זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 17/9/2018 08:23 ● מה נשמע 566
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה-20-26/9/18
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

טלה - הצורך העצום בחופש פעולה ועשייה מוביל לסוגים של ניתוקים מחד והתחלות מאתגרות במקביל. האינטואיציה הטבעית הקיימת בכם תוביל להרמת מסך וגילוי מערכת הסתרה גם במישור הזוגי. אצל הטלאים הזכרים צפוי פלרטוט המלווה באדרנלין וטירוף חושים.

 

שור - בתקופה זו אתם מחפשים כל נקודת אור שתגרש כל חשש או פחד. הקלפים של השוורים מלמדים על תוכניות המולידות תנועה ושינוי. החלפת רכב דירה או איזור מגורים ועבודה. הנטייה הכובשת הינה הצורך בקהילה משפחתית מכילה ותומכת.

 

תאומים - רצוי לקבל טעויות שלכם ושל אחרים ביתר סלחנות. הרגישות שלכם מקשה עליכם את החיים. החשדנות אינה במקומה והיא אף עלולה להזיק. פרט לכך הדרך סלולה ובהירה ואם תתגברו על הנטייה הטבעית לחשד, תגלו שהחיים בתקופה זו מפנקים ואתם מקבלים הכל ומעט יותר.

 

סרטן - תקלות בכל הקשור לתשלומים ולכסף. אי הבנה בסיסית בעניין תגרום לאכזבה ולדכדוך. בתחום הרומנטי, האנרגיה המינית בשיאה ואתם עשויים לחוות תחושה נפלאה שמזמן לא חשתם כמותה. בעבודה כהרגלכם בקודש, הספק מעולה.

 

אריה - רגישות בקיבה עלולה להעיק, הקפידו בתזונה. התחום הזוגי יעורר ספק רב ואף עלול להציף נקודות שמזמן בחרתם להסתיר. התחום הכספי מפנק, ואכן זורם אליכם שפע ואפילו זכייה אפשרית.

 

בתולה - יצר הנתינה הגורם לכם להעניק מטובכם ביד רחבה בא לידי ביטוי בחג זה ואתם מפנקים את הסביבה, אך החלטות גורליות מוטב לדחות. אינכם יכולים לנטוש את הדבר שהינכם כה מתאווים אליו. כל פעולה תתברר כשגויה בעתיד.


מאזניים - המוטיב הבולט והמנחם מופיע מתחום העבודה. אתם באור הזרקורים והממונים סוגדים ליכולות שלכם לתמרן ולצעוד בבטחה בין הטיפות ולשביעות רצון כולם. מפגשים נוסטלגיים צפויים במפתיע. האהבה עדיין בשיאה.

 

עקרב - הזוגות שרגילים לניתוקים מתנתקים שוב. הבהילות והדחף לשינוי יהוו מקור בלתי מהימן לחתימה על חוזים או להתחלות חדשות. מוטב לבצע בדיקה עצמית מקיפה בטרם תשליכו יהבכם על הזולת.


 
קשת - תוקפנות וסוגי תאונות מקיפות את הקשת אחוז התזזית וחסר הסבלנות. לכן צעירי המזל חשופים מפאת חוסר שימת הלב שכה נדרשת עבורכם בימים אלה. מוטב לבלות ולישון ככל שידרש. הימנעו מעייפות יתר וחוסר מזון בריא.

 

גדי - אתם נפלאים תמיד ובעיקר כאשר אתם מאוהבים ומחוזרים. זה בערך מה שרובכים עתיד לחוות בימים אלה. הפינוק והמתנות של לתת ולקבל לוקח אתכם תמיד לגבהים של נחת.

 

דלי - חוסר המיקוד שלכם בכל הקשור לנושאים כספיים מביא עימו תחושת כובד ותתכן אשליה כי לא ניתן להיחלץ מהמצוקה. המתינו מעט ותגלו שסכום ממקור לא צפוי בדרך אליכם. כאן השיעור שמוביל להתארגנות מחודשת ושונה.

 

דגים - תחושת החג מביאה עימה את תחושת העונג והמשפחתיות. בולטת במיוחד העובדה שיבוא לכם להיראות במקומות הכי אין. החצנה והתבלטות. האכזבה מגיעה דווקא מבני הזוג. אתם מתמודדים עם החלטות רציניות בתחום הרומנטי. הגעגוע למה שהיה יצור תחושה בלתי מאוזנת. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש