נקודת הטל - מכירה התקנה טיפול ותיקון מזגנים

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 9/5/2018 19:31 ● ערב ערב 2862
עברו הזמנים בהם הטבע קבע את הטמפרטורה בחלל הביתי, העסקי או המוסדי, וכל שנותר לנו לעשות זה להשתמש במניפות, מאווררים או טפטפות ולהתלונן על מזג האויר ● כעת, הודות להתפתחות הטכנולוגיה, אנחנו קובעים את מזג האוויר, וכל מה שצריך לעשות זה לפנות לאיש מיזוג האוויר משה זיתוני
נקודת הטל - מכירה התקנה טיפול ותיקון מזגנים

למשה זיתוני 30 שנות ניסיון בתחום מיזוג האוויר, ואין בעיה שלא ימצא לה פתרון. לאילת הגיע כשברזומה שלו שנים רבות של עבודה בתחום המיזוג ועבד פה כשכיר בש.א.מ. ב- 2008 החליט שהגיע הזמן לפתוח עסק משלו, הקים את 'נקודת הטל' ומאז הוא עצמאי.

'נקודת הטל' היא הנציגה של חברתLG  מערכות מיזוג מתקדמות ו-  VRFאינוורטר באילת.  
"חשובה מאד בעיקר במזג האוויר של אילת העובדה שמערכות אלה שאנו מתקינים", אומר משה, "יודעות לתפקד גם בטמפרטורה של 50 מעלות ומעלה, והן מקטינות באופן משמעותי את צריכת החשמל".

 

 

האם אתם מתמקדים במיזוג ביתי או עסקי?
"עד לפני זמן לא רב התמחינו בעיקר בפרויקטים גדולים. לדוגמה, מיזגנו את אולם הספורט 'צאלים', את המרכז לגיל הרך במתנ"ס 'שחמון', את חנותGM , את 'עולם הצבעים' ובשנה האחרונה, ביצענו את עבודת מיזוג שטח של 1,700 מ"ר בחנות 'זארה' 'מול הים', והכל על טהרת טכנולוגייתVRF  החסכונית בחשמל. לאחרונה, נותנת 'נקודת הטל' שירות גם בשוק הפרטי – כולל מכירה והתקנה של מזגנים מפוצלים ביתיים של כל החברות המובילות בשוק, תוך שימת דגש על מזגנים של 'תדיראן'. לכל מזגן שנמכר על ידי חברת 'נקודת הטל', מקבל הלקוח שלוש שנות אחריות".

ב'נקודת הטל' מקבלים הלקוחות יחס חם, מקצועי ותשומת לב מירבית. הייעוץ הניתן בבית הלקוח בכל הנוגע להתקנה והתאמה של המזגן למקום הוא ללא תשלום. מחיר ביקור של טכנאי שלא במסגרת האחריות הוא -175 ₪. צוות העובדים הגדול ותיק ומנוסה, ועובדה זו ניכרת משמעותית בכל עבודה המתבצעת על ידי 'נקודת הטל'.

בימים אלה חוגגת 'נקודת הטל' עשור לפעילותה ולרגל החגיגה, ניתן לשלם בעד עשרה תשלומים באשראי ללא ריבית.

צרו קשר עם 'נקודת הטל' ותיענו במהירות. טלפון ליצירת קשר 08-6375585 או באתר האינטרנט 'נקודת הטל' ובדף העיסקי בפייסבוק NEKUDAT HATAL.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש