מהפך בעולם הפרסום- שיווק בעיקר דרך אתרים האינטרנט

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/5/2018 14:22 ● ערב ערב 2861
שליטה בעולם הקניות ועולם הרכישות נעשה תחילה בחנויות פרטיות וקטנות שהיו מפוזרות על פני רחבי הערים, לאחר מכן חל מהפך ראשון ומהותי כאשר החלו לקום מרכזי הקניות העצומים- הקניונים. איש בתחילה לא האמין שאנשים אכן "יבזבזו" את זמן בשוטטות במרכזים אלו... והנה כולנו עדים לכך שבמשך עשרות שנים הקניונים שלטו בכיפה ביד רמה והובילו ללא שום מאמץ. אלפי בני אדם החלו להגיע מדי יום ביום לקניונים ורכשו בסכומי עתק מהחנויות שהרכיבו אותו.
מהפך בעולם הפרסום- שיווק בעיקר דרך אתרים האינטרנט

 

והנה- המהפך רק הושלם וקמה תקופה חדשה וייחודית- המנטליות של הלקוחות השתנתה ברגע- במקום הרצון והצורך לנגוע במוצר, לממש, למדוד ולחוש אותו בכל החושים- הם נהנים משינוי חסר תקדים- מודל הצריכה החדש שהלך ותפס תאוצה- הוא מודל של רכישות דרך אתר האינטרנט. הרוכשים הפוטנציאלים מעדיפים לחפש במנועי החיפוש את מבוקשם, למצוא אתר רלוונטי ואיכותי – להיכנס אליו ולרכוש דרכו...

 

אז מה צריך לדעת על רכישות דרך האינטרנט?

 

ראשית, הגולשים הרלוונטיים הם הלקוחות  הפוטנציאלים, ולכן חשוב במיוחד לפענח את ההתנהגות שלהם בעת הגלישה מבחינה טכנולוגית והתנהגותית- פסיכולוגית. כמו כן, חשוב מאוד כמובן למתג את האתר המבוקש ב"מושך" יותר. ככל שהלקוחות יראו באתר כדרך טובה, נגישה ויעילה יותר לרכוש את קניותיהם או לחלופין לבצע עסקים- הרי שלאתר יהיו יותר כניסות- ביקושים וכך יגדל ביותר הסיכוי לרווח כלכלי- עסקי.

 

אם כן, מה עושים על מנת לקדם אתר באינטרנט?

 

אז בעקבות השינוי המשמעותי שחל בתפיסת עולם של הרוכשים ובשינוי המהפכני בעולם הפרסום והמיתוג- חל שינוי גם בצורך באנשי השירות הרלוונטיים העשויים לתרום לקידומו של העסק. מרגע שרוב העסק עבר לאינטרנט- הרי שדרך כוכבם של אנשי השירות בתחום החדש- קידום האתרים-         Search Engine Optimization

הרעיון שעומד מאחורי תפקידם של אלו הוא ליצור מצב אופטימלי של חיפוש במנועי החיפוש באינטרנט ולמצות באופן היסודי והמיטבי ביותר את יכולת הקידום והמיתוג של האתר. או במילים אחרות- כאשר איש קידום אתרים יתחיל לעבוד עם חברה/ עסק המעוניינים לקדם את אתר החברה דרך רשת האינטרנט – עליו למצוא כל דרך התנהגותית, טכנולוגית- באמצעים של מעקב, סבלנות, ניתוח- על מנת לגרום לכך שמיקומו הסופי של אתר החברה הרלוונטית יקודם באופן ממשי במעלות המיקום בתוצאות הגלישה של הלקוחות הפוטנציאלים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש