קידום אתרים ממומן, קידום אתרים אורגני- מה ביניהם?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:58 ● ערב ערב 2887
כאשר אנו שומעים על מלאכת קידום אתרים – אופטימיזציה למנועי החיפוש, אנו מבינים שמדובר בניתוחים עמוקים של צרכי השוק והעדפותיו ובמיוחד בהבנת היכולת המיטבית של התנהלות מנועי החיפוש הגדולים והתאמת האתר המקודם אל מהלך ניתוח האלגוריתמים שלו
קידום אתרים ממומן, קידום אתרים אורגני- מה ביניהם?

 

איך אפשר לבחור שיטת עבודה לתועלת החברה?

 

כאשר אנו שומעים על מלאכת קידום אתרים – אופטימיזציה למנועי החיפוש, אנו מבינים שמדובר בניתוחים עמוקים של צרכי השוק והעדפותיו ובמיוחד בהבנת היכולת המיטבית של התנהלות מנועי החיפוש הגדולים והתאמת האתר המקודם אל מהלך ניתוח האלגוריתמים שלו. במקרים אלו אנו עוסקים בקידום אתרים אורגני. כלומר: במגוון שיטות מרכזיות שעשויות לקדם את האתר אל ראש רשימת תוצאות החיפוש המתקבלת על ידי מנועי החיפוש עבור כל שאילתה. לעומת שיטה זו- האורגנית, קיימת עוד דרך לקדם אתר- מהר יותר וללא כל סיכון של עבודה קשה ומורכבת.

 

קידום אתרים ממומן- מהו? ולמה בכל זאת במקרים רבים הלקוחות מעדיפים קידום אורגני?

 

קידום אתרים ממומן הוא למעשה מעין מודעה בתשלום. כלומר: לאחר מכרז עבור "מילות מפתח" דורשים מנועי החיפוש תשלום עבור כל הקלקה לאתרים שיקודמו באופן ישיר אל המיקומים הראשונים ברשימה. אמנם ראוי לשפר את איכות האתר לפני שדרוג מיקומו, שכן הגולשים לא רק מחפשים להיכנס לאתר, אלא למצוא בו את מבוקשם. ואולם, ללא ספק- אין מדובר במשימה מורכבת כנו קידום אתרים בגוגל – קידום אורגני.

היתרונות הבולטים של קידום אתרים ממומן מתחילים בכך שיש בו סיכון נמוך ביותר. לאורך התהליך ישנה הקטנת תהליך הפעולה, ולכן הפחתה ניכרת של הסכנה: המודל הוא: מכרז- תשלום מידי- קידום לטווח מוגבל. התוצאות של הקידום מידיות ולא תלויות. לעומת קידום אתרים אורגני, שכאמור, מתבסס על תשלום עבור קידום כלפי מנועי החיפוש, תהליך שאורך בממוצע מספר חודשים בטרם מתקבלת התוצאה הרצויה. בתהליך ממומן למעשה עבור כל הקלקה – כניסה של גולש חייב בעל האתר לשלם ללא קשר לתוצאות הכניסה. בנוסף, כחלק מיתרונות השיטה ניתן להזכיר את הגמישות- בעל אתר המעוניין בקידום ממומן יכול לקבוע את מועד הקידום ואת טיבו. כל הקשור, למשל, בהחלטות שונות הנוגעות לקידום זמני או עונתי מתאים במיוחד לתחום הקידום הממומן. החלטות על הענקת הנחות ופרסומן, יציאה במבצעים, הקמת אירועים יחצניים.  אם מדובר על אתר עונתי, הרי שמטיבו הוא זקוק לדירוג מהיר בתוצאות החיפוש ולהיעלמות מהירה לאחר מכן. כדוגמה- עסקים המתאימים לפי עונות שנה או למועדים מסוימים: תחפושות בחודש אדר, מכירת בגדי חורף, בעונת הסתיו ועוד.

המאמר בחסות https://seo-google.co.il/


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש