ברכת המח''ט לחגים

מאת: דובר צה"ל ● צילום: דובר צה"ל ● 19/9/2018 15:06 ● מה נשמע 566
עם פרוס חגי תשרי מח"ט יואב, אל"ם רז שריג מברך את תושבי העיר אילת וסביבותיה.
ברכת המח''ט לחגים

"תושבים יקרים,
אנו נמצאים בפתחה של שנה עברית חדשה- תקופה של צמיחה והתחלות חדשות.
כמפקד חטיבת ״יואב״, החטיבה המרחבית אשר אמונה על ביטחון תושבי העיר אילת וסביבתה, זוהי זכות גדולה עבורי לפקד על הגזרה הזו בעת הזו. גזרה גדולה, משמעותית, ייחודית ביופיה, שמהווה עבור אזרחי ישראל ״פינה של שקט ושלווה״, רגע של הפסקה מחיי היום-יום העמוסים. אנחנו- חיילי החטיבה ומפקדיה- מתחייבים בפניכם כי נמשיך בעבודתנו על מנת להבטיח את השקט בעיר אילת וביישובי הערבה, נמשיך לחזק את שיתוף הפעולה עם כלל גורמי הביטחון בגזרה ונעשה כל שיידרש על מנת להכין את החטיבה ויחידותיה לאתגרים המבצעיים בשגרה. אין בי ספק כי ביחד נעמוד בכל אתגר. מפקדת החטיבה והגדודים בשטח, כולנו יחדיו, לוקחים חלק במשימה המשותפת- ההגנה על מדינת ישראל. אנו רואים לנגד עינינו את ביטחון התושבים כמשימה עליונה, ובמקביל, רואים את עצמנו כחלק מהשותפים בשמירה על הטבע והנוף הייחודי לגזרה.
נמשיך להבטיח כי העיר אילת ויישובי הערבה יישארו מקום בטוח ושקט לתושבים ותיירים.
נמשיך לשמור על שטח החטיבה, שהרי ביופיו המדברי הוא אחד מהמקומות הייחודיים ביותר במדינה. נמשיך לדאוג שדרכי הגישה המרכזיות לעיר אילת וסביבתה, כביש 90 וכביש 12, ימשיכו להיות מאובטחים ע״י כוחות החטיבה ובטוחים לתנועה.
נמשיך לפעול על מנת לשמר את השקט, כדי להשאיר את העיר אילת מקום תיירות מוביל במדינת ישראל. את כל זאת, אין אנו מבצעים לבד. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לשותפינו במשימת ההגנה- לכוחות המשטרה, לכוחות חיל הים, לכוחות מגב ולכוחות הביטחון וההצלה האזרחיים, אשר עומדים איתנו על המשמר ושותפים מלאים במשימת ההגנה.
מזה 70 שנה שמדינת ישראל וצבא ההגנה לישראל נמצאים במבחן מתמשך אל מול האויבים המקיפים אותנו. אך בכל פעם מחדש, אנו מוכיחים את עוצמתנו, עושים כמיטב יכולתנו על מנת לעמוד במשימה ושומרים על ביטחון אזרחי ישראל.
להיות מפקד החטיבה בתקופה זו, זוהי זכות ואחריות גדולה הטומנת בחובה אתגרים מבצעיים, אך יחד בשילוב זרועות, עם יוזמה והתחדשות, נפעל ביחד, כגוף אחד, על מנת לוודא כי ביטחונכם נשמר וכי שגרת החיים תמשיך להתקיים כסדרה.
בברכת חג שמח ושנה טובה!
אל״ם רז שריג
מפקד חטיבת יואב


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש