להיות טיס באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 4/7/2018 12:49 ● מה נשמע 555
עוד בקיץ הזה תחל לפעול באילת אקדמיה לתעופה מסחרית CAA עם קורס טיס ראשון שיתחיל בסוף החודש הקרוב (31.7.2018) ● 24 החניכים הראשונים ילמדו טיס באוניברסיטת 'בן גוריון' באילת, ויעבדו בבתי המלון בעיר ● ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, שנפגש עם היזמים, ברך על היוזמה ופועל במקביל לגייס גם תמיכה ממשלתית במיזם
להיות טיס באילת
טיס באילת

לקראת פתיחת האקדמיה לטיס באילת, נפגש ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, ביום חמישי האחרון עם שר הכלכלה – חה"כ אלי כהן, ועם נשיא האקדמיה לטיס - רא"ל (במיל') דן חלוץ, מפקד חיל האוויר והרמטכ"ל לשעבר. ישיבה זו הינה פעולת המשך לישיבות עבודה קודמות שהתקיימו בלשכת ראש העירייה (ונחשפו לראשונה בעיתון 'ערב ערב באילת'), בהן נתן ראש העירייה את ברכת הדרך לתוכנית המתיישבת עם המדיניות העירונית לקידום וביסוס האקדמיה באילת. בעיר פועל מזה 4 שנים בית ספר לטיסה "mister pilot" בו סיימו את לימודי הטיס 11 טייסים, שניים מהם מועסקים כיום בחברת 'ארקיע'. כיום לומדים בבית הספר 17 חניכים. ראש העירייה ברך על הרחבת הפעילות באילת הן בהיבט הלימודי והן בהיבט התעסוקתי. 
לפני כחודשיים פנה ראש העירייה במכתב לשר הכלכלה – חה"כ אלי כהן, ולשר התיירות – חה"כ יריב לוין, וביקש את תמיכתם במיזם להקמת והפעלת אקדמיה לתעופה מסחרית CAA בעיר אילת. "אני רואה בהקמת האקדמיה לתעופה, פעולה בעלת ערך גדול למדינת ישראל וכמובן לעיר אילת", כתב ראש העירייה והוסיף: "אין לי ספק שההחלטה למקם את האקדמיה בעיר אילת תתרום רבות לעיר בהיבטים תיירותיים, כלכליים, תעסוקתיים ואקדמיים". בשיחה שקיים עם היזמים, התרשם ראש העירייה, כי התשתית באילת היא נכונה ותסייע גם לתגבור כח אדם איכותי בבתי המלון בעיר וגם תגדיל את נפח הסטודנטים הלומדים בקמפוס 'בן גוריון' באילת. "אין ספק שפתיחת אקדמיה לתעופה מסחרית בעיר אילת תוסיף רבות לעיר ותרומתה תהיה משמעותית", חתם ראש העירייה את פנייתו לשרים וציין, כי בכוונתו לסייע בכל אשר יידרש להצלחת היוזמה וביקש כאמור את תמיכת השרים והמשרדים ביוזמה. הקורס הראשון יחל עוד הקיץ בעלות של 240 אלף ₪ לחניך. במהלך הקורס שיכלול 200 שעות טיסה יועסקו החניכים במלונות העיר וילמדו באוניברסיטת בן גוריון באילת.  


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש