ספא לה פלאיה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: חיים דוד ● 9/5/2018 19:28 ● ערב ערב 2862
הלכתי לכתוב כתבה וכמובן שלא יכולתי שלא להנות מהדיל המדהים לאילתים של מסאז' מפנק של 50 דקות ב- 100 ש"ח בלבד תחת ידיו של מטפל מדהים ● פגשתי עובדים שהם משפחה ³ התאהבתי בבעלת המקום – לאה תורג'מן ● מה אגיד לכם – פשוט יום כיף ב'לה פלאיה ספא' שבמלון 'לה פלאיה פלוס’
ספא לה פלאיה

ראשית ולפני הכל, כמה מילים חמות על בעלת ספא 'לה פלאיה' מזה ארבע שנים – לאה תורג'מן. התאהבתי באישה המקסימה הזו, שעבורה הספא הוא בית והעובדים במקום הם כמו משפחה, היא דואגת להם לכל, גם בעניינים אישיים, ואיך אומרים – אין כמו דוגמה חיה – כולם מחבקים אותה, מתייעצים איתה. פשוט תענוג. ואם בעובדים עסקינן – אז יש כאן כמה מחלקות ובהן תפגשו – מנהל קבלה, מנהל אדמיניסטרטיבי, מטפלים, מחלקת מניקור ופדיקור וכן מגוון טיפולי קוסמטיקה.
כבר בכניסה לספא 'לה פלאיה' במלון 'לה פלאיה פלוס' מרגישים את האנרגיות המדהימות שיש למקום, את העיצוב המפואר והחמים בצבעים רכים, ריחות השמנים הארומתיים וריח המגבות הרכות והנעימות, כל אלה מושכים כבמטה קסם לחוות טיפול ממגוון הטיפולים במקום. לאה מספרת: "הספא הזה פונה גם לקהל האילתי (ראו מבצע מדהים בהמשך). לקוחות שמגיעים לכאן מתמכרים, אם זה תושבי אילת, ואם זה תיירים, שאף שאינם מתארחים במלון, שמגיעים במיוחד לספא שלנו. אנו דואגים כמובן גם לאורחי המלון ועובדים גם עם קבוצות גדולות דוגמת 'השטיח המעופף'. 99% מהאורחים שקיבלו אצלנו טיפול, אומרים שיחזרו ושמעולם לא קיבלו כזה טיפול טוב. לראיה ניתן גם לראות פידבקים בפייסבוק (לה פלאיה ספא) וכן ב- Tripadvisor". 
'לה פלאיה ספא' הוא ספא מיוחד הממוקם באגף השמאלי של מלון 'לה פלאיה פלוס'. הספא מכיל ששה חדרי טיפול מרווחים אקסקלוסיביים, כששניים מהם - חדרי טיפולים זוגיים מפנקים. העיצוב בפרקט כהה וצבעי שמנת, עם שדרת האבנים במרכז האולם המוביל לחדרים, משווה מראה ייחודי לא קונבנציונלי. הספא מאובזר בסאונה יבשה יפהפייה, בכורסאות מסאז', במקלחות ובלוקרים. המקום מקפיד על ניקיון, היגיינה ואסתטיקה ברמה גבוהה. פה נהנים משתיה קרה (לימונדה) וחמה ומכיבוד קל.

 

 

מגוון טיפולים


הספא מתהדר במגוון גדול של טיפולים, בין היתר: קלאסי שבדי, רפלקסולוגיה, אבנים חמות, מסאז' פנים, עיסוי קרקפת, איורוודה, מסאז' תאילנדי, מסאז' רפואי, מסאז' ספציפי לספורטאים – רקמות עמוקות ועוד. המטפלים, עשרה במספר, כולם מוסמכים בעלי תעודות, מקצועיים ועם נסיון רב שנים. הספא מקפיד בשימוש בשמנים יוקרתיים ואיכותיים עם ריח מדהים. 

 


לא רק מסאז'ים


בספא תוכלו להנות מטיפולים קוסמטיים - מבחר מפנק של טיפולי פנים וכן ממניקור ופדיקור.
המקום פתוח לאירועים פרטיים של עד 20 איש (כדוגמת מסיבות רווקות, ימי הולדת, ועדי עובדים). כמו כן, ישנה אפשרות לחבילות הכוללות ארוחות בוקר או ערב במלון. חוגגי יום הולדת מקבלים כאן 2 כוסות יין ומתנה.
בספא מפנקים את האילתים במבצע היכרות - חבילה הכוללת מסאז' למשך 50 דקות בימים א-ה, שימוש בכל הפסיליטיס - סאונה יבשה, כורסאות מסאז', לוקר, מקלחונים כולל בריכה – רק ב- 100 ₪ (בשישי ושבת המחיר הוא 120 ש"ח).
המקום חרט על דגלו: איכות, שירות, יחס אישי וחם ומחיר אטרקטיבי.


’לה פלאיה ספא', במלון 'לה פלאיה פלוס' (מול 'מג'יק פאלאס'). 
טלפון: 08-8529119. פתוח: כל השבוע 09:00-19:00. 


חדשות אילת