הבימבולנס הראשון של מד"א באילת מציל חיים

מאת: דוברות מד"א ● צילום: דוברות מד"א ● 31/7/2018 12:48 ● מה נשמע 559
בטקס שהתקיים בסוף השבוע בתחנת מד"א בעיר, נחנך הבימבולנס הראשון של מד"א שיפעל באילת ● ייעודו של הרכב החשמלי קטן המיימדים- לקצר את זמן ההגעה שקיים לאמבולנס ולניידת לטיפול נמרץ ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי ללא עיכובים של דרכים עמוסות או פקקים
הבימבולנס הראשון של מד''א באילת מציל חיים
יש על מי לסמוך. מתנדבי מד"א חונכים את הבימבולנס

הטקס התקיים בנוכחות ראש העירייה מאיר יצחק הלוי, יו"ר המועצה הדתית באילת, חיים עמר, מנהל מחוז דרום במד"א יהודה שושן, הנהלת מרחב נגב במד"א ועובדי ומתנדבי המרחב. הבימבולנס- הרכב החשמלי החדש וקטן המיימדים (בימבה אמבולנס), אמור לקצר את זמן ההגעה שקיים לאמבולנס ולניידת לטיפול נמרץ ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי ללא עיכובים של דרכים עמוסות או פקקים. זהו חיזוק נוסף ומשופר למערך התגובה המידית של מד"א המפעיל כ- 550 האופנועים, אופניים חשמליים ואלפי כונני תגובה מיידית ונאמני החיים הפזורים ברחבי הארץ, הכל כדי לקצר את זמני ההגעה למטופל.
במהלך הטקס נחנך גם אופנוע-מד"א כבד בנפח 650 סמ"ק שמצטרף ל- 6 אופנועי מד"א מדגם MP3 שכבר פועלים בעיר ומעניקים טיפול רפואי מהיר ומקצועי  24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, שנכח בטקס חנוכת הבימבולנס, שיבח את צוות מד״א באילת ואת המתנדבים הרבים התורמים להצלת חיים והודה על שיתוף הפעולה ההדוק בין מד״א לבין העירייה, בשגרה ובחירום. לגבי הבימבולנס אמר ראש העירייה: ״זו עוד פעולה חשובה המשביחה את מעטפת החירום לתושבי אילת ואורחיה. נמשיך לפעול בכל דרך להעצים את מד״א למען בריאות כולנו״. מנכ"ל מד"א, אלי בין:" רכב הבימבולנס הראשון בעיר הדרומית אילת ואופנוע-מד"א שחנכנו בטקס, הם נדבך חשוב בהמשך הדרך למאמצים שנעשים בכל הארץ לקיצור זמני התגובה לפצועים וחולים. אנחנו פועלים במד"א במרץ בכדי לצמצם עוד יותר את זמני התגובה ובהמשך יכנסו כלים נוספים שיופעלו ע"י כונני מד"א בעיר. אני מודה לראש העיר על שיתוף הפעולה הפורה ורב השנים שמסייע למד"א בכל הנדרש".


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש