יהדות - פרשת 'ראה’

מאת: הרב דוד שנה ● צילום: או-מד מדיקל ● 7/8/2018 13:55 ● מה נשמע 560
ראש הממשלה היקר שלנו עושה זאת שוב. הוא מפקיר במודע את משפחות החללים הנעדרים תמורת הסכם מטופש שהביאו המצרים מול ממשלת הטרור הרצחנית של החמאס. בעברית פשוטה- בפעם המי יודע כמה, נכנע ראש הממשלה לתכתיבי החמאס, רק שהפעם חתום יחד איתו על הסכם הרגיעה (שכנראה לא יחזיק מעמד אפילו רגע אחד), שר הביטחון המהולל אביגדור ליברמן. פעם אחר פעם ישראל נופלת להסכמים שלא שווים את הנייר שהם כתובים עליו, והעיקר שהממשלה והעומד בראשה יצליחו להראות לציבור הישג כל שהוא
יהדות - פרשת 'ראה’

 

פרשת 'ראה’


ראש הממשלה היקר שלנו עושה זאת שוב. הוא מפקיר במודע את משפחות החללים הנעדרים תמורת הסכם מטופש שהביאו המצרים מול ממשלת הטרור הרצחנית של החמאס. בעברית פשוטה- בפעם המי יודע כמה, נכנע ראש הממשלה לתכתיבי החמאס, רק שהפעם חתום יחד איתו על הסכם הרגיעה (שכנראה לא יחזיק מעמד אפילו רגע אחד), שר הביטחון המהולל אביגדור ליברמן. פעם אחר פעם ישראל נופלת להסכמים שלא שווים את הנייר שהם כתובים עליו, והעיקר שהממשלה והעומד בראשה יצליחו להראות לציבור הישג כל שהוא. באיזה מין שיגעון אנחנו חיים? במקום לרדוף את האוייבים שלנו עד שהם יירדו על ארבע ויתחננו להפסקת אש תוך כדי זחילה וכניעה ללא תנאי, במקום זאת, ממשלת ישראל היא זאת שמתחננת למצרים שיבקשו מהחמאס אם הם מוכנים לעשות לנו טובה ולהפסיק לשרוף את שדותינו באמצעות עפיפונים. אבל זהו רק ההמשך למה שהתחיל בארצנו לפני 25 שנה. לפני 25 שנה נולדה בישראל דת חדשה. הכהנים והנביאים של הדת הזאת הם אנשים קנאים מאוד, הם מוכנים לעשות הכל למען הדת שלהם והם לא מוכנים בשום פנים ואופן לאפשר למציאות שטופחת על פניהם לעצור לרגע ולחשוב אולי אנחנו טועים בדת החדשה שהמצאנו. לדת החדשה קוראים בשם: "דת השלום", והנביאים שלה הם בעיקר אנשי תקשורת, אמנים, ואנשים עם הרבה רוח. מאז הימים החשוכים של 'הסכמי אוסלו' הארורים, ימים בהם השתלטו כהני "דת השלום" על כל חלקה טובה בתיקשורת ובבתי המשפט, והחלו בשטיפות מח המוניות על כך שהנה אוטוטו עומד לפרוץ שלום עולמי, "ומזרח תיכון חדש" כבר בפתח, מאז אותם ימים הספיקו להירצח במדינת ישראל קרוב לאלפיים יהודים ולהיפצע עשרות אלפים בפיגועים בכל הארץ. אבל נביאי השלום אינם טועים, והם הצליחו להמציא מושג חדש (אולי הלכה חדשה), שכל הנפגעים בפיגועי אוסלו הם "קורבנות השלום". כהני השלום מקריבים קורבנות של שלום. חבל רק שהקורבנות של הטיפשים הללו הם בני אדם, אנשים, נשים וטף, רצוי יהודים, והכי טוב אם הם יהיו "מתנחלים", כי ממילא דמם הפקר. 
  השבת נקרא בתורה את פרשת 'ראה'. משה רבנו, אדון הנביאים, כתב את הפרשה הזאת כנראה, במיוחד לימים שלנו. בפרשתנו מזהיר אותנו משה רבנו לא ללמוד מהמעשים של הגויים אשר אנחנו גרים בסביבתם. מה כל כך נורא במעשי הגויים במזרח התיכון? "לא תעשה כן ל- ה' אלוקיך, כי כל תועבות ה' אשר שנא עשו לאלוהיהם, כי גם את בניהם ואת בנותיהם ישרפו באש לאלוהיהם". הגויים "במזרח התיכון הישן", היו מקריבים לדת שלהם קורבנות אדם, קורבנות של שלום !!! להקריב קורבנות אדם למען השלום זה לא מזרח תיכון חדש כלל וכלל, להפך זה מזרח תיכון ישן מאוד. מיד לאחר ההזהרה שלא להקריב קורבנות אדם, מזהיר אותנו משה רבנו מפני נביאי השקר, "כי יקום בקרבך נביא או חולם חלום"... גם אם "הנביא" הזה יהיה בעל תואר פרופסור, וגם אם הוא יהיה מגיש בכיר בחדשות ואפילו אם הוא ישב על כיסא הבג"ץ, במידה ואותו נביא שקר ינסה לשכנע אותך ללכת אחרי הדת שלו, "לא תשמע אל דברי הנביא ההוא או חולם החלום ההוא". תפעיל שכל ישר ותבין בעצמך מה מסתתר מאחורי כל דברי הבלע של חולמי החלומות, הוזי השלום, מי מממן אותם? אילו אינטרסים צפונים בליבותיהם?  מעניין שהיום כל התבטאות של מי שנחשד בימניות יתר נקראת 'הסתה', בעוד שהתורה אומרת שנביאי השקר הם המסיתים האמתיים: "כי יסיתך אחיך ... לאמר לכה ונעבדה אלוהים אחרים". אסור לנו להתפתות לדברי הבלע של נביאי השקר. עם ישראל שילם מחיר יקר בדם כל פעם שהקשיב לרשעים הללו. לא עוד!!! אנחנו יותר לא מוכנים להקריב קורבנות של שלום. "ה' עוז לעמו ייתן ה' יברך את עמו בשלום".           


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש