מעצב פנים- מחיר שכדאי לשלם?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/7/2018 14:39 ● ערב ערב 2871
עיצוב פנים לבית או אפילו לעסק, הוא תהליך של שינוי המרחב שבחרנו לעצב. מחיר עיצוב הפנים משתנה מאוד, תלוי חדר, גודל החדר/ים, לפני או אחרי בנייה וכד'. בנוסף, יש גם מספר צורות עבודה עם מעצבי פנים, כמו: עבודה לפי שעה, עבודה לפי אחוז מסוים מעלות הפרויקט (10% לדוגמה), ייעוץ לפי שעה וכן תשלום רק לליווי של מעצב פנים- רק תבחרו.
מעצב פנים- מחיר שכדאי לשלם?

יש לזכור שגם להדמיות יש מחירים שנעים בין 2500 ל6000 ₪.

מכאן ניתן להסיק שמחיר עיצוב פנים הוא מאוד דינמי ומשתנה בין פרויקט לפרויקט, אך כמובן שהעניין הוא לא זול. אז האם מחיר מעצב פנים באמת שווה את זה?

יש תחושה שכל אחד יכול לעצב את הבית אבל לא כך הדבר. נקביל את עיצוב הבית לגינון בגינת הבית. למה אנשים משכירים את שירותיו של גנן ולא משקים ומטפלים בגינתם בעצמם?

  • כי אין להם זמן.
  • כי לגנן מוסמך ומקצועי יש את כל הידע והניסיון שהוא צריך על מנת לטפל בגינה שלכם כמו שצריך, ולא לעשות עליה ניסויים.

כך תחשבו גם על ביתכם. אין לכם זמן לדאוג לעיצוב הבית, ואין לכם את הידע והניסיון לכך. לעשות עליו "ניסויים" יכול לעלות לכם המון כסף (הרבה יותר מלשלם למעצב פנים), יבזבז לכם זמן יקר ויכול לגרום לכם להיכנס למצב שלא תדעו איך לצאת ממנו ואז תזכרו לשכור את שירותיו של מעצב פנים כדי שיציל את המצב. לא חבל?

 

אז מתי ניתן לעצב לבד?

 

במידה ומדובר בחדר קטן, שאין בו צורך בשינויים דרסטיים, אפשר לחפש באינטרנט ובמגזינים רעיונות לעיצוב הבית, או אפילו להיעזר ביועץ הום סטיילינג.

החלטתם ללכת על זה ולשכור את שירותיו של מעצב פנים? הנה כמה טיפים לבחירת מעצב פנים.

 

3 טיפים לבחירת מעצב פנים

 

  1. חוץ מלשמוע מחברים ומשפחה על מעצב פנים מומלץ, ניתן לחפש אותו באינטרנט. באינטרנט תוכלו לראות מאות אתרים של מעצבי פנים ואדריכלים, עם פרטים עליהם, על העסק שלהם ותיק עבודות ופרויקטים קודמים, מה שמאפשר בחירה ממבחר גדול מאוד וגם קבלת רעיונות.
  2. כימיה: חשוב שתהיה ביניכם ובין מעצב הפנים כימיה טובה והבנה. מעצב פנים טוב ידע להבין מה אתם רוצים ולשלב את זה עם החזון שלו ועם איך שהוא רואה את הדברים, ולא ינסה לבטל אתכם ולהשתלט על הפרויקט.
  3. בדקו מה המעצב מציע: לכל מעצב פנים יש שיטת עבודה משלו ותמחור משלו. בדקו מה כוללת העסקה, מהי שיטת העבודה, מול מי תעבדו במהלך הפרויקט, זמן עבודה וכל מה שעולה לכם בראש ונראה לכם חשוב

 

לסיכום, מחיר עיצוב פנים הוא עניין דינמי ונע בין כמה לאלפים לעשרות אלפים ותלוי בהמון משתנים, אך בהחלט שווה כדי שתוכלו לישון בראש שקט בזמן העיצוב וגם לאחריו, כשהבית או העסק שלכם כבר יהיו מוכנים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש