיר העתיק בירושלים שהייתה תמיד קשה עושה שינויים ושיפוצים כדי להפוך את התיירות בה נגישה גם לנכים, את הסיור בעיר ירושלים, בעיר העתיקה ובעיר דוד ניתן לעשות כיום גם על קולנועית מה שלא התאפשר פעם, הפרויקט להנגשה של העיר העתיקה בירושלים נעשתה בעלות של כ – 20 מיליון שקלים.

 

למרות שהתרגלתם להיות בסביבה המוכרת והקרובה, לא כדאי לכם לוותר על טיולים ואטרקציות, מקומות רבים מתאימים את עצמם כדי לארח אתכם על הקולנועית.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש