5 עצות לבחירת מיטות ילדים ונוער

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/10/2018 08:41 ● ערב ערב 2885
הילדים שלנו גדלים טוב יותר כשהם ישנים טוב יותר, ואין ספק שאנחנו דואגים לאיכות השינה שלהם ולמרחב שבו הם חיים. אם אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים עבורם את המיטה הנכונה, את הגודל המדויק וגם את העיצוב האידיאלי, הנה חמישה טיפים שיעזרו לכם בתהליך קבלת ההחלטות.
5 עצות לבחירת מיטות ילדים ונוער

מבית האוס אין המעצבים רהיטים לחדרי ילדים מעוצבים מעץ מלא

 

גודל המיטה האידאלי

 

ההבדל המרכזי בין מיטת ילדים למיטת נוער הוא, כמובן, בגודל. מיטת הנוער מעט יותר רחבה ממיטת הילדים ונמכרת גם ברוחב מיטה וחצי. יחד עם זאת, כשאתם בוחרים את המיטה המתאימה לחדר הילדים שימו לב למידות החדר עצמו – והתאימו את המיטה אליו. תוספות כמו מיטה נפתחה או מסגרת רחבה למיטה יוסיפו למידותיה מכל הצדדים, אבל האם החדר רחב מספיק או שמא התוספות הללו יהפכו אותו לצפוף יותר ונעים הרבה פחות?

 

מיטת ילדים מעץ מלא

 

מיטות ילדים מעץ מלא הן פתרון מצוין כשמחפשים מוצר עמיד ואתם מתכננים רכישה לטווח הרחוק. העץ המלא נחשב לחזק ועמיד מאוד, ומשום כך הוא אידיאלי למוצרי הריהוט השונים בבית, ולחדר הילדים בפרט. הוא גם לא מגביל אתכם בכל הקשור לצבעי המיטה, מה שאומר שתוכלו לבחור כל גוון וסגנון שעולה בדעתכם (או בדעתו של הילד).  רק אל תשכחו לבדוק מראש את סוג צבע העץ, ולבחור בצבעים טבעיים ובריאים יותר, שלא פוגעים בסביבה ובעיקר בבריאות הילדים שלכם.

 

מיטות נוער מרווחות

 

העץ המלא הוא חומר גלם משמעותי גם בתכנון מיטות נוער מעוצבות, אבל כאן האפשרויות רבות ומגוונות עוד יותר. בהנחה שהילדים שלכם מתכננים לקיים מסיבות פיג'מות או לארח חברים בזמן שהם לומדים לבגרויות, מיטה נפתחת היא ללא ספק אידיאלית. היום תוכלו לשלב גם פתיחה נוספת ולהפוך את המיטה – המיועדת לרוב לאדם אחד – לפתרון לינה נוח גם כשהחברים מגיעים להתארח.

 

מיטה שהיא גם פתרון אחסון

 

סביר להניח שאתם רוצים לחסוך במקום עד כמה שאפשר, אבל עדיין מחפשים פתרונות נוחים לאחסון המצעים, ספרי הלימוד הישנים או בגדי החורף הכבדים שממלאים את הארון דווקא בעונה החמה. במקום להרחיב את הארון ולהעמיס על החדר אפשר ואפילו כדאי לשלב במיטת הנוער ארגז מצעים. עם ידית הרמה פשוטה ונוחה לתפעול תוכלו לאחסן כל ציוד מתחת למיטה, וגם להגיע לכל פריט בקלות.

 

עניין של סטייל

 

העצה האחרונה והחשובה ביותר קשורה לסטייל, ולאו דווקא לסגנון שלכם. ההחלטה הסופית נמצאת ללא ספק בידכם, אבל רגע לפני שאתם בוחרים את המיטה, את הגודל או את הצבע, תנו גם לילד להביע עמדה. הכלל הזה נכון במיוחד כשמדובר בבני ובנות הנוער, אלה שמשתוקקים להרגיש גדולים קצת יותר ממה שהם באמת. בסופו של יום הילדים שלכם הם אלה שיבלו את רוב הזמן בין ארבעת הקירות, ובחדר הזה הם ילמדו, ישחקו וינוחו. ככל שהם יהיו מעורבים בתהליך קבלת ההחלטות הזה כך הם יקבלו בברכה את ההחלטה שתקבלו.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש