מונטה קרלו - יאכטה שהיא פינוק אמיתי

מאת: אביבה דקל ● 10/10/2018 10:06 ● ערב ערב 2884
רוצים להפליג במפרץ אילת ולהרגיש בריביירה הצרפתית? ● הזמינו הפלגה פרטית בספינה 'מונטה קרלו' והגשימו לעצמכם חלום ● ההפלגות על ה'מונטה קרלו' הן פרטיות ובהתאמה אישית ותפורות בדיוק בהתאם למה שאתם רוצים
מונטה קרלו - יאכטה שהיא פינוק אמיתי

צילום: עידן סולומון

במעגן הצמוד לטיילת מלון 'הולידיי אין קראון פלאזה' מחכה לכם היאכטה 'מונטה קרלו' - יאכטה מנועית מודרנית באורך 12 מטר המוכרת היטב לאילתים שיודעים להעריך 'קלאסה' וגם לאורחים בעיר שפוקדים אותה שוב ושוב, ומפורסמים רבים שהגיעו לאילת כבר נהנו והתפנקו על סיפונה.

הפינוק מתחיל ברגע שתעלו להפלגה - בין אם תשתרעו על מזרני השיזוף המחכים למפליגים על סיפונה של היאכטה בחרטום וגם בירכתיים, ובין אם בבילוי על ארוחה או כיבוד קל בסלון הממוזג המוצל והנעים שבסיפון העליון. במפלס התחתון של היאכטה מחכה למפליגים יחידת אירוח הכוללת חדר ובו מיטה זוגית, שירותים ומקלחת.

 

 

היאכטה מיועדת למקסימום 11 אורחים, ועידן הבעלים, שהוא סקיפר מנוסה, יגשים לכם כל חלום וישיט אתכם לכל מקום במפרץ הקסום של אילת, בין אם תבחרו בהפלגות אל תוך השקיעה או הזריחה, בין אם הפלגות יום לשיזוף וקפיצה למים או הפלגות לילה רומנטיות - הכל ניתן לביצוע. רוצים לשוט עם בת הזוג לבד על היאכטה ולהציע לה נישואין? אפשר בהחלט, רוצים לחגוג את הצעת הנישואין עם חברים - בהחלט אפשר , שכן היאכטה יכולה להכיל 11 אורחים. רוצים להפתיע את בן/בת הזוג ביום הנישואין בהפלגה זוגית רומנטית רק שניכם לבד או עם חברים,  עידן יעשה זאת בשמחה רבה. 

הפלגות גיבוש של חברים או חברים לעבודה? הפלגה משפחתית כייפית לאירוע מיוחד או סתם לתענוג – הכל אפשרי. ההפלגות על ה'מונטה קרלו' מתבצעות בהתאמה אישית וכוללות כיבוד קל, שתיה קלה, מוסיקה, ואם אתם רוצים לשחות ולשנרקל להנאתכם ולצפות באלמוגים ובדגים או לשכשך במים באבובים -  צוות הספינה יצייד אתכם במסכות ובשנורקלים או באבובים לפי בחירתכם. 

 

 

אפשר כמובן לשלב בהפלגות ארוחות ברביקיו או ארוחות בסגנון אחר בתיאום מראש.

זיכרו  - הפלגת תענוגות פרטית היא רק במרחק שיחת טלפון אחת.

הרימו טלפון לעידן -  0526426636 שבעה ימים בשבוע, והוא יגשים לכם חלום של הפלגה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש