לייזרטאג של חברת פאנטזי

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 17/8/2018 16:29 ● ערב ערב 2877
כבר שנים רבות עברו מאז ביליתי שעות כל כך מהנות כמו אלו שביליתי במתקני האטרקציות של חברת ''פנטזי'' בקניון האייס מול . המילה אטרקציות התקשרה בתודעה שלי עם עולם הילדים, והיום נוכחתי לדעת שלמרות שאני כבר מזמן לא ילדה אני יכולה וליהנות הנאה מלאה מאטרקציה , וכמוני יכולים ליהנות גם ילדים וגם מבוגרים בכל גיל. וזה מה שעשיתי ב''לייזר טאג'':
לייזרטאג של חברת פאנטזי

בקרבות ה"לייזר טאג"  לבשתי תלבושת קרב מיוחדת ומצוידת ברובה לייזר יצאתי למלחמה נגד קבוצה יריבה . קיבלתי תדרוך מדויק לפני הקרב  ובכל זאת הובסתי על ידי ילד בן חמש או שש שארב לי ללא הרף וירה בי שוב ושוב,  במבוך המראות הלכתי לאיבוד  והגעתי פעם אחר פעם לאותו גשר, שכאשר מסתכלים מעד למעקה שלו רואים תהום אין סופית וקצת נבהלים, למרות שיודעים בפירוש שזו רק מראה. בחדר האשליות  שרצפתו ותקרתו לא ממש ישרות צפיתי במצטלמים לתמונה שמי שקטן  נראה בו גדול והגבוה נראה נמוך. 
 ביקרתי בסרט שבעה ממדים בו דהרתי ברכבת שדים על מסילה שהולכת ונשברת ונהרסת ומותקפת על ידי נחשי ענק ודובים גדולים כשהכיסא מתנדנד בהתאם למצב הרכבת על המסך -  נראה ומרגיש אמיתי לגמרי. באטרקציית הכדורגל  ניסיתי להבקיע גול לשער בו עמדה שוערת רובוטית ומיותר להסביר שלא הבקעתי אף שער. על האטרקציה של הליכה על קורה כשעל ראשי קסדה של מציאות מדומה שבאמצעותה ראיתי את הקורה כתלויה בין שמים לארץ  בגובה של גורד שחקים ,לא העזתי לעלות ,למרות שידעתי שהיא פשוט מונחת על הרצפה וגובהה סנטימטרים מעטים.  פחדתי. 

 


 
 הביקור באטרקציות הייתה חוויה מהנה ביותר ואני ממליצה עליה בכל פה לבודדים ולמשפחות , סתם כדי להעביר כמה שעות בכיף בחלל ממוזג ונעים,  וגם כדי לחגוג  יום הולדת לילדים או מבוגרים, מסיבות רווקים ורווקות, ימי וערבי גיבוש לוועדי עובדים וכל אירוע אחר שאתם רוצים שיהיה שונה מהרגיל. ה"לייזר טאג" והאטרקציות האחרות הם מקום נפלא לחגוג בו ימי הולדת ואירועים אחרים – אירועים שהם  חוויה מהנה ביותר – מצחיקה, מפחידה, משעשעת, מאתגרת ומיוחדת במינה שתזכרו בה בחיוך לאורך זמן. 

בחברת "פנטזי" שלושה שותפים  – דודי שושן, אלי יהב ואסי ירדני, כולם בעלי משפחות והורים לילדים  ויודעים בדיוק ממה ילדים וגם הם עצמם ה"מבוגרים" ייהנו – כך שכל המשפחה תוכל לבלות יחד, או בנפרד,  במתחם המתאים לכל הגילאים. מרבית האטרקציות מתאימות לילדים מגיל שש ויש כאלה שאליהם לא נכנס ילד ללא מלווה מבוגר. האטרקציה הראשונה שהקימו בקניון  האייס מול היתה קולנוע שבע-ממדים שנפתח בו זמנית עם הקניון. במשך השנים הוקמו שאר האטרקציות שכולן מפוזרות בקומה הראשונה של האייס מול. אם אתם רוצים ליהנות מכל האטרקציות , מומלץ לרכוש כרטיס ”לונה פארק " הכולל כניסה לכל האטרקציות במחיר משתלם במיוחד.
 
את האילתים מפנקים כאן במחירים מיוחדים. 

מיקום: קניון האייס מול קומה ראשונה, 
טלפון ליצירת קשר לקביעת אירוע : פול, מנהל האתר, 050-2996227
טלפון להזמנת מקום מראש באטרקציות השונות (רצוי) 051-2996227 
פתוח: שבעה ימים בשבוע לפי שעות הפתיחה של הקניון, 
חניה יש בשפע וגם חניות וגישה לנכים


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש