השוואת שירותי מנעולנים באילת לשירותים מקבילים בשאר הארץ

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/7/2018 14:49 ● ערב ערב 2872
האם השירות אותו מנעולנים באילת מספקים טוב כמו השירות אותו מספקים מנעולנים באיזורים עם אותה כמות אוכלוסיה כגון איזור העיר חריש?
השוואת שירותי מנעולנים באילת לשירותים מקבילים בשאר הארץ

אילת היא מקום מיוחד, חלק בלתי נפרד מישראל, יעד הכרחי לחופשה אך גם לא פעם מנותקת בשל מיקומה הגיאוגרפי המרוחק. בעוד מבחינה תיירותית היא מתקדמת משאר חלקי הארץ, נשאלת השאלה היכן היא עומדת מבחינת נותני השירותים בה ומנעולנים בפרט.

 

שירותי מנעולנות נצרכים באילת  מול שירותי מנעולנות הנצרכים בחריש

 

אילת מתאפיינת במספר רב של חדרי מלון. אך דווקא כאן מסתבר שאין עבודה למנעולנים. אין צילינדרים להחליף ודלתות טרוקות נפתחות בקלות או ישירות ממחשב המלון או ע"י איש אחזקה. תקלות יותר מורכבות מטופלות בד"כ ללא קושי ע"י צוותי האחזקה של המלון. מאפיין נוסף של העיר אילת הנו דירות חדשות למגורים ויחידות נופש. אילת נמצאת בתנופת פיתוח משה מספר שנים. כידוע, לאחר מסירת הדירה נהוג להחליף בה צילינדר לטובת בטיחות הדיירים החדשים.

אילת היא עיר עונתית: בחודשי הקיץ העיר שוקקת תיירים מכל העולם, המסעדות מלאות ובתי המלון בתפוסה מלאה ואילו בחורף הפעילות יורדת משמעותית אם כי כמובן לא לחלוטין. בהתאמה, עולה הצורך במנעולנים בעונת הקיץ: יותר דירות מושכרות, יותר כלי רכב מושכרים או מסתובבים ברחבי העיר וכו'.

 

צרכי מנעולנות בחריש

 

חריש אינה עיר נופש. זוהי עיר מגורים שתושביה עובדים בערים קרובות (חדרה, פרדס חנה, נתניה, ת"א וכו') ובאים הביתה לחריש לנוח ולישון. לפיכך הדרישה לשירותי מנעולן בעיר חריש  היא פחות או יותר קבועה כל השנה.

בדומה לאילת גם חריש מתאפיינת בכמות גדולה של יחידות מגורים הנמסרות או מצויות בשלבים אחרונים לפני מסירה. באופן דומה, מנעולנים בעיר חריש ובסביבתה נקראים לעיתים קרובות להחליף צילינדר בדלת של דירה שאך זה נמסרה.

בנוסף לכך ישנם את הצרכים הרגילים של שירותי מנעולן לרכב, לעסקים ולבית – פחות או יותר באחוז דומה לזה הקיים בכל עיר אחרת.

 

תחרות בין בעלי המקצוע ומגוון ספקי שירות

 

נקודה אחת מעיבה ולא באשמתם, על המנעולנים בעיר אילת; אם נשווה שוב את המצב לעיר חריש, הרי שבחריש יכול הלקוח לבחור מבין מספר מנעולנים בערים חדרה, פרדס חנה, נתניה ואפילו הקריות. מי שברשותו ניידת שירות יכול לשלוח אותה לחריש והיא תגיע ללקוח תוך 10 עד 40 דקות. המנעולנים בחריש מודעים לאפשרות של הלקוח לבחור מתוך מגוון ספקי שירות ועל כן מקפידים על מחירים זולים וזמני הגעה מהירים. אילת, לעומת זאת, מבודדת יחסית וקשה מאוד או פשוט יקר להזמין ניידת שירות מעיר אחרת. במצב זה קיימת , לפחות תיאורטית, פחות תחרות בין המנעולנים באילת מה שעלול להביא בתורו למחירים גבוהים יותר ורמת שירות נמוכה יותר.

לסיכום, קיימים מספר הבדלים בתנאי השוק בין אילת וערים מקבילות בגודלן כגון חריש. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בעלויות ואיכות השירות. אם אתם צריכים להזמין מנעולן באילת, רצוי לבצע בדיקה מקדימה ולדעת מראש שקיימת פחות תחרות כך שחובת השוואת המחירים והניסיון להוזיל עלויות חל עליכם.


 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש