היתרונות של תוכנה לניהול נכסים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/8/2018 08:41 ● ערב ערב 2877
תיווך נדל"ן הוא עיסוק בעל פוטנציאל להכנסות גבוהות מאוד, ומצד שני גם מקצוע מאתגר מאוד שמתאפיין ברמת תחרותיות גבוהה. כדאי לזכור שההכנסה של כל מתווך או מתווכת תלויה במידת ההצלחה שלהם לסגור עסקאות, וכדי לסגור עסקאות נדרש מאגר מידע נרחב של לקוחות ונכסים וכמובן חיבור מוצלח ביניהם. הדינמיות הרבה של שוק הנדל"ן מחייבת מעקב צמוד אחרי כל התפתחות ושליטה מלאה בכל רגע ורגע לגבי כל נכס שהוא פוטנציאל לעסקה – וכדי להצליח לעשות זאת כדאי להיעזר באופציה של תוכנה לניהול נכסים.
היתרונות של תוכנה לניהול נכסים

 

כל המידע בלחיצת כפתור

 

לכל מתווך או מתווכת נדל"ן ישנם כמה וכמה נכסים שעבורם הם מעוניינים לסגור עסקה – בין אם מדובר במכירה ובין אם בהשכרה, בין אם זוהי דירת מגורים ובין אם נדל"ן מסחרי מסוג כזה או אחר (משרד, חנות, מבנה תעשייה וכו'). באופן טבעי עבור כל נכס שכזה ישנו מידע רלוונטי רב שהמתווך או המתווכת זקוקים לו לצורך מציאת לקוחות רלוונטיים, וזהו אחד היתרונות המשמעותיים של תוכנות ניהול הנכסים: האפשרות לקבל את כל המידע החיוני והנחוץ, בכל פילוח שהוא, בלחיצת כפתור ובן רגע.

 

גישה מידית לכל נכס רלוונטי

 

עוד יתרון משמעותי של תוכנה לניהול נכסים הוא הגישה המידית והמהירה לכל הנכסים שמהווים פוטנציאל לעסקת מכירה או השכרה, שכמובן מניבה למתווכים רווח נאה (לרוב דמי שכירות של חודש כשמדובר בעסקת השכרה, או 2% מהסכום המשולם במקרה של עסקת קנייה או מכירה).

תוכנות ניהול הנכסים מסונכרנות עם כל לוחות הנדל"ן המקוונים הבולטים, ובהתאם כל נכס חדש שמועלה ללוח כזה או אחר מגיע באופן מידי לידיעת המתווך או המתווכת שנהנים מהתוכנה. ניתן כמובן להגדיר פילוחים רלוונטיים לגבי הנכסים, וכך להבטיח התנהלות יעילה במיוחד.

 

מה עוד מציעה תוכנה לניהול נכסים?

 

תוכנה לניהול נכסים כוללת עוד מספר רב של אפשרויות, חשובות לא פחות. אחת מהן היא האפשרות לשליחת דיוורים ישירים לכל הלקוחות הרלוונטיים, בין אם באמצעות SMS ובין אם בדואר אלקטרוני.

אופציה אחרת של התוכנה רבת התועלת היא הפקת כל דוח נדרש ביעילות ובמהירות. התוכנה גם כוללת מודולים של שיווק ומכירות שמאפשרים מעקב אחרי כל לקוח והבטחת התאמת נכסים רלוונטיים לאותו לקוח. דרך נוספת שבה התוכנה מייעלת את עבודתו של כל מתווך נדל"ן היא באמצעות פרסום אוטומטי של נכסים והקפצת המודעות מבלי שהמתווך יידרש להקדיש לכך זמן.

 

איפה אפשר להשתמש בתוכנת ניהול הנכסים?

 

כשבוחרים תוכנה לניהול נכסים איכותית ומקצועית באמת, ניתן להשתמש בה בכל מקום שרק תרצו, בין אם אתם במשרד ובין אם מחוצה לו (והרי בסופו של דבר מתווכי הנדל"ן נמצאים חלק ניכר מהזמן בשטח, בנכס כזה או אחר או בנסיעות).

את התוכנות ניתן להתקין בכל מחשב נייח, בכל מחשב נייד, בכל טאבלט וגם בסמארטפונים השונים ניתן להתקין אפליקצית תוכנת תיווך ולהפיק ממנה תועלת מגוונת בכל רגע ורגע.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש