יין בעיר - מבחר גדול ומבצעים לחגים במחירים קטנים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 5/9/2018 11:16 ● ערב ערב 2881
'יין בעיר' היא רשת היין והאלכוהול הגדולה בישראל ומונה נכון לעכשיו חמישים סניפים ולא מפסיקה לגדול, ורבים האילתים שנהגו לפקוד את סניפיה במרכז הארץ. משפתח דרור עשור את הסניף של רשת 'יין בעיר' במרכז ה'ביג', נפתח בפני תושבי אילת ואורחיה עולם חדש בתחום המשקאות האלכוהוליים - מקום המציע ללקוחותיו מגוון ענק של יינות ומשקאות אלכוהוליים שונים במחירים הכי נמוכים בארץ ● מחירים נוחים הם תמיד יתרון, אבל בעיקר בתקופת החגים כשכולנו מסובים לשולחנות חג ומארחים משפחה וידידים ורוצים שהאירוח יהיה מושלם והשתייה תהיה כיד המלך, חשוב מאד שהמחירים יהיו בהישג יד והמבחר גדול ככל האפשר
יין בעיר - מבחר גדול ומבצעים לחגים במחירים קטנים

לסניף האילתי שנפתח דצמבר 2014 יתרון על כל הסניפים האחרים: המחירים כאן הם ללא מ.ע.מ, ועל כן הם המחירים הנמוכים בארץ על אלכוהול בכלל ויין בפרט. מהר מאד הבינו תושבי אילת וגם אורחים ממרכז הארץ שב'יין בעיר' במרכז ה'ביג' באילת אפשר לרכוש יין ואלכוהול מכל הסוגים שרק אפשר לחשוב עליהם במחירים הכי נמוכים, ואם מתכוונים להצטייד ביין ובאלכוהול - המקום לעשות זאת הוא ב'יין בעיר' באילת. ולא רק במחירים מדובר, 'יין בעיר' מציע צירוף מצוין של מחירים נמוכים, מגוון אינסופי, גישה נוחה וחניה בשפע, ובנוסף לכל אלו, עוד סיבה טובה לבחור ב 'יין בעיר' היא  שכל המוצרים הנמכרים ברשת הם מוצרים של יבואנים רשמיים: "מה שאומר שהאלכוהול שאנחנו מוכרים הוא 100% מקורי", אומר דרור, "ואוהבי היין והאלכוהול מבינים היטב מהו מוצר איכותי באמת, ובהתחשב בסיפורים ששומעים בחדשות על משקאות מזויפים, חשוב מאד לרכוש אלכוהול בחנויות שמוכרות אך ורק  משקאות מקוריים".
המגוון הרחב ב'יין בעיר' כולל גם יבוא בלעדי הכולל בירות מיוחדות - כמו 'מיתוס' היוונית, יינות במגוון גדול, וודקה מיוחדת כמו למשל 'מולין' הצרפתית, ליקרים למיניהם בטעמים שאין במקומות אחרים כמו למשל ליקר בטעם ליצ'י ועוד ועוד.

 


בנוסף ליינות והמשקאות האלכוהולים המיובאים, עובדים ב'יין בעיר' עם הרבה יקבים ישראלים. תוכלו למצוא בחנות יינות של 'יקבי רמת הגולן', יקב 'ברבדו', 'יקבי בנימינה', יקב 'יתיר', יקב 'כישור' ויקב 'כרמל מזרחי'. כך שלא משנה איזה יין או איזה אלכוהול הוא האהוב עליכם, מיובא או ישראלי, ב'יין בעיר' תוכלו למצוא מה שאתם אוהבים במחיר הטוב ביותר. ואם נוסף ליינות החלטתם לרכוש מקרר יין, בחנות תמצאו גם מקררי יין באיכות מעולה ובגדלים שונים.
למרות המחירים הנמוכים בהם נמכרים כאן היין והאלכוהול, כשקונים כמויות גדולות לאירועים, מקבלים הנחה נוספת.
ל'יין בעיר' יש מדיניות של החזרות כשמוכרים יינות ואלכוהול לאירועים - כל בקבוק שנשאר סגור אחרי האירוע תוכלו להחזיר לחנות ולקבל חזרה את כספכם.

 


בנוסף למשקאות אלכוהוליים ויין, מציעה לכם יין בעיר את כל סוגי הטבק: סוגים שונים של טבק בתפזורת, סיגריות מכל הסוגים, סיגרים משובחים, ביניהם גם סיגרים קובנים וגם אלו המגולגלים ביד. למרות שעל מוצרי העישון יש מ.ע.מ, מחירם ב'יין בעיר' עדיין נמוך בהרבה מאשר במקומות אחרים.
הצוות מקצועי ואדיב, היחס חם ואישי, ותמיד תוכלו לקבל כאן עצה ומידע על כל משקה שבחנות. 
מדיניות התשלום היא נוחה ביותר - המחירים הם הנמוכים בארץ וגם אותם אפשר לחלק לתשלומים.
שירות המשלוחים של 'יין בעיר' ניתן על ידי חברה חיצונית ואפשר להזמין משלוחים החל ממשלוח של בקבוק אחד ומעלה, שיגיעו לכל פינה בעיר.
 

כתובת: מרכז 'ביג' רח' הסתת 20, 
טלפון: 08-6515111. 
פתוח: א-ה 08:30-22:00, שישי וערבי חג 08:30 עד שעה לפני כניסת שבת/החג. 
שבת וחג - משעה אחרי צאת השבת/החג ועד 22:00.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש