אסטרולוגיה - תחזית שבועית

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 7/8/2018 11:28 ● ערב ערב 2874
טיפ לילידי מזל השבוע - ילידי השבוע יכולים ליהנות ממעבר כוכב התקשורת במזל שלכם ומאחר והוא בנסיגה זה הזמן הנכון שלכם לתאם ציפיות עם האנשים בסביבה הטבעית שלכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית

 

טלה

 

אתם עוברים שינוי משמעותי מקצועי ולכן זה הזמן שלכם להשקיע הרבה חשיבה כיצד אתם יכולים לחזק מערכות יחסים בשותפויות שהתרופפו, על מנת שתוכלו להיעזר בהם בעתיד. נראה שלעיתים אתם רואים רק את הצד שלכם ופחות קשובים לצרכים של הצד שכנגד. ייתכן ואנשים מצפים להרגיש מכם אכפתיות אישית לגבי כל הסובב אותם וחשוב מאוד שתהיו קשובים לצורך זה.  

 

שור

 

נראה שאתם מוטרדים מאוד בענייני עבודה ובעיקר ציפיתם שתהייה הכרה בעשייה שלכם. אתם נמצאים במצב עדין מאוד, כיוון שנראה שגם בני המשפחה שלכם חייבים לכם כספים ועכשיו אתם במלכוד כיצד להתנהג איתם. לא תהייה לכם ברירה אלא לערוך סדרי עדיפויות ולהחליט האם הכסף חשוב יותר או היחסים. הכוכב מרקורי ברטרו שאחראי על תקשורת גורם לכך שתהיו ממוקדים  יותר.

 

תאומים

 

הקונפליקט שאתם חשים נמצא בעיצומו של זמן שבו צריך להגיע להחלטות. הכוכב שלכם מרקורי נמצא בנסיגה ולכן כל דבר מרגיז אתכם והסף שלכם נמוך מאוד ומצד שני נראה שאתם מרגישים בתוך תוככם שאתם חייבים להחזיק מעמד ולשמור על איזון על מנת שתוכלו לעבור את הסערה הנוכחית עם תחושה שהנה הצלחתם לעמוד ביעדים שהצבתם לעצמכם.

 

סרטן

 

בית הכספים שלכם עמוס בכוכבים אך בנסיגה ולכן אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לטיפול בסביבה הטבעית שלכם גם אם הם רחוקים מכם גיאוגרפית. אנשים מצפים מכם שתעזרו להם ומאחר והם קרובים אליכם רגשית ואף משפחתית אין ספק שאתם משקיעים את מקסימום הזמן על מנת לעשותם מאושרים , על ידי כך שאתם לוקחים על עצמכם את מרבית המחויבויות.  

 

אריה

 

אתם עשויים להיות בתקופה טובה מאוד מבחינה תקשורתית עם האנשים הקרובים לכם. מסתבר שהכוח בידיים שלכם ואתם יכולים להפעיל אותו כפי שאתם רוצים על מנת להשיג את המטרות שלכם. המשך חשיבה הגיונית ולא רגשית תעזור לכם לפעול גם בהמשך בצורה מעשית על מנת להגיע להישגים אליהם אתם שואפים להגיע. במידת הצורך הפעילו קשרים אישיים.

 

בתולה

 

גם בשבוע הזה אתם יכולים להמשיך ולחוות קשיים כתוצאה ממעבר כוכבים אישיים בבית המקושר עם תת המודע והרצון שלכם לבטא את עצמכם יוצא עכשיו החוצה במלוא עוזו. הכוכב וונוס שאחראי גם על חשיבה ועשייה כלכלית וגם על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית הכספים וגורם לכך שתהייה לכם התעסקות ממשית בנושא זה ולכן הוא בדיוק הכוכב שמאפשר לכם לפעול כהלכה. 

 

מאזניים

 

אתם נמצאים בתקופה שהתרחשויות חברתיות רבות בחייכם מתנהלות מאחורי הקלעים. זה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם לתכנן את עתידכם ובהתאם לכך לפעול. נצלו קשרים קיימים על מנת לחזק אתכם, וגם על מנת שברגע שתרצו, תוכלו לפרוץ החוצה עם תוכניותיכם. נראה שהחשיבה שלכם נכונה, אך כרגע עדיין לא הגיע זמן ההבשלה ואתם בתהליכים ובעבודה פנימית.

 

עקרב

 

התוכניות שלכם מתחילות להבשיל ולשאת פרי. זה בדיוק הזמן שאתם עדיין לא ממש מגובשים בדעותיכם אך הכיוון כבר ברור לכם. הקשיים הכלכליים הם אלה שמביאים אתכם לפעול ונראה שאתם בהחלט בכיוון הנכון. אתם מוערכים מאוד במעגל בו אתם חיים כיוון שכולם יודעים להעריך את סגולותיכם הטובות והחיוניות לקידום ושמירת מטרות וערכים.

 

קשת

 

הכוכב יופיטר שמביא שפע נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת המודע. אולי על פניו נראה שזהו בזבוז של מקום כי רובנו מחפשים אושר ועושר, אבל למעשה זהו מיקום מצויין לכוכב, כיוון שהוא נותן לכולנו את היכולת להבין את המניעים הפנימיים העמוקים ביותר  ולגרום לנו לפעול נכון ובעיקר בפרופורציות הנכונות, כיוון שלעיתים יש לנו נטייה להתפזר בעשייה ובמחשבה.

 

גדי

 

בשבוע הקרוב ייתכן ויהיו לכם חלומות שלא תבינו את פשרם וייתכן שחלקם יהיו גם אגרסיביים לטעמכם. אל תילחצו כיוון שזו דרכו של היקום לשחרר לחצים. כוכב העשייה מארס נמצא בנסיגה במזל שלכם ולכן בהחלט ייתכן שנושאים שונים ייצאו מפרופורציה והצורך שלכם לפעול יהיה רב במיוחד. אל תתרגשו מחלומות מאתגרים  ונסו להבין את המניעים הפנימיים שלכם.

 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שבעיקרה חשבונות נפש על מה עשיתם בשנה האחרונה , כיצד אתם רוצים לחיות את חייכם ומה עליכם עדיין לעשות על מנת שתוכלו לסמן לעצמכם וי כשתגיעו למטרות הנכספות. ייתכן ונושאי כספים עדיין לא מגובשים אצלכם, אך זה בדיוק הזמן שבו עליכם לבדוק בעזרת ייעוץ חיצוני מהי הדרך הנכונה עבורכם לפעול.

 

דגים

 

אתם עובדים קשה ולעיתים קשה מדי בגלל הצורך שלכם להספיק ולסגור קצוות. ייתכן שבתקופה האחרונה התקרבתם קצת יותר לאנשים שבעבר הייתם מרוחקים מהם פיזית ורגשית, אך נראה שהפעם אתם במקום הנכון על מנת לעשות שלום עם אנשים בסביבת העבודה שלכם וגם בסביבה שבה אתם חיים ובעיקר עם עצמכם. אל תחמירו עם עצמכם, כיוון שאתם בהחלט במקום הנכון.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש