יהדות - פרשת כי תצא

מאת: הרב דוד שנה ● צילום: או-מד מדיקל ● 24/8/2018 18:57 ● מה נשמע 562
הפרקליט הצבאי הראשי האלוף שרון אפק שיושב במשרד ממוזג בקריה בתל אביב הורה לפתוח בחקירה נגד חיילים וקצינים שירו ב2 מחבלים שהתפרעו על גדר הגבול בעזה ביחד עם עשרות אלפי מחבלים ארורים אחרים
יהדות - פרשת כי תצא

 

פרשת כי תצא 


הפרקליט הצבאי הראשי האלוף שרון אפק שיושב במשרד ממוזג בקריה בתל אביב הורה לפתוח בחקירה נגד חיילים וקצינים שירו ב2 מחבלים שהתפרעו על גדר הגבול בעזה ביחד עם עשרות אלפי מחבלים ארורים אחרים. " רוח המפקד " של הרמטכ"ל הנוכחי מורגשת היטב בצמרת צה"ל , זוהי אותה הרוח שמסרבת לפגוע בטרוריסטים ששורפים את שדותינו , שדוקרים עם מספריים נערות בגיל 16 ושחרצה את דינו של אלאור עזריה עוד בטרם החלה חקירתו. איזה סוג של שיגעון וטירוף אוחז בראשי צה"ל ? יש כאן המשך ישיר לדברי הבלע של סגן הרמטכ"ל לשעבר והמועמד לרמטכלות בהווה האלוף יאיר גולן שהשווה בין מדינת ישראל לגרמניה הנאצית בערב יום הזיכרון לשואה לפני שנתיים.  לדבריו " הוא מזהה ניצנים של שינאה ניצנים של הרס עצמי שמאיימים על קיומנו ". האמת שיאיר גולן צודק בכל מילה שהוא אמר רק הפוך. כל השינאה העצמית וההרס נמצאים דווקא בצד השמאלי של המפה הפוליטית אצל אותם המטורפים שחתמו על הסכמי אוסלו וברישעותם הביאו לארץ עשרות אלפי מחבלים ובראשם עראפת חימשו אותם מכף רגל ועד ראש נתנו להם שליטה בשטחים בארץ ישראל ואיפשרו להם לפוצץ אותנו ברחובות באוטובוסים ובמסעדות. השמאל הקים את הרישעות הפלסטינית בארץ , החריב את ההתיישבות בגוש קטיף וגרם לחמאס לשלוט שם ולהלך עלינו אימים יומם ולילה.  אותם אנשים אכולי שינאה והרס עצמי כדוגמת " בצלם " " ושוברים שתיקה " מסתובבים בכל העולם ומוציאים את דיבת מדינת ישראל רעה  בכל מקום אפשרי. מה בדיוק רוצה הפצ"ר להשיג בהחלטתו לחקור חיילים שהגנו על חיינו וחייו שלו ושל ילדיו , במה שונה החלטתו מהתנהגותם הנלוזה של בצלם ושוברים שתיקה ? האם על מנת לשאת חן בעיני הפריץ הגוי אנחנו צריכים לתקוע סכין בגב של חיילינו ? האם הפצ"ר החכם לא חושב שבהחלטתו הוא מעודד את מחבלי החמאס להמשיך לתקוף את חיילינו ומנגד מסכן את חייהם של החיילים שיפחדו מעתה  לפתוח באש כשהם חשים מאוימים ? ברוח המפקדים של ימינו הייתי משנה את אימרתו של דוד בן גוריון אשר מתנוססת בבסיסים רבים של הצבא וכותב : " תדע כל אם עברייה שהפקירה את גורל בניה בידי מפקדים הראויים לכך " .    
השבת נקרא בתורה בפרשת כי תצא את הציווי הנצחי : " זכור את אשר עשה לך עמלק בדרך בצאתכם ממצרים. אשר קרך בדרך ויזנב בך כל הנחשלים אחריך ואתה עייף וגו'. והיה בהניח ה' אלוקיך לך מכל אויבך מסביב בארץ אשר ה' אלוקיך נותן לך נחלה לרישתה – תמחה את זכר עמלק מתחת השמיים . לא תשכח !!! " הקדוש ברוך הוא ניצחי , הוא זוכר את הכל , הוא לא שוכח את מה שעוללו לנו האויבים של אומנתו. הקדוש ברוך הוא לא אומר לנו : " שלום עושים עם אויבים " ושאר סיסמאות מפגרות . הקב"ה הוא חד וברור כתער – את האויב צריך להשמיד . גם אם יעברו שנים רבות מאז שאותו אויב פגע בנו או ניסה לפגוע בנו , אסור לנו לשכוח אפילו לא לרגע אחד שאויב נשאר תמיד אויב ואם אתה לא תשמיד אותו אז בהזדמנות הראשונה שתהיה לו הוא ינסה להשמיד אותך. לכן אסור לנו בשום פנים ואופן לשכוח מצד אחד את המעשים הרעים של האויבים שלנו , ומהצד השני אסור לנו בשום פנים ואופן לגלות שום רחמים על שונאינו , להפך , חובה עלינו לרדוף אותם בכל מקום בו הם נמצאים ולעקור אותם מהשורש .  כל מי שהוא בר דעת  מבין שבמלחמה אסור להיתפס למוסריות מזויפת , מוסריות שמעדיפה את חיי האויב וילדיו על פני חיי חיילינו וילדינו. עמלק לא  ריחם עלינו אז , וגם כיום העמלק הפלסטיני לא מרחם עלינו. ואם אנחנו צריכים לבחור בין חיינו לבין חיי עמלק של דורנו בחיי מי אתם בוחרים ?


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש