למה הקשרים שלי מסתיימים כל כך מהר?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/11/2018 06:41 ● ערב ערב 2886
חברים שלכם מנהלים מערכת יחסים ארוכת טווח, כבר שנים שהם ביחד, אוטוטו מתחתנים, אבל אצלכם המצב שונה. עד כה, כל מערכת יחסים שניהלתם נמשכה בקושי חצי שנה, אולי אפילו פחות, אתם לא תמיד מצליחים לעבור לדייט הרביעי ונתקעים בשני
למה הקשרים שלי מסתיימים כל כך מהר?

נכתב על ידי אתר הכרויות החצי השני

האם זה משהו אצלכם או אצל אחרים? התשובה כמובן לא חד משמעית ותלויה בגורמים רבים. אבל אם המטרה שלכם היא להאריך את הקשרים, כדי בסופו של דבר, תוכלו לנהל קשר רומנטי ארוך טווח, הטיפים האלה יסייעו לכם במשימה.

 

האם אתם באמת נותנים צ'אנס?


קודם כל, עליכם לשאול את עצמכם: האם אתם באמת נותנים צ'אנס לאנשים או פוסלים אותם מהר. לפעמים אנחנו שבויים באבטיפוס מסוים, שלא בהכרח משקף את הטיפוס המתאים לנו ולכן, דוחים אנשים עוד לפני שבדקנו את מידת ההתאמה שלהם אלינו. גם אם לא אמרתם "לא" ולא סיננתם ולא התחמקתם, יתכן שמשהו באווירה בפגישה או בדרך שבה הגבתם וניהלתם את הדייט גרם להם לבין שאתם לא מעוניינים. בדקו עם עצמכם כמה באמת אתם שיפוטיים ובררנים וכמה באמת אתם נותנים הזדמנות לאנשים חדשים.

 

האם אתם גמישים וסובלניים


עוד שאלה שעליכם לשאול את עצמכם היא כמה אתם סובלניים למישהו חדש בחייכם. אולי התרגלתם יותר מדי ללבד שלכם וקשה לכם להכניס מישהו לחייכם? חשוב מאוד שתפתחו את הראש, תגמישו את הדרישות ותזרמו יותר. לפעמים קשה לאנשים עקשנים לקבל בני זוג דומיננטיים ובאינטראקציה הזו יתכנו חיכוכים ואי הסכמות, לכן, חשוב שתנסו כמה שיותר להיות קשובים ותנו לבן הזוג להוביל גם אם מתחשק לכם לתפוס במושכות.

 

אולי בחרנו לא נכון


כפי שהזכרנו קודם לכן, לפעמים אנחנו חוזרים שוב ושוב על טעויות עבר ובמקום לשנות משהו בגישה או בחשיבה, ממשיכים להיות מתוסכלים בלי לעשות שום דבר בנדון. שימו לב לקריטריונים שהצבתם, לדרך שבה הצגתם את עצמכם בכרטיס, לבחירות הרומנטיות שבצעתם ונסו לשנות את הסינון או לשכתב את הכרטיס, לברור בני זוג קצת אחרים כדי לבדוק אם הם השינוי מעלה את סיכוי ההצלחה. זכרו שלפעמים ניגודים נמשכים זה לזה.

 

האם וויתרנו מוקדם מדי


אתם נהנים אחד מהשני ואז משהו מתפקשש? ירד לו החשק ואולי סתם זה הרגיש לכם לא טוב כמו בהתחלה, אבל במקום להיאבק עד טיפת הרומנטיקה האחרונה, אתם מרימים ידיים ומשחררים. אם אותו בן אדם מרגיש לכם נכון בחיים, אל תתנו לו ללכת כל כך מהר, נסו לבדוק אם יש דרך להציל את הקשר – לא בכוח, אבל אם יש פוטנציאל ונכונות מצדו, חבל לפספס.

 

משעמם לכם מהר


אם שוב ושוב הקשרים שלכם מסתיימים מהר מדי, חשוב שתבדקו מה גורם לכם לסיים את הקשר בשלבים התחלתיים. האם משעמם לכם בקשר? מחפשים דרמות? מתגעגעים לחיזור של ההתחלה ולא מסוגלים להמשיך בשגרה השוחקת? זכרו שחלק מההתבגרות של קשר רומנטי והבשלתו היא המעבר מתקופת חיזורים נמרצת לשגרה רגועה ויש דרכים לעורר שגרה – מחוות רומנטיות, חיזורים, לעשות דברים כייפים ביחד וגם אם זה לא כל יום מרגיש שאתם חיים את הפנטזיה, הרי שבאיזשהו שלב תאלצו להסתגל לשגרה. נסו למשוך עוד ולראות אם הקשרים מפרקים בגללכם ובגלל השגרה אליה אתם מתקשים להתרגל.

 

לוקחים הפסקה ארוכה מדי


אולי מה שאתם זוכרים זה רק את הקשרים הקצרים ושוכחים את ההפסקות הארוכות בין קשר לקשר? אם אתם בשוונג של דייטים, חשוב שתישארו על הגל כשאתם נמרצים ועם חשק עז להמשיך ולא תפסיקו באמצע. לחלק מאיתנו קשה יותר לחזור לשגרת דייטים והחזרה גורמת לנו לנהל דייטים קצרצרים ולא איכותיים, להפסיק ואז שוב לחזור ולסבול מחבלי לידה. תנו לעצמכם הזדמנות לצאת לכמה שיותר דייטים, כדי שתוכלו להפוך דייט איכותי למערכת יחסים מתמשכת.

 

*** אתר הכרויות החצי השני הוקם בשנת 1991 ומפגיש בין פנויים ופנויות מתוך קהילת הסטודנטים והאקדמאים בישראל המעוניינים ביצירת קשר רומנטי רציני. לפרטים היכנסו לאתר https://www.onlyu.co.il/


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש