ביובית – פותרת את הבעיה מהשורש

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 11:00 ● ערב ערב 2887
לא מזמן זה קרה אצלנו בבניין. אחד הדיירים התלונן כי אל תוך המטבח שלו מגיעים מי ביוב. הם חודרים דרך הקיר והם 'נהנים' ממי ביוב אצלם, בתוך הבית! במטבח! מה עשינו?
 ביובית – פותרת את הבעיה מהשורש

כאשר מי הביוב כבר הצליחו להיכנס אל תוך המטבח, ברור שזוהי כבר בעיה חמורה ממש. אנחנו ממש לא יכולנו לומר שאפשר לחכות עד מחר בבוקר (זה היה בלילה...) ולא יכולנו להתעלם מהדבר במיוחד שלשכנים תינוק קטן וחמוד שלא יוכל לישון בבית עם ניחוח נורא שכזה.

 

מה עשינו? ביובית כמובן

 

אז ברור שעבור מקרים מן הסוג הזה יש לנו את האינסטלטור. ניגשנו אל המקרר אשר עליו מודבקים שורה ארוכה ומרשימה של מגנטים אותם הדביקו לנו האינסטלטורים על דלת הבית מידי פעם וברוב הימים צברנו לנו רשימה מכובדת של אנשי מקצוע אשר עומדים הכן ומבטיחים כי הם זמינים 24 שעות ביממה . הם לא ישאירו אותנו להתמודד עם הבעיה.

 

פנינו אל האינסטלטור

 

אז אכן פנינו אל האינסטלטור שמיהר להגיע ולשבחו ייאמר כי תוך דקות ספורות הוא אכן התייצב לימיננו.

ראשית הוא יצא לבדוק מנין נובעים המים. זו הייתה סוגיה סבוכה בפני עצמה. ממבט חיצוני לא נראה היה כי יש סיבה לנזילה. כל מה שיש בחוץ היה יבש ונקי, הבורות לא עלו על גדותיו ולכאורה לא נמצאה סיבה. אך משפתח האינסטלטור את בור הביוב מחוף לבית השכנים הוא גילה כי שם ישנה הסתימה. המים שלא מצליחים להתנקז יורדים כלי מטה אל השכנים המתגוררים בקומה שנמצאת מתחת לפני הקרקע.

 

ביובית שפתרה את העניין

 

מובן כי מדובר היה בתקלה שהיא בסדר גודל לא רגיל ולא מוכר. האינסטלטור עם כל הכלים המקצועיים והידע הרבה שלו לא באמת הצליח להתגבר בכוחות עצמו עלך התקלה. אך כאשר הוזמנה ביובית - הצליחה זו לפרוץ דרך בתוככי הצנרת ולשחרר את הסתימה.

 

ביובית מצילה את המצב

 

היום כבר כולם יודעים כי כאשר ישנה סתימה או תקלה במערכת הביוב, חבל לריב אתה ולנסות לפתור אותה עם האמצעים הביתיים שברשותנו. ניתן היו להיעזר בביובית ולסיים במהירות עם העניין.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש