נעמי הובלות - שירותי הובלות לכל חלקי הארץ

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 19/10/2018 05:23 ● ערב ערב 2885
’נעמי הובלות', שנוסדה לפני ארבע שנים, מספקת שירות להמון לקוחות ● גם בהובלות, גם בפירוק והרכבה של רהיטים וכן משכירה קונטיינרים לאיחסון ● החברה מתמחה בהובלות קטנות כגדולות באילת ובכל רחבי הארץ ומספקת שירותים לשוק הפרטי וגם לשוק העסקי
נעמי הובלות - שירותי הובלות לכל חלקי הארץ

אלחנדרו גויבורו פארדס, בעל חברת 'נעמי הובלות', הגיע לאילת בשנת 2005 מפרו. לאחר שנקלט בעיר והחליט שהוא באילת על מנת להישאר, הצטרפה אליו אשתו. כמעט שמונה שנים עבד אלחנדרו במלון 'המלך שלמה' עד שהחליט שהגיע הזמן להיות עצמאי, פרש מהמלונאות והקים את 'נעמי הובלות', חברה לה קרא על שם בתו הבכורה נעמי.

'נעמי הובלות' פועלת בעיר מאז 2014, והיא מתמחה בהובלת תכולת בתים, משטחים, תכולת משרדים ומשטחים גם בתוך העיר וגם ברחבי הארץ. ל'נעמי הובלות' משאיות ורכבים בגדלים שונים המותאמים לביצוע כל סוגי ההובלות לפי תנאי השטח ומשאית גדולה המתאימה לביצוע הובלת דירות וציוד בעל נפח גדול. ממש בקרוב תגיע לחברה משאית חדשה שתתן מענה רחב טווח. יש למה לצפות.

החברה מתמחה גם בפירוק והרכבה של רהיטים מכל הסוגים - ארונות, מיטות וכל רהיט אחר שצריך לפרק לפני ההעמסה על המשאית ולהרכיב במקום החדש אחרי ההובלה - והכל במומחיות, באחריות ובמקצועיות, תוך הקפדה על לוחות זמנים ועל הובלה בטוחה.

החברה משכירה גם קונטיינרים לאיחסון.

'נעמי הובלות' היא חברה המצטיינת בהובלה בטוחה, גם באופן הטיפול המסור במטען בעת ההעמסה, הפריקה וההרכבה, וכל המטענים שהיא מובילה מוגנים על ידי ביטוח מטען. הצוות מיומן ומקצועי והיחס ללקוחות חם ואישי, השירות אדיב, יעיל ומהיר.
 
נעמי הובלות
טלפון ליצירת קשר 054-2194799.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש