אימאל'ה עכבר! מה עושים כאשר יש עכבר בבית?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/9/2018 14:03 ● ערב ערב 2880
אם גם לכם יצא לצעוק, לקפוץ ולרוץ לכל עבר בשל עכבר שהיגע לבקר אתכם בבית, הרי שאתם בוודאי מחפשים את הדרך הטובה ביותר להפטר מעכברים באזור הבית, כמו גם משלל מזיקים וזוחלים, שמה לעשות, חולקים אתנו את אותו אזור מחייה.
אימאל'ה עכבר! מה עושים כאשר יש עכבר בבית?

ואכן בכל הנוגע לעכברים שהם יצורים די חמודים שרק מחפשים אוכל ומחסה, חשוב לדעת כי מלבד הדברה כימית, מלכודות קפיץ ומלכודות דבק (אמצעים שנחשבים אכזריים כלפי בעל חיים זה), ישנן שיטות שונות שבאמצעותן תוכלו להפטר מעכברים ללא פגיעה במכרסם כמו גם שבאמצעות שיטות שונות תוכלו אף למנוע כניסה של עכברים לשטח המגורים שלכם.

 

אבל כיצד אפשר לבצע הדברת עכברים?

 

הדברת עכברים היא פעולה שנעשית על ידי המומחים בתחום שיודעים כיצד למגר את התופעה, הם יודעים כיצד אפשר להרחיק מהאזור זוחלים, מכרסמים ושלל מזיקים כמו גם להרחיק ולהדביר את העכברים בדרכים הומאניות.

 

כיום ישנן כמה וכמה שיטות נפוצות לצורך הדברת עכברים, ביניהן:

 

פיזור מלכודות קופסא -  על מנת להדביר עכברים בצורה שאינה פוגעת במכרסם עצמו, יש להניח מלכודות קופסא הומניות שלא מועכות את העכבר או מדביקות אותו לסד עינויים שהורג אותו. מלכודות קופסא הן כאלה אשר נסגרות ברגע שהעכבר מגיע לאכול את הפיתיון שנמצא בתוכן, כאשר לאחר הלכידה ניתן לקחת את בעל החיים אל השדה או אל מקום מרוחק ולשחרר אותו שם.

הדברה אלקטרונית -  הדברה אלקטרונית מתבצעת על ידי מדביר מומחה אשר באמצעות מכשיר מיוחד שמייצר גלי קול מרחיק את שלל הזוחלים והמכרסמים מהמקום. המדביר שמשמיע את הקולות הצורמים במשך דקות, מספק הדברה בה אין פגיעה ממשית בבעל החיים, אלא רק הרחקה שלו ומניעת חזרתו למקום ממנו בקעו הצלילים הלא נעימים.

רישות הבית – חשוב כדי למנוע כניסה של עכברים ומזיקים באופן כללי לשטח הבית לרשת את כל החלונות כמו גם להתקין דלת רשת בפתח הבית למניעת כניסה של מזיקים. בחרו איש מקצוע מתאים לביצוע רישות הדלתות והחלונות.

מניעת הגעה לאזור המגורים – על מנת שתוכלו למנוע כניסה ומשיכה של מכרסמים לאזור המגורים, חשוב לשמור על ניקיון המבנה, להשליך פסולת אל פחים ייעודים, לסדר ולפנות חצרות מפסולת רבה, כמו גם לשמור מוצרים כמו נקניקים, קטניות וקמחים במקררים ולא במזווה או בארונות. בכך תוכלו לשמור על הבית שלכם נקי מעכברים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת