בין אירוע ערב לאירוע צהריים – מתי כדאי לחגוג?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/10/2018 07:34 ● ערב ערב 2886
ישראלים רבים המחפשים דרך לייצר אירוע ייחודי המאפיין אותם ואת השמחה שהם מציינים, שוקלים בשנים האחרונות יותר ויותר "לסגת" מן המסורת המוכרת אשר מכתיבה אירועי ערב באולמות ובגני אירועים, ובוחרים באפשרות של קיום אירועים דווקא בשעות היום - אירועי צהריים.
בין אירוע ערב לאירוע צהריים – מתי כדאי לחגוג?

על מנת להבטיח הגעה של מרבית המוזמנים, כל תזוזה מאירועי הערב לכיוון הצהריים מומלץ לקיים בימי שישי. ימי שישי הם ימים בהם מרבית האורחים אינם עובדים, ואלה שכן מסיימים מוקדם יותר, ואירוע במועד זה לא יכביד על האורחים וייאלץ אותם לגזול כמחצית יום חופש מעבודתם. אירוע צהריים המתקיים ביום שישי משלב הוא אירוע רגוע יותר, האורחים הנינוחים זוכים ליותר זמן שיח על חשבון זמן מסיבת הריקודים, בהתאם לתנאי מזג האוויר ניתן לקיים את האירוע במרחב פתוח או סגור וליהנות מתאורה טבעית שופעת ומרהיבה.

 

אירוע צהריים – בין פרטיים לעסקיים

 

באירועי צהריים המתקיימים בימי שישי יש להביא בחשבון את שעת כניסת השבת ביחס לקביעת שעת התחלת וסיום האירוע, כמו גם את מרחק הנסיעה במידה ומוזמנים אורחים שומרי שבת. באירועי צהריים אליהם מוזמנים גם ילדים (נהוג בעיקר בברית מילה ובריתה) מומלץ ונכון לשלב מפעיל לילדים ו/או שולחנות משחק ומולטימדיה אותם ניתן לשכור לצורך האירוע מחברות המספקות אטרקציות לאירועים.

אירועי צהריים נפוצים יותר ויותר גם בקרב חוגגי בר ובת מצווה אשר אירוע ערב המוני, בגדי אירוע מהודרים וריקודים אינם מאפיינים אותם. בחירה של מקום אירוע אטרקטיבי ושילוב של תוכן מותאם (מצגת בר מצווה, אטרקציות, מופע) לצד ארוחה מפנקת למבוגרים וילדים כאחד, תייצר אירוע שונה בסגנונו אשר יכול לתת מענה ללא מעט מתבגרים מבוישים שלא יחושו נוח באירועי הערב המסורתיים.

סוג נוסף של אירועים המתקיימים בשעות הצהריים, ודווקא באמצע השבוע, הם אירועים עסקיים, אירועי חברה לצד כנסים שונים, המשלבים הוקרה והערכה לעובדים הבאים לידי ביטוי ביצירת האירוע המפנק וארוחת צהריים עשירה, לצד תוכן בעל ערך המועבר כחלק מן האירוע. קיום של אירועים עסקיים בשעות הצהריים מבטיח את נוכחות המשתתפים המצויים באמצע יום העבודה ומשולמים בגינו, ויוצר יציאה נעימה ופורייה משגרת העבודה.

 

אירוע ערב – היתרונות הבולטים

 

לאירוע ערב יש את היתרונות הבולטים שלו, כאשר לפני הכל הוא מייצג חגיגיות גדולה יותר ויוקרה אותה קשה לספק באור השמש. מסיבות ריקודים רועשות, אלכוהול עד לא ידע ומסיבה ללא הגבלה של שעות - אלו יקבלו מענה דווקא באירועי הערב הנחשקים. לחוגגי האירוע והמזמינים יהיה גם זמן רב יותר להתארגנות לערב הגדול, שיקול רלוונטי בעיקר באירועים מסוג חתונות, המצריכים היערכות מוקדמת של הכלה, שיער, איפור ויום החתונה הופך ליום חגיגה מתחילתו ועד סופו המשלב גם את צילומי הזוג הצעיר.

קיים הפרש עלויות בין אירועי צהריים לאירועי ערב, לטובת אירועי הצהריים המוזלים יותר מטבע הדברים. יחד עם זאת, ההבדל באופי האירוע בין השניים ובאווירה הנוצרת, כל כך משמעותי, שחשוב וכדאי לבחור על פי הסגנון האישי של החוגגים, ההתאמה לציבור האורחים ואופי האירוע הרצוי, ולאו דווקא על פי העלויות...

>> מעוניינים לערוך אירוע צהריים או ערב באווירה אחרת? לחצו כאן.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש