גרניט - שיפוצים ועבודות גמר מקצועיות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 5/9/2018 21:18 ● ערב ערב 2880
אם אתם מעוניינים בכל סוג שיפוץ שהוא, ברמה גבוהה, החל מהכנת המקום לפי התקן ועד מפתח – הגעתם למקום הכי טוב שיש ● תנו את המפתח בידיים של גבריאלוב רדיון בעל 'גרניט' ותוכלו לישון בשקט ולדעת שהשיפוץ שביצעו בעבורכם הוא הכי טוב שיכול להיות
גרניט - שיפוצים ועבודות גמר מקצועיות

לפני כשלוש שנים, הגיע גבריאלוב, בעל חברת 'גרניט', עם אשתו ואימו לאילת מאחר והתאהבו בעיר. לפני כן גרו השלושה באיזור המרכז. גבריאלוב נמשך לתחום האמנות והשיפוצים כבר מגיל צעיר. זה התחיל בדירה שקנו הוריו באשדוד, שם הפליא גבריאלוב בעבודותיו והמשיך בעבודה במשך ארבע שנים בחברות קבלניות, גם עם קבלני גמר, שם צבר ניסיון רב בין אם בהחלקת קירות, תקרות, צבע, ריצוף ועוד. אז ניתן לומר היום שההתמחויות שלו שאהובות עליו במיוחד הן – ריצוף, החלקת קירות ותקרות וצבע, המתלוות לעבודות שיפוץ נוספות אותן הוא מבצע.

 


אם אתם מעוניינים בשיפוץ או השבחת נכסים, הגעתם למקום הכי טוב שיש. ראשית, גבריאלוב מייעץ ללקוח ונותן לו הצעת מחיר – הכל בחינם. הדבר הבא שיעשה הוא לאבחן מה בדיוק הבית צריך. ולא סתם אומרים שהכנה לשיפוץ – חשובה יותר מהשיפוץ עצמו. גבריאלוב בודק האם הקירות ישרים, האם יש בעיות רטיבות, האם יש בעיות טיח וכד'. עבודות על קירות מתחילות למשל בהכנת פריימר – להביא את הקירות למצב תקני ואז כל שיפוץ שייעשה עליהם – יחזיק מעמד לאורך שנים. בתחום הריצוף למשל – ההחלטה נלקחת יחד עם הלקוח – למשל – הרצפה ישרה, חלקה, אסתטית, והלקוח רוצה לחדש אותה, לא תמיד צריך לפרק הכל, כל בית לגופו, אפשר לעשות הדבקה וזה חוסך כסף רב ללקוח. בתחום החדרים הרטובים – כמו חדרי אמבטיה – אם לקוח רוצה לחדש ומעוניין להחליף את כל הקרמיקה הישנה – כאן הפירוק הוא מחויב המציאות בגלל הימצאות לחות באזור, כמו גם תהליך איטום ולאחר מכן יישור ופילוס של התשתיות. תחומי שיפוץ נוספים בהם עוסק גבריאלוב הם – עבודות טיח במידת הצורך, חיפויי קירות, עבודות גבס – הנמכות תקרה, נישות לטלוויזיה, עיצוב תקרות ונישות, עיצובי קיר דקורטיביים עבודות גמר ועוד.

 


לא מיותר לציין כי ב'גרניט' משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר שיש בשוק ואין פשרות על איכות העבודה.
'גרניט' חרט על דגלו – מקצועיות, ידע רב, נסיון רב שנים, עבודה לפי תקנים, פדנטיות והקפדה על הפרטים הקטנים, הכנה קפדנית מאוד של אתר השיפוץ, עמידה בלוח זמנים, עבודה איכותית ונקייה באהבה ומכל הלב, ליווי הלקוח בייעוץ לאורך כל הדרך וגם אחרי ומחירים טובים. וכמובן כישרון אמנותי (את הלוגו עיצב גבריאלוב במו ידיו).
בעתיד מתעתד גבריאלוב – לחבור לקבלנים וקבלני גמר.
בקרוב – תוכלו להנות ממבצעים אטרקטיביים – עקבו אחר הפרסומים.

לקביעת פגישה לייעוץ ראשוני והצעת מחיר – חינם ללא התחייבות, חייגו: 050-8187474.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש