לכבודו של הרבי מלובביץ'

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 4/7/2018 12:54 ● מה נשמע 555
מאות מתושבי אילת, חילוניים, דתיים, נשים, גברים וילדים, מילאו את תיאטראות אילת בערב מיוחד שארגנו מוסדות חב"ד בעיר לציון יום ההילולה של הרבי מלובביץ' ● אווירה של התרוממות רוח שררה במקום
לכבודו של הרבי מלובביץ'

ערב יום ההילולוה של הרבי מלובביץ' שהתקיים לאחרונה בעיר בראשותו של רב העיר הרב הכט, אורגן תוך חשיבה וירידה לפרטים. את הערב המיוחד פתח הזמר האילתי רועי לביא, ואחריו עלה לבמה הרב הכט, סיפר על הרבי מלובביץ', על תרומתו הגדולה לעולם חסידי חב"ד שיצאו בשליחותו להפיץ את תורת ישראל בכל קצווי תבל, על תרומתו לחיזוק מעמדן של הנשים בקהילה, על מאות הספרים שהשאיר אחריו ועל העובדה שהצליח לרתק אישים ברמות הגבוהות ביותר של ממשל ושל אקדמיה, שהגיעו לביתו בניו יורק מכל קצוות העולם כדי לשמוע דברים מפיו, ולקבל ברכה ועצה ממנו בנושאים שונים.  
על המסך הוקרנו סרטונים על שועים וגדולי ארץ מבקרים אצל הרבי. הרב הכט לא שכח לספר במהלך הערב המיוחד על אהרון (דקס) דקל, שבעת ביקורו אצל הרבי מלובביץ', הטיל עליו הרב את המשימה להפוך את אילת השוכנת על חוף ים סוף, למקום ממנו תצא תורת ישראל לעולם כולו . ראיתי על המסך את דמותו של דקס ז"ל, צעיר ורציני להפליא , מבטיח למלא את השליחות ובכיתי.  זכרתי את החוויה ואת הביקור אצל הרבי מליובביץ  . לא אשכח את החוויה הזו לעולם.  ביקור  זה של דקס, שלי ושל צחי יום לפני הברית של נכדי  הראשון, אמרי, שנולד בניו יורק,  היה ההתחלה של הקמת בתי כנסת ברבים מבתי המלון בעיר. 
אחרי שסיים הרב הכט את נאומו עלה על הבמה הזמר הענק שולי ראנד וההופעה שלו היתה מרגשת לא פחות ממה שקדם לה. מה גם שמרבית הקהל הכיר את השירים ורבים שרו יחד אתו את השירים המיוחדים שלו המבוססים על תפילות ופיוטים.
סגר את הערב נאומו של ראש העיר מאיר יצחק הלוי  שסיפר על  ביקורו בבית הרבי בניו יורק וכיצד נוכחותו של הרבי מורגשת במקום גם 24 שנים לאחר מותו.
היה זה ללא ספק ערב מיוחד במינו שכל מי שהשתתף בו יצא מהמקום בהרגשה שהיה שותף לחוויה מדהימה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש