נופש כשר בארץ או בחו"ל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/7/2018 17:18 ● ערב ערב 2871
אילת שלנו היא ללא ספק בירת הנופש של המדינה, אך לא תמיד קל למצוא נופש לציבור הדתי או החרדי בארץ ובחו"ל.
נופש כשר בארץ או בחו''ל

מציאת נופש לציבור הדתי בהחלט יכולה להיות מעט מתסכלת עבור קהל המחפש מלון בו יוכלו לקיים מצוות וליהנות מאוכל כשר מבלי לפגוע באיכות החופשה.

נופש כשר בחו"ל או בארץ אינו חייב להיות כל כך קשה למציאה ויכול להיות שהחופשה הבאה שלכם מחכה לכם ממש מעבר לפינה.

הרכבת חופשה כשרה יכולה להיות מתישה ולעיתים להוות מכשול כל כך גדול שגורם לוויתור על החופשה כליל.
למזלנו, קיימות חברות נופש רבות אשר מציעות חופשות כשרות במקומות מדהימים ומקלות על הקהל הדתי והחרדי בבחירת חופשות אלו.

אבל חשוב לזכור, כאשר בוחרים בחברה המציעה חופשות כשרות חשוב לבדוק מספר דברים:

  1. כשרות – לפני שתצאו לחופשה, מומלץ לבדוק עם החברה איזו כשרות היא מציעה, בהשגחת איזו רבנות והאם היא למהדרין או לא.
  2. עיסוק עיקרי של החברה – בדקו מהי קבוצת המיקוד של החברה, האם הקהל הדתי הוא אכן הקהל העיקרי של החברה? במידה וכן, מעולה! אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהחברה הזאת יודעת מה קהל היעד שלה רוצה וצריך על מנת ליהנות מחופשה כשרה. במידה ולא, מומלץ מאוד להימנע מהם מכיוון שאינכם יכולים להיות בטוחים האם המלון באמת הוכשר כפי שפורסם, האם האטרקציות שיציעו לכם אכן מתאימות לקהל הדתי ובקיצור, חברה אשר לא מתמחה בקהל הדתי והחרדי בתור קהל היעד הראשי שלה כנראה אינה מותאמת כראוי עבורם.
  3. ניסיון – כמובן כמו בכל תחום, הניסיון והוותק בתחום משמעותי ביותר, ככל שלחברה יש יותר ניסיון בתחום כך אתם יכולים להיות בטוחים שהיא אכן יודעת מה הקהל הדתי והחרדי צריך כדי לקבל חופשה כשרה מהנה.
  4. אטרקציות  - מעבר לבדיקה אילו אטרקציות החברה מציעה בחבילות השונות והאם הן מעניינות אתכם, כדאי לבדוק האם האטרקציות אכן הולמות עבורכם. למשל, מכיוון שישנן חבילות רבות של חופשות כשרה בארץ ובחו"ל אשר נמצאות בקרבת חופי ים או מאגרי מים, ייתכן ויימצאו בסביבתכם אנשים בלבוש לא הולם לטעמכם והדבר יכול לקלקל את החופשה בשבילכם.
  5. מחיר – ללא ספק כמו בכל תחום גם המחיר הינו משמעותי ביותר וחשוב מאוד לוודא שאכן גובים מכן מחיר הוגן ולא מחיר מוגזם כפי שלעיתים ניתן לראות בתעשיות כמו אלו עם קהל יעד מאוד ספציפי.

 

כיום ישנם מגוון רב של חברות המציעות נופשים כשרים לקהל הדתי או החרדי אך חשוב מאוד שתשימו לב ממי אתם רוכשים את החבילות, והאם הם באמת יודעים מה אתם צריכים כדי ליהנות מחופשה כשרה.
ישנן חברות שאפילו  שוכרות מלון שלם לתקופה מסוימת ומכשירים אותו מא' ועד ת' כך שאתם תוכלו להיות בטוחים שהמלון שלכם אכן כשר ותהיו רגועים במהלך החופשה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש