אז מה עושים כששוב נתקפנו בבעיית מזיקים בבית או במשרד?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/4/2018 23:04 ● ערב ערב 2859
כידוע, בעלי חיים רבים המוכרים כמזיקים וכמטרידים נמנים עם חרקים הנפוצים ביותר בארץ. חלק מבעלי החיים הללו פועלים בתנאי לחות וחלקם האחר מגיחים דווקא בימי החום השוררים במרבית חודשי השנה בארץ.
אז מה עושים כששוב נתקפנו בבעיית מזיקים בבית או במשרד?

אז אם כבר מדבים על הדברה או על הדברה ירוקה, חשוב לדעת שחלק מבעלי החיים המטרידים אמנם אינם מוכרים כנשאי מחלות וכמעבירים אותן, במקרים רבים הם גם אינם גורמים בסופו של דבר לנזק סביבתי או תברואתי משמעותי, ועדיין עצם קיומם בצד מגורי בני האדם עלול להשבית את האיזון הטבעי ואת ויסות הקשר בינינו לבין הסביבה.

חובה לזכור ולשים לב, כי חלק מבעלי החיים המטרידים הם אכן מסוכנים אפילו לבריאות ועלולים חלילה לפגוע בבריאות בני האדם השוכנים לצדם ובמיוחד לגרום למחלות ולנזקים אחרים. מדובר למשל- בכיני היונים שעלולות להעביר מחלות- כמחלות עור, גירודים ופגעי עיניים שונים, חולדות הנושאות מחלות וזיהומים ועוד.

החשיפה הלא רצויה והבלתי נמנעת לבעלי החיים הללו גורמת לנזק, לטרדה ולאי נוחות.

האם אפשר או כדאי להדביר בכוחות עצמנו? ברוב החנויות למוצרי בית וגינה ניתן לרכוש בקלות ובמחירים יחסית נוחים לכל כיס אמצעי ריסוס ומיגור במקום לקרוא למדבירים או ללוכד עכברים, מלכודות ואבקות שאמורים מעצם טבעם למגר, להשמיד ולהרחיק את בעלי החיים הלא רצויים והמזיקים מסביבתנו.

עם זאת ובכל מקרה חשוב לזכור, כי רוב בעלי החיים הלא רצויים ש"נחתו" לפתע אצלנו בבית הם בסך הכול בעלי חיים מסכנים וחסרי אונים שטעו בדרכם והגיעו לביתנו בטעות, ולכן אין להתעלל בהם או/ ו לבצע שיטות הדברה או מיגור שיגרמו להם לנזק שיהווה "צער בעלי חיים".

אז מה עושים? ההמלצה המקובלת והנפוצה ביותר היא להזמין חברת הדברה מקצועית ובעלת ידע וניסיון ולהשתמש בשירותיה על מנת למצוא את החומרים המתאימים והמדויקים ביותר כנגד המזיקים שמצויים אצלנו, כמו למשל כשמדובר ב הדברת טרמיטים.

חשוב מאוד להבין, כי רק חברת הדברה שאנשי השירות שעובדים דרכה היא חברה המוסמכת והמיומנת ביותר לעסוק בעבודת הדברה ומיגור. חשוב מאוד לדרוש מבלי חשש לראות את תעודות ההסמכה והרישיון של החברה ושל כל אחד מעובדיה שעשוי להגיע לביתכם- ולוודא שאכן מדובר בחברה שעובדת תחת פיקוח ורישיון מסודר לעסוק בחומרי הדברה מסוכנים, תעודה זו ניתנת מטעם המשרד לאיכות הסביבה.

רק אנשי שירות מטעם חברה כזאת יוכלו לוודא כי אכן אתם מקבלים את עבודת ההדברה היעילה והנכונה ביותר.

 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש