השנה עולים כיתה עם כפר השעשועים

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 17/8/2018 14:37 ● ערב ערב 2876
חודש ימים של חופש גדול כבר מאחורינו וזה בדיוק הזמן להוציא את רשימות הציוד מהמגרה ולמהר לקנות ציודים פן לא יישאר בדיוק מה שאתם רוצים ● משפחות אילתיות רבות בוחרות לרכוש מדי שנה את הציודים הנחוצים לחזרה לבית הספר ב'כפר השעשועים' ויש לכך כמה וכמה סיבות טובות, בנוסף לגיוון ולמבחר האינסופי שתמצאו בחנות
השנה עולים כיתה עם כפר השעשועים

אחת הסיבות העיקריות שתושבי אילת בוחרים להצטייד לקראת שנת הלימודים החדשה ב'כפר השעשועים', היא השירות המקצועי, החם והמסור שמקבלים כאן מידי הצוות הותיק, מתוגבר בבונוס מיוחד- צוות נוער. בכל קיץ מתקבלים לעבודה ב'כפר השעשועים' בני נוער, כדי לתת שירות מיוחד בנושא החזרה לבית הספר, מי כמותם יודע, מכיר ויכול לכוון את ההורים. השנה עברו הנערים הדרכה על ידי יוסי פרדו בנושא שירות, שהוא אחד הדברים שעומדים בראש סדר העדיפויות של 'כפר השעשועים' באילת. בנוסף הם עברו הדרכה בכל הנוגע למוצרים שנמצאים על המדפים לקראת שנת הלימודים החדשה, והדרכה נוספת בנושא התיקים. כתוצאה בהשילוב של נוער שחי את הנושא בעצמו, ויודע בדיוק מה ילדים אוהבים, עם צוות ותיק שמכיר הרבה מן הלקוחות ומורגל לתת את השירות הטוב ביותר בכל נושא, תקבלו כאן את השירות הכי טוב והכי נכון שאפשר לקבל בנושא רכישת הציוד לבית הספר.

 

 

הכל לבית הספר תחת קורת גג אחת


 השנה הצטיידו ב'כפר השעשועים' בהרבה מוצרים נלווים שצריך לבית הספר: דיסק און קי, תנ"ך, מילון כיס, מחשבונים לכל הגילאים ובכל הרמות, ובנוסף מפיות אוכל, בקבוקי שתיה, קופסאות אוכל ועוד.
עד שיתחילו הלימודים, מציעים לכם ב'כפר השעשועים' מגוון חוברות עבודה לילדים, לפי כתות בנושאים: עברית, חשבון ואנגלית.  סיבה נוספת לרכז את הקניות ב'כפר השעשועים': כאן מחבקים ומפנקים את תושבי אילת. האילתים מקבלים ב'כפר השעשועים' עשרה אחוזי הנחה על כל החנות, למעט המוצרים שבמבצע, וכפי שיודעים כולם - אין כפל מבצעים. הפתעה נוספת המחכה לאילתים -  כל הקונה ציוד לבית הספר במאה ₪ מקבל מתנה. הקונה ציוד לבית הספר ב-250 ₪, מקבל מתנה נוספת. 

שילוב מנצח
פינוק נוסף לאילתים - 'כפר השעשועים' ו'ליאור טקסטיל'  איחדו כוחות. כל מי שקונה ב'ליאור טקסטיל' חולצות, ומגיע עם חשבונית של חודשי יולי אוגוסט לעשות קניות לבית הספר ב'כפר השעשועים' מעל 200 ₪, מקבל תיק ים ממותג מתנה!
למי שקונה ב'כפר השעשועים' ומגיע עם חשבונית של חודשי יולי אוגוסט לרכוש חולצות אצל 'ליאור טקסטיל' בסכום שמעל 200 ש"ח, מקבל חולצה מתנה ! (לא כולל מותג 'קטורת').

בובות פופ
אחרי שהצטיידתם בכל מה שצריך לבית הספר, בואו לבדוק את החידושים והלהיטים האחרונים שמציעים לכם ב'כפר השעשועים'. השגעון האחרון לאספנים הן בובות הפופ. דגמים של דמויות שילדים מכירים ואוהבים מסרטים ומהחיים לאוסף המיועד לילדים מגיל 10 ועד מאה ועשרים. הבובות נחטפות כלחמניות חמות על ידי ילדות וילדים ברגע שהן מגיעות למדפים. 


כדורי L.O.L  
להיט נוסף בעולם הילדים הם כדור ה- L.O.L. המיועדים לבנות מגיל 5 עד עשר. כל כדור בנוי שכבות מספר, ובכל שכבה חבוי משהו הקשור לבובה שתיחשף אחרי שמקלפים את השכבה האחרונה: חיית מחמד, שקית קונפטי, ומבחר דברים הקשור לבובה. בכל כדור בובה אחרת, והפתעות אחרות. בינתיים יש רק ארבעה סוגים של כדורים, אבל בקרוב יגיעו כדורים נוספים.

ועוד על המדפים המוצרים המיוחדים שעוד לא נס ליחם:
לבנים: בייבלד, המשחק המתגלגל שמתחדש כל הזמן עם סוגים חדשים מהעונה האחרונה.
ולבנות: ערכות סליים (גלי איכסא)  ומוצרים לעשיית סליים, מגוון ענק שאין כמוהו בעיר.

וכמו תמיד מחכים לכם על המדפים משחקים שונים – משחקי חשיבה, משחקי יצירה, מכשירי כתיבה, חמרים לציור במבחר גדול, חוברות צביעה וחוברות למידה, כל מה שצריך למשרד וכל מה שצריך לחגיגות יום הולדת, דמויות, בובות, מכוניות, משחקי הרכבה, פאזלים לכל הגילאים ועוד. צריך הרבה זמן כדי לגלות כל מה שיש בחנות. ואם אין לכם זמן לבקר בחנות, כדאי לכם לעשות 'לייק' לפייסבוק של 'כפר השעשועים אילת', ולהתעדכן במבצעים שיש בחנות ומה חדש בה, ועל הדרך להזמין את התיק בו אתם בוחרים, ולאסוף אותו כשתתפנו לבקר בחנות. אז קדימה למה אתם מחכים?

'כפר השעשועים'-
מיקום: מרכז 'הביג', חנות שנייה מהכניסה הראשית.
טלפון: 08-6315468
פתוח: ימים א'-ה' 09:30-21:30, שישי- 09:00-15:00, מוצ"ש 19:00-22:30.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש