קרנבל - כי מי שלא יבוא חבל

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 24/8/2018 19:12 ● מה נשמע 562
15 שנה עברו מאז נפתחה החנות השכונתית 'קרנבל', על ידי אדר זינו וברק לנקרי, שני חיילים משוחררים שחלומם היה הקמת עסק משלהם ● 15 שנים חלפו ו'קרנבל' היא כבר מזמן לא רק חנות שכונתית ● כל אילתי מכיר את 'קרנבל' ולקוחות מגיעים אליה מכל העיר בכל פעם כשרוצים לקנות צעצוע או מתנה לכל גיל, לקנות ציוד משרדי או להזמין סידורי בלונים מעוצבים לאירוע, משום שכולם יודעים שב'קרנבל' מתחדשים כל הזמן
קרנבל - כי מי שלא יבוא חבל

מרגע שנכנסתם ל'קרנבל' במרכז שחמון (מול בית ספר 'היובל'), אתם נכנסים לעולם אחר – צעיר, צבעוני, ותוסס. בכניסה לחנות מקבל את פניכם קיר שעל מדפיו תמצאו את הלהיטים העכשוויים בעולם הילדים. השבוע הקיר כולו מוקדש ללהיט התורן - חד קרן. המותגים הלוהטים בימים אלה הם: ניקי הכבשה, חד קרן, כל הפייטים המתחלפים, בליי דים, שגעון הסליים והג'לים השונים אף הם לא פוסחים על החנות - כל להיט המצוי בשוק תמצאו בקרנבל והמבחר הוא ענקי.  אפשר למצוא כאן מתנות לכל הגילאים ולכל הזדמנות, החל ממתנות לידה ועד למארזים מפנקים לאוהבים. 
עוד בחנות מבחר ענק של מוצרים שמשתנים על פי החגים, העונות והאופנה הרווחת בשוק. בכל פעם שתגיעו לכאן, תמצאו פריטים, מותגים ואביזרים חדשים  ועוד לא אמרנו כלום על פינת יום ההולדת שבה תוכלו למצוא בה כל שצריך כדי לחגוג יום הולדת מושלם. התמחות מיוחדת ב'קרנבל' היא בלונים. חוגגים יום הולדת, בר/ בת מצווה, יום נישואין, רוצים להפתיע בן זוג ליום האהבה? הזמינו את 'קרנבל' והם יקשטו בבלונים חדר בבית או בכל מקום בו חוגגים את האירוע, וכשיגיע בעל החגיגה, תחכה לו הפתעה מושלמת. ולילד/ה החוגגים יום הולדת הזמינו ב'קרנבל' זר בלונים מעוצב, והם ידאגו להביא אותו  לילדכם החוגג, לבית הספר, לגן או הביתה - הפתעה צבעונית ומשמחת.

 

הכל לביה"ס ועוד הרבה ב'קרנבל'

 

הכינו עצמכם לבית הספר


ואיך אפשר שלא להתייחס ליום החזרה לבית הספר המתקרב אלינו בצעדי ענק.  
'קרנבל' הוא מקום מצוין לרכז בו את הקניות לבית הספר תחת קורת גג אחת, במחירים נוחים ובאיכות ללא פשרות. 
החלוקה למחלקות השונות והמגוון הרחב של הפריטים, יאפשרו לכם לבלות כאן שעות בשיטוט בין המוצרים. אם אתם רוצים לסיים את הקניות מהר, גם זה אפשרי - הכל כל כך מסודר ומאורגן, שעם קצת עזרה מהצוות המיומן והאדיב, אתם יכולים לסיים את הקניות צ'יק צ'ק. אבל היי, למה למהר? תיהנו מהקניה, בחרו מתוך המגוון העצום בכיף ושוטטו בין המדפים העמוסים כל טוב, אחרי הכל לא בכל יום מתכוננים לשנת לימודים חדשה.


לפני הכניסה לחנות בנו למענכם מקום מיוחד שבו תוכלו להתרשם ממבחר תיקי בית הספר מהגדולים בעיר: 
תיקים וכל מה שצריך לשים בהם. לגדולים מהמותגים:  נייקי, אדידס, אקספלור, פול פרנק, NICI, ריפקארל, דקיין אאוטדור ועוד ל"גדולים",  ואילו  תלמידי הכתות הנמוכות יותר ימצאו כאן תיקים אורטופדים עם כל דמויות הגיבורים התורנים:  חד קרן, פרוזן, קבוצות כדורגל מובילות כמו ברצלונה, הלו קיטי סופיה,  וינקס ועוד. לילדי הגן ממתין כאן מגוון עשיר של תיקי גן, ביניהם תיקים עם בקבוקוני שתייה נלווים, הממוקמים בתא מיוחד המיועד בדיוק לכך.
מותג בלעדי ל'קרנבל' הוא הכבשה ניקי המעטרת תיקים, יומנים, קלמרים - ובעצם את כל מגוון הציוד לבית הספר שניקי מככבת עליו לצד הנחות ומבצעים מיוחדים.
כמו בכל שנה הוציאו ב'קרנבל' גם השנה קטלוג של חזרה לבית הספר בו אפשר למצוא את כל המבצעים שבחנות. בחנות  תמצאו  את רשימות הציוד של בתי הספר השונים, כדי שלא תשכחו מאומה ולא תתבלבלו ואם בכל זאת אינכם מסתדרים, הצוות ישמח יעזור לכם לפתור כל בעיה. 

ואם לא די בכל אלו הרי שגם חולצות לבית הספר תמצאו כאן- חולצות בית הספר  של 'קרנבל' הן אופנתיות ומשתנות לפי צו האופנה באיכות ללא פשרות.


ועכשיו מבצע שאסור להחמיץ - 9 חולצות דרייפיט - במאה שקלים בלבד.
גם אם כבר רכשתם הכל לביה"ס, עדין שווה לכם לתת קפיצה, שכן ב'קרנבל' אילת תמצאו את כל הגימיקים המיוחדים והחידושים.
 

מרכז 'שחמון' מול בית הספר 'היובל'
פתוח: ימים א'-ה' משעה-9:00 בבוקר עד 21:00 רצוף. יום ו' מ-9:00 בבוקר עד 16:00.
טל: 08-6330525
ניתן לעקוב אחרינו בפייסבוק: "קרנבל אילת" ובאינסטגרם KARNAVAL.EILAT


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש