זכות ויוזמה - מומחים בזכויות רפואיות

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 11/6/2018 11:18 ● ערב ערב 2866
לכל אזרח במדינה יש זכויות רבות שהוא אינו מודע להן. לדוגמה: האם ידעתם שאם נפגעתם בתאונת עבודה אתם זכאים לקבל פיצוי כספי ובו זמנית להמשיך ולעבוד כרגיל כמידת יכולתכם. הפיצוי הוא על המגבלה הזמנית שהייתה לכם כתוצאה מהתאונה ואינה פוגעת בזכותכם להמשיך לעבוד ולהשתכר
זכות ויוזמה - מומחים בזכויות רפואיות

צוות 'זכות ויוזמה' מורכב ממומחים רפואיים ופיננסיים אשר יסייעו לכם להוציא פיצוי מקסימלי מהגופים השונים וילווה אתכם החל מקביעת תורים, דרך בניית תיק רפואי והגשת מסמכים לביטוח לאומי ולגופים אחרים כמו חברות ביטוח פרטיות, מס הכנסה וכו'.

במקרים של תאונות עבודה, שחיקה/מחלות מקצוע, נכות כללית, אובדן כושר עבודה ועוד, גם אם עברו מספר חודשים מיום הפגיעה, יש אפשרות לכל אחד להיעזר בנו. 

השירותים של 'זכות ויוזמה' כוללים את כל המעטפת להתמודדות מול הביורוקרטיה וכוללים פגישת ייעוץ בבית הלקוח ללא תשלום, נציג אילתי זמין לשירותכם, ליווי לרופאים מומחים, בניית תיק רפואי, קביעת תורים, איסוף ניירת רפואית וליווי אישי מול הגופים השונים. 

 

 

רבים לא יודעים שכל עובד שחווה בעיות גופניות ויכול להוכיח קשר למקצוע, זכאי לפיצוי חד פעמי או לקצבה חודשית לכל החיים, בהתאם למקרה ולמגבלה הגופנית שנגרמה לו. לדוגמה, עובד אשר מאמץ את ידיו באופן תדיר וסובל מכאבים בכפות הידיים או עובד שבמסגרת עבודתו נדרש לעבוד שעות מרובות על הברכיים וסובל מכאבים, יש לו את האפשרות להגיש תביעה לגופים השונים.

כדי לקבל את הפיצוי המקסימלי המגיע לכם, כדאי מאד להיעזר בשירותים של 'זכות ויוזמה'. 

"הניסיון הרב והידע שצברנו במשך שנות הפעילות של החברה גורמים לכך שאנו מצליחים להשיג ללקוחותינו תוצאות מקסימליות בפרק זמן קצר", מספר אריאל, נציג החברה באילת, "במשך שנות פעילותינו זכינו ללוות לקוחות אילתים רבים מכל המגזרים במשק. לקוחות שזכו להכרה של הגופים השונים, קיבלו קצבאות נכות גבוהות ופיצויים מקסימליים.

אז למה אתם מחכים? אנו נעזור לכם לטפל בבעיות שונות כמו תאונות עבודה, מחלות מקצוע, תאונות אישיות, אובדן כושר עבודה, תאונות דרכים במסגרת העבודה, נכות כללית וגם תביעות לפטור ממס הכנסה".


צרו קשר עם אריאל, טל: 072-395-4545, הוא יעמוד לרשותכם, ינחה אתכם  במקצועיות ובבטחה וידאג שתקבלו את כל הזכויות המגיעות לכם.  
לפרטים נוספים היכנסו לאתר:  www.yozma-rights.co.il.

  • התשלום עבור השירותים כפוף לחוק המדינה.
  • הייעוץ אינו משפטי.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש