זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/8/2018 10:30 ● מה נשמע 560
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה-9-15/8/18
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

טלה - הימנעו מלקחת חלק במחלוקות העלולות להתעורר בין מקורבים בבית ובעבודה. אתם עשויים לקחת בהקצנה ובהגזמה דברים באופן רגשי ואישי, דבר שיכול להכניס אתכם לעימות מיותר. בריאותכם או בריאותם של הקרובים אליכם שברירית. אנא נסו להקפיד על מנוחה. אתם עייפים וצריכים מנוחה. מומלץ לנסוע להתרענן. 

שור - רכישות ומכירות של נכסים ברקע. אתם מתרכזים בנושאי הבית והמשפחה. קשר שהחל לאחרונה  מקבל תפנית ועשוי להתפתח למקום חיובי. יתכן כי זהו מישהו מעברכם. בעבודה, צפויים מאבקים עם בעלי שליטה וסמכות, שימרו על איפוק והמתרחש יבוא על מקומו. צאו לפעילות ספורטיבית ושחררו אנרגיות בעלי תדרים כעוסים.

תאומים - שבוע לחוץ ועמוס מובטח לתאומות. מאופיין בהוצאות כספיות רבות. מומלץ לאמץ גישה אימפולסיבית פחות. יש למתן ולהתאפק. אתם מוקפים חברים וכולם דורשים את נוכחותכם הקלילה. מערכת היחסים הקיימת, שנדמה שעלתה לאחרונה על שרטון שבה להעסיק את בני מזל זה.

סרטן - אתם מלאי מרץ ואנרגיה, דבר שמעלה בכם רעיונות ויוזמות חדשות. אתם מתערים יותר בנעשה בעבודה וגם בסביבה הקרובה. תנו הזדמנות להיכרויות חדשות. למצויים בקשר קיים, מומלץ להשקיע יותר בבני הזוג ובדיאלוג עימם. שימו לב בדרכים והקפידו בצעדכם.

אריה - אתם נראים נפלא ונהנים משפע של חיזורים. תפגשו אנשים מעניינים שישפיעו עליכם לטובה בתקופה הקרובה. מובטח שיפור כספי. חברים מנסים להתארגן ולקדם אתכם עבודה. עשו זאת בזהירות על מנת למנוע מאבקים מיותרים.

בתולה - אתם מתעוררים לשינויים בכל תחומי החיים. הנכם פופולאריים והופעתכם מושכת כרגיל. בעבודה פועלים לטובת קידומכם. נסו להימנע ממאבקי אגו העלולים לפגוע בתהליך. לא מומלץ לקחת סיכונים מיותרים. לבתולות צפויים ניתוקים, התפטרות או פיטורין.

מאזניים - אתם מוקפים אנשים חדשים המעשירים את חייכם. קיים בכם צורך להביע את דעתכם ורובכם מוצאים את האנשים הראויים להקשבה שלכם. זהו זמן טוב להשקיע בבית ולהחזיר את החמימות שהייתה חסרה לכם לאחרונה. יש לטפל בכל החשבונות בטרם תכנסו לנסיגת הכוכבים. 

עקרב - חשמל ומתחים באוויר. עליכם להימנע מנקיטת עמדות קיצוניות כאשר אנשים סביבכם אינם מסכימים עם דעותיכם. אתם רגישים מאוד בתקופה זו ונעלבים בקלות, לכן אתם בוחרים לבלות עם אנשים האוהבים מבינים ומקבלים אתכם בכל מצב. החלטות חשובות יש לדחות.

קשת - זהו זמן טוב להתמודד עם שינויים בעבודה, למרות שאינכם מסכימים עם מה שקורה. תקשורת נכונה תמנע אי הבנות ותוביל לפתרון מוצלח. תיתכן נסיעה לטיול קצר אשר במהלכו יתגלו תחומי עניין חדשים. 

גדי - התחום הכספי מעסיק ומעיק. הקשיים בהם נתקלתם לאחרונה וההוצאות המרובות דוחפים אתכם לחיפוש פתרון מהיר. שימרו על איפוק והימנעו מתגובה חריפה בפרט מול המשפחה, למרות שהקשר הזוגי ממשיך להתחזק. קשר חדש צפוי לפנויים.

דלי - אינכם במיטבכם. אתם מודאגים ומעט מבולבלים. מערכת היחסים שבה אתם מעורבים מעלה סימני שאלה. אל תנקטו בצעדים. סיפרו עד עשר ותנו עוד צ'אנס. הנושא הכספי יהפוך לחשוב ודחוף, יתכן ותאלצו לקבל החלטה לא קלה ואולי לוותר על עסקה שחלמתם לבצע.

דגים - היחסים עם הסובבים עלולים להיות מתוחים השבוע. משקעים מהעבר יעלו ויצרו מאבקי כוח מיותרים. הקשיבו לצד השני ותגלו שהוא רואה דברים אחרת. השתדלו להגביר את מעורבותכם בפעילות המשפחתית ולהשיב את תחושת היחד.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש