סניף שני לבורגרים באילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 5/8/2018 08:47 ● ערב ערב 2874
ביום 1/8/18 נפתח סניף שני של 'בורגרים' בשדרות התמרים צמוד לבנק הבינלאומי, מה שמעיד שבאילת אוהבים את הבורגרים של 'בורגרים’
סניף שני לבורגרים באילת

סניף 'בורגרים' החדש הוא המסעדה השלישית של צמד המסעדנים המצליח בוריס בלקין ופאבל פילוננקו, בעלי סניף 'בורגרים' הראשון, אותו פתחו לפני שש שנים, ושל מסעדת 'פסטות' שנפתחה על הטיילת לפני שנה וחצי.

 

מדוע לפתוח סניף נוסף?


"הרגשנו שאנחנו לא עומדים בביקוש הרב של האורחים בעיר וגם לא נותנים מענה לאילתים האוהבים את הבורגרים שלנו, אבל לא אוהבים להגיע לאזור הטיילת ובתי המלון", עונה בוריס בלקין ומוסיף: "פתחנו את הסניף במרכז העיר גם כדי להנגיש אותו לתושבי אילת המעדיפים להגיע למקום ולא להזמין בורגרים בטלפון, וגם על מנת לקצר את זמן ההמתנה למשלוח לתושבי העיר המעדיפים ליהנות מהבורגרים שלהם בבית".

 

 

אין כמעט מישהו שלא מכיר את הקונספט של רשת 'בורגרים' ואת היתרון של הקונספט המיוחד הזה על פני כל רשת בורגרים אחרת, ולמי שלא יודע נסביר: היתרון של הקונספט הוא שבמנה אחת יכול הסועד לטעום כמה סוגים של בורגרים מתוך המבחר הרחב המוצע לו. והמבחר גדול באמת. יש בורגר בקר, בורגר טלה, בורגר מרגז, בורגר אנטרקוט, בורגר עוף וגם שני סוגי בורגרים חדשים – בורגר רומני ובורג 'גחלים'.

יתרון נוסף הוא שב'בורגרים' נותנים מענה גם לסועד בודד וגם למשפחות גדולות שכן יש אפשרות להזמין מנות החל משני בורגרים במנה ועד 16 בורגרים למנה המספיקה בהחלט למספר סועדים. ויש גם מנת ילדים של בורגר בודד.

בנוסף לבורגרים המצוינים, אפשר ליהנות ב'בורגרים' ממגוון רחב של סלטים, כריכים וקינוחים.

 

 

בסניף 'בורגרים' בשדרות התמרים 18 מקומות ישיבה בחלל הפנימי הממוזג ועל המרפסת - עוד 14 מקומות ישיבה ואף יותר. הגיעו ל'בורגרים' ותיפשו מקום, או הזמינו משלוח הביתה והתחילו ליהנות.

כל הבורגרים שיגישו לכם ב'בורגרים' עשויים מבשר איכותי וכשר.

טלפון להזמנות – 08-6636338.
פתוח: סניף שדרות התמרים - שבעה ימים בשבוע 11:00-23:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש