קומפורט ספא

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 1/8/2018 08:29 ● ערב ערב 2874
תושבי אילת, בואו להתפנק בספא של מלון 'קומפורט' וליהנות מהנחות מיוחדות
קומפורט ספא

כמה וכמה מעלות יש לספא של מלון 'קומפורט' ובראשן המיקום. מלון 'קומפורט' ממוקם בלב העיר מול תחנת 'אגד', סמוך לבנקים ולאזור המסחרי של שדרות התמרים - מקום נוח ביותר לאילתים, שיכולים להגיע אליו מבלי להסתבך בירידה לאזור התיירות ולפקקי התנועה הנוצרים בו מעת לעת. 

המלון עבר לאחרונה שיפוץ מסיבי, ומאה החדרים שבו נוחים, נעימים ומפנקים, הלובי מזמין ונעים לשבת בו על כוס קפה ובחדר האוכל המרווח מוגשות ארוחות בוקר מעולות שמכינה השפית של המלון, שברזומה שלה שנים רבות של עבודה בתחום המטבח והקונדיטוריה.

אבל היהלום שבכתר של המלון הוא הספא המפואר והאינטימי, הממוקם בקומת הכניסה צמוד ללובי ולבריכת המלון, המציע לאילתים פינוק מושלם במחירים מיוחדים. 

 

 

הספא נבנה מחדש מהמסד עד הטפחות והוא מציע ללקוחות ג'קוזי, סאונה רטובה וסאונה יבשה וארבעה חדרי טיפולים מרווחים ומעוצבים, המותאמים לטיפול יחיד או זוגי, בהם אפשר לקבל מגוון רחב של טיפולים ביניהם עיסוי שוודי, עיסוי משולב, עיסוי רקמות עמוק, רפלקסולוגיה, פילינג + עיסוי וטיפול אבנים חמות. המטפלים כולם בעלי תעודות המסמיכות אותם בכל סוגי הטיפולים. יש חבילות ליחיד ויש חבילות זוגיות, וכל המטופלים נהנים גם משימוש חופשי בבריכה, בג'קוזי, בסאונה הרטובה ובסאונה היבשה, ויש גם אפשרות לרכוש במחיר נוח ביותר חבילה יומית הכוללת שימוש בבריכה ובכל מתקני הספא. צמוד לכניסה לספא, על שפת הבריכה, ממוקם בר מזמין בו תוכלו ליהנות אחרי הטיפולים ממיצי פירות טריים, ממשקאות בריאות וממשקאות חמים וקרים. 

המקום ערוך למסיבות רווקים/רווקות ולאירועים מיוחדים בתיאום מראש.

תושבי אילת מוזמנים לבוא ולהתפנק בספא של מלון 'קומפורט' במגוון הטיפולים הרחב, או ביום כיף של בריכה- ג'קוזי – סאונה רטובה וסאונה יבשה, וכמו כן - ליהנות מהמחירים המיוחדים וההנחות הגדולות הניתנות כאן לאילתים.

קומפורט ספא, כתובת: רח' חטיבת הנגב 14, טלפון להזמנות לטיפולים בספא 08-6363222, הספא פתוח שבעה ימים בשבוע 10:00-18:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש