אסטרולוגיה

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 17/8/2018 18:38 ● ערב ערב 2876
טיפ לילידי מזל השבוע : השבוע כוכב מרקורי המזוהה עם תקשורת, נמצא בנסיגה במזל שלכם ומפריע לכם לתקשורת טובה ועניינית – אל תרשו לאי הבנות להפריע לשגרה שלכם.
אסטרולוגיה

טלה
אתם עוברים שינוי משמעותי בנושאי עבודה וקריירה ומקבלים פירגון אמיתי מכל הסובב אתכם. זה בדיוק הזמן להגיד ככל העולה על דעתכם בכל הפורומים המתאימים ויקשיבו לכם, כי יש לכם מה לחדש. במקביל, גם נושאי השותפויות במערכות היחסים האישיות שלכם, פורחות עכשיו יותר מהרגיל כך שנראה שאתם בתקופה טובה של חייכם, גם אם לעיתים קשה.

 

שור
כוכב השפע יופיטר התיישר בבית הזוגיות והשותפויות שלכם כך שיש לכם יותר פוטנציאל לחזק מערכות יחסים קיימות או לחילופין, מי שאין לו קשרים משמעותיים, ייתכן וייכנסו לחייכם אנשים שיוסיפו לכם טעם ותוכן. נושאי עבודה מאוד משמעותיים בפרק זמן זה של חייכם ונראה שהפעם אתם יכולים לסמן לעצמכם וי על הצלחה, כיוון שהצלחתם למצוא לעצמכם עיסוקים שיתאימו לכם.

 

תאומים
כוכב השפע בבית העבודה שלכם מלמד על כך שיש לכם הזדמנויות חדשות לשווק את עצמכם באופן שתהיו מועילים לעצמכם ולסביבה. מאחר ופעמים רבות אתם אנשים של אידיאלים חשוב מאוד שתהיו מודעים להשפעה שיש לכם על אחרים. בנוסף, כוכב התקשורת שהוא גם הכוכב שלכם, נמצא כרגע בנסיגה כך שאתם לא בזמן האנרגטי הטוב ביותר שלכם להביע דעות ולממש החלטות.

 

סרטן
הכוכבים המשמעותיים במיוחד , נמצאים במצב שאינם מחייכים אליכם מאחר ולמעשה הינם בזוית לא קלה אל המזל שלכם. מצד אחד סטורן שגורם לכם לקחת החלטות ואחריות ומצד שני פלוטו שגורם לכם לעשות שינוי מהפכני בחייכם ושניהם גם יחד מבקשים מכם כי תתנו את הדעת לתנאים החדשים. בנוסף לכל זה. נוצרו אצלכם תנאים חדשים בבית המחייבים אתכם להתנהלות חדשה. 


אריה
הכוכב סטורן שיושב בבית העבודה שלכם גורם לכם לעבוד קשה ואפילו קשה מאוד כדי להוכיח את עצמכם. אתם חרוצים מאוד בשלב זה של חייכם והגיע הזמן שתשבו עם עצמכם ותעשו חושבים האם זה נכון לכם לפעול בדרך שבה פעלתם עד היום. חכו עד שכוכב התקשורת שנמצא כרגע במזל שלכם ייצא מהנסיגה ואז המחשבות שלכם יתבהרו ותדעו מה לעשות.

 

בתולה
אתם נמצאים חודש לפני יום ההולדת וזוהי תקופה מאוד לא פשוטה כיוון שבאופן טבעי זהו זמן שבו נמצאים במצב רוח מדוכדך יותר , ונראה שהפעם התוספת של הכוכב המקושר איתכם מרקורי שגם נמצא בנסיגה, גורם לכך שתהיו רגישים מתמיד ומחשבות ורגשות שלא נתתם עליהם את הדעת יגרמו לפחדים ולחששות שונים לצאת אל פני השטח.

 

מאזניים
הכוכב שלכם וונוס נמצא עכשיו במזל שלכם ומעניק לכם חודש של חסד ופופולאריות. כדאי לכם לחשוב על כך שזה בדיוק הזמן הנכון לדחוף את עצמכם למקומות שהייתם רוצים להיות בהם. מבחינה חברתית אתם באחת התקופות היותר טובות של חייכם. הבעיה היחידה היא שלעיתים אתם מרוכזים בעצמכם ושוכחים שיש עוד אחרים מלבדכם שזקוקים להתייחסות.


עקרב 
מבחינה מקצועית נראה שאתם עולים על דרך המלך ואתם מוערכים בסביבה הקרובה שלכם ויודעים כיצד לנווט את עצמכם בשבילי הקריירה. הכוכב יופיטר שנמצא כרגע במזל שלכם נותן לכם שפע של מזל והצלחה להאמין ולדעת שהנה אתם פועלים נכון, ונראה שהסביבה הקרובה מאוד מפרגנת לכם על השינויים האחרונים בחייכם. זה הזמן להפסיק להסס ולצאת לדרך חדשה.

 

קשת
מבחינה כלכלית אתם עוברים תקופה שאינה טובה עבורכם ולמעשה אתם נקראים לסדר , כיוון שפעלתם לא נכון בתחום זה בשנים האחרונות. זה הזמן שלכם לחסוך ולא להוציא כספים ואף לדרוש מאחרים שיחזירו להם מה שחייבים לכם. כל הקושי הזה נועד כדי לחולל אצלכם מהפך בתפיסת העולם האישית שלכם ולכן נראה שעכשיו אתם כבר בשלים לשינוי זה.

 

גדי
אתם מזל שבאופן טבעי לא נבהל משינויים ותמיד חותר להגיע למטרה. יכולות הניהול שלכם הפעם יגיעו למיטבם במקומות שאנשים מבקשים מכם לקחת אחריות והחלטה ולא לשבת על הגדר או להיות שאננים בנוגע לקבלת החלטות. למרות הקושי צפויות לכם בשורות טובות על רגע מקצועי ונראה שאנשים קרובים וגם בתחום המקצועי יעריכו את הדעה שלכם ויקשיבו לבם בשקיקה.


דלי
הכוכב שהיה בנסיגה במזל שלכם שיחרר אתכם קצת מהלחץ שלו ונראה שאתם יכולים לנשום לרווחה. ואולם, ריבוי כוכבים בבית תת ההכרה והמודע שלכם מלמד על כך שמערכת העצבים שלכם עכשיו רגישה מתמיד ואתם נוחים לכעוס ולהתרגז. זה לא הזמן להחליט החלטות חפוזות, זוהי תקופה מאוד שבירה ברמות רבות ולכן נדרשת כאן סבלנות.

 

דגים
אתם עובדים קשה מאוד על מנת להוכיח את עצמכם ולכן זה הזמן הנכון לבוא גם בדרישות לגבי מה שאתם חושבים שמגיע לכם. מבחינה בריאותית יש קצת נסיגה בגלל עייפות, אך זה בדיוק הזמן להחליט מה אתם רוצים לעשות כדי שיבינו אתכם יותר ויבואו לקראתכם. מבחינה חברתית אתם בתקופה טובה, נצלו זמן זה לבטא את עצמכם בתחומים שעד היום לא הבעתם בהם דעה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש