סופטאפ – הדרך לאיפור קבוע נכון והכי טבעי שאפשר

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 4/7/2018 18:48 ● ערב ערב 2870
בית הספר למקצועות היופי 'מישל מאייר' מביא לראשונה לארץ את שיטת ה'סופטאפ' - הדרך להתאפר נכון ולהיראות הכי טבעית שאפשר
סופטאפ – הדרך לאיפור  קבוע נכון והכי טבעי שאפשר

משך כל שנות קיומו, דואג בית הספר למקצועות היופי 'מישל מאייר', להביא ללקוחותיו את הטוב ביותר שאפשר בתחום היופי, והפעם הוא מביא בהשקעה גדולה של מחשבה ומשאבים לא מבוטלים, את שיטת האיפור הקבוע 'סופטאפ', שהוא  איפור לטווח ארוך בשיטה לא פולשנית הנשלטת על ידי מאפרת מומחית. השיטה מייצרת את המראה הטבעי ביותר ללא כאבים וללא דימום, בהתאמה מושלמת לכל סוגי העור. השיטה הומצאה בארצות הברית בשנת 1988, משם עברה לצרפת. בפריז פגשה אותה אווה, מנהלת בית הספר 'מישל מאייר' והביאה אותה בבלעדיות לישראל. את הטכניקה העדינה של 'סופטאפ', שאפשר להשוות אותה לעבודתו של צורף מבחינת הדיוק והמקצועיות, תלמד אך ורק בביה"ס 'מישל מאייר', אצל מורה בכירה מפריז, הגב' ג'סיקה אלקובי, שלה ותק של עשר שנים בתחום ה'סופטאפ'. הלימודים הם בפיקוח חברת 'סופטאפ', ובוגרות הקורס מקבלות תעודה בינלאומית של החברה.

 

ג’סיקה אלקובי


"שיטת 'סופטאפ' מתאימה לאיפור קבוע של גבות, כולל שיחזור מלא של גבות חסרות, הצללה, מילוי ותיחום שפתיים, תיחום וצביעת פטמות, והיא שיטה מצוינת להסתרת צלקות ופגמים בעור". 
"השיטה מתאימה לכל סוגי העור", מסבירה הגב' ג'סיקה אלקובי, "ניתן לתקן איפור קבוע שהחליף צבע ושדהה בשיטה הכי נוחה וטבעית. ב'סופטאפ' עובדים על שכבת העור העליונה לפיכך אין נזקים ואפשר לשנות צבע וצורה בהתאם לשינויי הגיל והעור ובהתאם לרצונה וטעמה של הלקוחה. שלא כמו באיפור קבוע שכבר מוכר לנו, ב'סופטאפ' לא שומרים על הצורה לכל החיים, שכן איפור שעשתה לקוחה בגיל עשרים לא תמיד תאהב ולא תמיד יתאים לה בגיל ארבעים או יותר. השיטה אותה אני מלמדת היא שיטת ה'סופטאפ' עם עבודה בטכניקה ייחודית של 'שיערה שיערה' או הצללה שתוצאותיה מוכיחות את עצמן".
החומרים בהם משתמשים בחברת 'סופטאפ' הם במגוון שלם של 62 צבעים באיכות גבוהה ועשויים מפיגמנטים טבעיים שאינם נספגים ואינם גורמים לאלרגיות. הצבעים מחולקים לשלוש קטגוריות לפי גווני העור, ובוגרות קורסים ל'סופטאפ' יודעות בדיוק מה הגוון הנכון לכל לקוחה.
"הזמנו את הגב' ג'סיקה אלקובי ללמד בבית ספרנו, והיא נענתה להזמנה ואף עשתה עליה לארץ ולאילת בעקבות הזמנתנו זו. יש לנו זכות וכבוד לקבל אותה כאן אצלנו כמורה וליהנות מהידע הרב שלה בתחום. 

הקורס הראשון ב'סופטאפ' יתחיל בסוף יולי ונשמח לראות אתכן כאן אצלנו".

לקבלת פרטים ויצירת קשר: 
מישל מאייר\אווה\אסנת
 08-6374442


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש