היכרויות לגילאי 40-50 – איך מתחילים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/9/2018 13:18 ● ערב ערב 2878
בעבור הצעירים והפנויים יותר מאיתנו, בגילאי אחרי הצבא, בשנות העשרים ואף השלושים האפשרויות להיכרויות ולמציאת זוגיות בעידן המודרני הן רבות ומגוונות ואף לרוב נוחות מאוד. האוניברסיטה והמכללות מציעות היצע בלתי מוגבל של צעירים, קורסים והכשרות, קבוצות מטיילים בארץ ובחו"ל, מקומות בילוי, מתחמי עבודה ותעסוקה המיועדים לגילאים אלה ועוד.
היכרויות לגילאי 40-50 – איך מתחילים?

לאחר גיל ארבעים המצב משתנה מעט - המסלול להשכלה כבר הסתיים למרבית האנשים, מקום העבודה הוא יציב ולא תמיד כולל תחלופה של אנשים (ולעתים לא מותאם כלל ליצירת קשרים אישיים ורומנטיים) ומעגל החברים נותר מקובע. בין אם מדובר בזוגיות לצורך הקמת משפחה בפעם הראשונה ובין אם מדובר בחיפוש אחר פרק ב' בחיים, המאפיין את קבוצת הגיל שבין העשור הרביעי לחמישי, אין ספק כי נדרש אומץ ויוזמה על מנת לזכות באפשרות להכיר בני ובנות זוג פוטנציאלים.

 

להכיר אונליין, בכל גיל...

 

עולם האינטרנט והתקשורת הדיגיטלית שינה את פני עולם ההיכרויות כאשר זה מציע מגוון של אפליקציות חברתיות לצד אתרים המיועדים להיכרויות בגילאי 40-50 פלוס, ואף מבדיל בין קבוצות הגיל השונות, הסטאטוסים ומטרות ההיכרות המבוקשות. לצד אתרים להיכרויות מזדמנות ולא מחייבות ניתן למצוא לא מעט אתרים המבקשים באמת ובתמים לסייע לאלו המחפשים את האחד או האחת, באמצעות פלטפורמה ידידותית ונוחה למשתמש, סינון משתמשים קפדני ואפשרות דיווח על אלו שאינם עומדים בתנאים ובחוקי האתר (נשואים, מטרידים וכדומה) ושלל תוספים המאפשרים ניהול נוח של משתמשים, העדפות, העברת מסרים וכדומה.

קיימים אתרים חינמיים לצד אתרים בתשלום, כאשר ההבדל בניהם ניכר הן באיכות המשתמשים והן במעורבות האתר בפיתוח, סינון ואחריות על הפעילות, הנותנים יתרון לאתרים המבוקרים אליהם נדרש תשלום. מרבית האתרים מציעים מספר חבילות החל מתשלום חודשי ועד לתשלום שנתי הכולל הנחה משמעותית. מומלץ לבחור משהו בקו האמצע שכן חודש בודד לא תמיד יספיק למציאת אהבה אולם שנה שלמה באתר עשויה להיות זמן ארוך ומתסכל.

למרות שחיפוש אחר זוגיות בכל גיל הוא טבעי ומובן ואין בו מקום למבוכה, בעיקר אנשים בוגרים בעלי אורח חיים הכולל עבודה מסודרת, לעיתים כפיפים, ילדים, אקסים וכדומה, מעדיפים במיוחד לשמור על פרטיותם ולנהל את החיפוש והגישושים בפרטיות מלאה. קיימים אתרים הנותנים מענה לצורך, מאפשרים פתיחת פרופיל ללא חשיפה מלאה, העלאת תמונה מוסתרת ופרטית שתיחשף רק על פי בחירת המשתמש ועוד.

השימוש המוגבר בטלפונים הסלולאריים החכמים הביא את בעלי האתרים להבנה כי נגישות השימוש במכשיר יוביל לריבוי משתמשים והגברת הפעילות באתר, מה שהביא לפיתוח אפליקציה ראויה ונוחה לשימוש, לרוב חינמית, כמעט עבור כל אתר היכרויות המכבד את עצמו. נוסף לכך קיימות לא מעט אפליקציות עצמאיות.

יש מי שבוחרים גם לעשות שימוש ברשתות החברתיות ובראשן פייסבוק, במטרה להשתלב בקבוצות ייעודיות לפנויים ופנויות, גרושים וגרושות, המתאפיינות על פי קבוצות גיל. קבוצות אלו מציעות מסגרת חברתית כוללת, לרבות מפגשים, בילויים וטיולים ההופכים את ההיכרות לנינוחה מעט יותר.

>> המאמר באדיבות צוות אתר withyou.co.il – הכרויות למבוגרים


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש