היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 13/7/2018 05:28 ● ערב ערב 2871
כל אירועי התרבות באילת בין התאריכים 12-18 אוגוסט
היכל התרבות
צילום תמונות: בועז סמוראי

 

מופע וואו

 

WOW VEGAS SHOW

גדול, מרגש ומפתיע ביותר

אלביס פרסלי, מרלין מונרו ומייקל ג'קסון מתעוררים לחיים באילת, לצד אמני אקרובטיקה ולהטוטנות, תרגילי כוח והומור, והכל עטוף בריקודים ובמוסיקה סוחפת עם תלבושות מרהיבות בסגנון המופעים הנוצצים של לאס וגאס.

רשת מלונות 'ישרוטל' משיקה בימים אלו את מופע WOW VEGAS SHOW, עם עשרות שחקנים ואמנים וירטואוזים, במות נוסעות ומערכת מעליות, מסכי לדים העוטפים את הבמה ומקרני הולוגרמה המעניקים לקהל תחושה שהוא חלק בלתי נפרד מהחוויה, תלבושות מרהיבות, פעלולים עוצרי נשימה, ריקודים ומוסיקה סוחפת.

 

 

מופעי WOW, בהשראת מופעי לאס וגאס הידועים, הפכו ברבות השנים לשם דבר בסצנת מופעי הבידור בישראל, וצפו בהם למעלה מ-2 מיליון צופים, אורחי 'ישרוטל' ומלונות אילת, לצד תושבי העיר.

המופעים, המתחלפים ומתעדכנים כמעט מדי שנה, עולים על במת תיאטרון 'ישרוטל', במלון 'ישרוטל רויאל גארדן' באילת, מדי ערב (למעט ימי א'), ולפעמים אף פעמיים בערב, והם קוצרים הצלחה עצומה, מזה 16 שנים.

WOW VEGAS SHOW בבימויו של חנוך רוזן ובהפקת 'טבת הפקות' הוא המופע החדש, הייחודי והמושקע ביותר של רשת 'ישרוטל' עד כה.

במרכז המופע מסע של צעיר כבן 30 המגיע ללאס ווגאס ל-48 שעות של טירוף חושים. בדרכו הוא נפגש עם גיבורי תרבות אמריקאים, כדוגמת: אלביס פרסלי, מרלין מונרו, מייקל ג'קסון ועוד, אשר יופיעו במהלך המופע בהולוגרמות.

חנוך רוזן היוצר של מופעי WOW יצר הפעם מופע ייחודי צבעוני וגדול במיוחד, בעזרת אפקטים בימתיים הכוללים הקרנות תלת מימד, הולוגרמות, תאורה חדשנית ומערכות סאונד מתוחכמות, אשר יגרמו לקהל להרגיש ממש בלב העיר לאס ווגאס, עיר אשר החוויות בה הן מעל לכל דמיון.

בדומה לכל מופעי WOW הקודמים, גם במופע זה יופיעו על הבמה אמנים אשר קראו תיגר על המגבלות האנושיות, המפגינים יכולות מדהימות של אקרובטיקה ולהטוטנות, תרגילי כוח והומור והכל עטוף בריקודים ומוסיקה סוחפת עם תלבושות מרהיבות בסגנון המופעים הנוצצים של לאס וגאס עצמה.

 

 

מופעי בידור אלה מבוצעים ברמה הגבוהה ביותר, בידי אמנים וירטואוזים שנבחרו לקחת בהם חלק לאחר מסעות איתור אמנים של צוות ההפקה והבמאי ברחבי העולם. התוצאה, נבחרת האמנים המוכשרת והטובה ביותר, אשר כל אחד מהם מגיע כשבאמתחתו שלל הישגים ותארים.

המופעים כולם הם תולדה של שיתוף פעולה בין רשת מלונות 'ישרוטל' לבין חברת 'טבת הפקות' ובבימויו של חנוך רוזן. צוות היוצרים הישראלי הוא צוות קבוע, המלווה את ההפקות מאז עלתה ההפקה הראשונה.

לבירורים והזמנות | www.isrotel.co.il | 08-6386701 או 8748* | בקופת התיאטרון ומלונות הרשת.

זמני מופע:

מדי ערב, בשעה 20:30, פרט ליום ראשון (ייתכנו שינויים). *הכניסה לילדים מגיל 4 ומעלה.

מחירי כרטיסים: אזרח ותיק/תושב אילת – 115 ₪ (עם הצגת תושב / תעודת אזרח ותיק).


 

מועדון הסרט הטוב

 

הללויה

 

מפיק מוזיקלי, שמנסה למנף את הקריירה שלו, בא עם רעיון מבריק להקים להקה המורכבת מרב, אימאם וכומר להטיף לדו קיום דרך המוזיקה. אבל כוכבי הדת שנבחרו רחוקים מלהיות מלאכים בעצמם ומכאן הדרך אל התהילה רצופה בצלילים צורמים.

יום שלישי, 17.7.18, ב- 19:10, תיאטראות אילת.


 

המלצת ספר

 

ספר ילדים חדש: 'נעמה אוהבת לדמיין' מאת דליה בר-אל

 

הספר בהוצאת הספרים 'אוריון' הוא סיפור קסום שמספר את סיפור הילדות של כולנו. הסיפור הוא על יום אחד בחייה של נעמה, ילדה שאוהבת לדמיין. בעזרת הדמיון נעמה הופכת לנסיכה בארמון ולגיבורה שמנצחת מפלצות. הדמיון עוזר לה לראות פיות על עננים, לעוף באוויר, להבחין בחיוכים של הכלבים ברחוב, לצייר שמש שמתפרקת לכוכבים, לשחק עם חברים בארגז חול שהופך לים, לראות גמדים בתוך בועות סבון ועוד ועוד. זהו ספר שיתחבב על בני כל הגילים ויעודד אותם ללכת בעקבות דמיונם.

כוח הדמיון הוא אחד הכוחות החזקים ביותר אצל ילדים. הוא מסייע להם בלמידה האינסופית כשהם מפענחים ומפרשים את העולם סביבם ורוכשים ארגז כלים, שילווה אותם בבגרותם. נעמה, גיבורת הספר, משתמשת בכוח הדמיון שלה כשהיא לומדת איך להתנהל בעולם. 

הספר מתאר יום בחייה של הילדה נעמה. מרגע שהיא מתעוררת ועד שהיא עולה על יצועה בלילה, נעמה משתמשת בכוח הדמיון שלה כדי להתמודד בצורה הטובה ביותר עם כל מה שקורה לאורכו. הסופרת דליה בר-אל משלבת בספרה סיטואציות רבות שאופייניות לילדים בגיל הגן ומסייעת להם  להעשיר את ארגז הכלים שלהם כשהיא מדגימה את השימוש הרבגוני בכוח הדמיון להתמודדות עמן. בר-אל נעזרת במספר יודע כל שמציג לילדים את הסיפור ופונה אליהם באופן אישי בין הסיטואציות השונות כדי להציע להם להשתמש בכוח הדמיון שלהם כמו שעושה נעמה.

הספר יכול לשמש בסיס לדיון עם הילדים על הדרך בה הם יכולים לעשות שימוש מיטבי בכוח הדמיון שלהם בסיטואציות שונות בחייהם.

לגילאי 8-3.

את הספר מלווים איוריה הצבעוניים של יולן מצגר, שעוטפים את הטקסט ומייצרים באופן בלתי אמצעי אווירה המשקפת את רגעי המציאות והדמיון המתוארים בו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש