חושבים טוב וחיים טוב

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/5/2018 11:05 ● ערב ערב 2861
התנהלות נכונה בענפי החיים השונים יכולה להוות גורם משפיע בעל משמעות רבה על החיים, איכותם ורמתם. בחירה נכונה בכל רגע ובכל תוואי תשפיע על חיי היום יום שלכם
חושבים טוב וחיים טוב

התנהלות נכונה בחיים יכולה לחסוך הרבה מאוד זמן וכסף, בענפי החיים השונים כבר היכרו את המציאות הזו ומנסים לשנות את דפוסי ההתנהגות על מנת להביא לתוצאה טובה יותר ומניבה יותר, כך נראה כי למשל אפילו בתחום משפחות הסעד, תחום שבעבר היה נראה כי יש צורך להכניס סיוע חיצוני היום ההתנהלות היא שונה והגישה שונתה באופן משמעותי, היום לתוך בתי סעד מכניסים איש מקצוע למשך מספר שעות, בדרך כלל מכניסים אישה, היא מארגנת את הבית ובעיקר יוצרת סדר בדפוסי ההתנהלות של בעלת הבית בטריטוריה הביתית.

 ניתן להשליך מעניין זה לעניינים נוספים, ניתן להרחיב את היריעה ולהתאים את התנאים גם בתחומים אחרים, כך נראה כי גם החיסכון בעלויות חל בתחום זה, ניתן לרכוש רכב, הנסיעה היא קלה נוחה אך העלויות הן, גבוהות, אם רוצים ליהנות מנסיעה מהירה ויעילה זה לא אומר שצריך לבזבז ממון, פשוט מאוד משתמשים  באופניים חשמליות, אופניים חשמליות הן בעלות תחזוקה זולה יחסית, הן מהירות בנסיעה ויכולות לגמוע מרחקים ולהביא את התועלת תוך כדי חיסכון כלכלי.

 גם בתחום של חיסכון בזמן ניתן להתנהל נכון יותר ומחושב יותר וליהנות מתפוקה ברמה גבוהה. אופניים חשמליים יכולים לקצר את זמן הנסיעה, ההגעה והחניה, אופניים חשמליים יכולים לחסוך זמן רב, הניידות המגיעה יחד עם העצמאות.

 החיסכון בזמן של חיפוש אחר מקום חניה, וההתנהלות בזירה של הכביש עצמה, אין צורך לבזבז זמן בהמתנה לאוטובוס, אין צורך להתנהל מול הרכב הקטן או הגדול בין המכוניות, פשוט עצמאות שעשויה לפתוח את העיניים, אופניים חשמליות הם הכלי להתנהלות נוחה ופרקטית על הכביש.

נראה כי לכאורה החיים בין האנשים שונים בדבר אחד משמעותי: בצורת ההתנהלות, היא זו שתכריע אם תרוויחו יותר או פחות, מכל ההיבטים, זמן, כסף, והעיקר ההשפעה על רמת החיים ועל איכותם, פשוט לבחור להתנהל נכון.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש