טיפולי בוטוקס

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:48 ● ערב ערב 2887
טיפולי בוטוקס מוצעים עבור כל אדם אשר סובל מקמטים. טיפולי בוטוקס מבוצעים במרכזים שונים ברחבי הארץ, כל אחד יוכל למצוא מרכז לטיפולי בוטוקס קרוב לביתכם, אליו יהיה לכם נוח להגיע
טיפולי בוטוקס

בוטוקס נועד לטפל בקמטים הנוצרים על עור הגוף ובעיקר באזור הפנים במהלך התבגרותכם. הקמטים מופיעים באזורי המצח, הלחיים ובית החזה. על-מנת להתחיל בתהליך טיפולי הבוטוקס עליכם להגיע לאחד המרכזים הקרובים לביתכם בהם בחרתם לטפל בעורכם. שם תוכלו לשבת לפגישת ייעוץ עם צוות המרכז, אשר ינחה אתכם לגבי תחילת הטיפול ויתאים לכם סדרת טיפולים נכונה אשר מותאמת עבור סוג העור שלכם ורמת הקמטים שלכם. טכנולוגית הזרקת הבוטוקס מתקדמת ומאפשרת לכם ליהנות מטיפולי אסתטיקה שהופכים את אורח החיים שלכם לקל ופשוט יותר.

 

חומר הבוטוקס

 

הבוטוקס הינו סוג של רעלן אשר מיועד לתיקון שרירי הפנים והקטנת פעילות השרירים, זאת מכיוון שכאשר פעילות השרירים מוגברת נוצרים קמטים באזור הפנים ובאזורים נוספים בגוף. כאשר מוזרק חומר הבוטוקס לאזור המאופיין בקמטים, שרירי הפנים הופכים להיות מוצקים וקשים יותר, לכן, הם מתקשים לזוז וכך אינם יוצרים קמטים. תהליך הזרקת הבוטוקס מתבצע באמצעות מחט עדינה. טיפולי הבוטוקס עשויים להוביל לתוצאות מידיות וללא כאבים. הבוטוקס משמש בעיקר לטשטוש והעלמה של קמטים באזור הפנים. כדי ליהנות מטיפולי בוטוקס טובים אשר משפיעים על העור המקומט, מומלץ לבחור את המקום בו תבצעו את הטיפול בקפידה, כך תוכלו להבטיח לעצמכם הגעה למטרה הרצויה.

 

פגישת הייעוץ

 

תהליך הזרקת בוטוקס נעשה בחדר סטרילי, בכדי לתאם טיפול ולהבין באיזה אזור בגוף מומלץ לכם להתמקד, אתם יכולים להגיע לפגישת ייעוץ מקדימה במרכז הטיפולים בו בחרתם. צוות המרכז יאבחן בצורה הטובה ביותר את עור הפנים שלכם, ישרטט מבנה פנים רצוי, את נקודות ההזרקה וכן יכלול בפגישה את הסיכונים ותופעות הלוואי האפשריות לאחר הטיפול. במידה ותרצו להגיע לתוצאות חיוביות בזמן קצר, תצטרכו להקפיד לבצע את כל הטיפולים אותם קבעתם יחד עם צוות המרכז, במידה ולא תתמידו על הטיפולים, הבוטוקס המוזרק יכול להפסיק להשפיע על אזור ההזרקה ולגרום לקמטים אשר נעלמו מהעור לחזור בהדרגה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש