ערן פיקסר - והעסק שלך פיקס

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/11/2018 10:25 ● מה נשמע 574
מחפשים מישהו שיעזור לכם להכניס את העסק שלכם לרשת? לעבור מהמאה שעברה למאה העשרים ואחת ולעתיד? ● בדיוק בשביל זה יש לכם את 'פיקסר’
ערן פיקסר - והעסק שלך פיקס

לא כל אחד יודע איך משתלבים ברשת, שלא לדבר על כך שלא כולם יודעים לבנות אתר. בשביל זה יש לכם את 'פיקסר', שם עומדים לרשותכם בוני אתרים מנוסים שידעו להתאים את האתר הנכון בשבילכם. 
את העסק פתח לפני שלוש שנים ערן פיקסר, בונה אתרים מנוסה ומקדם ברשת את האתרים ש'פיקסר' בונה. לצידו עובדים שני בוני אתרים מנוסים: דניאל דיגה, יליד אילת, העוסק שנים רבות בבניית אתרים ובעלי עסקים רבים כבר נהנים משירותיו, ובני ברג שהגיע לאילת מאוקראינה שם למד באוניברסיטת קייב בפקולטה לתקשורת ומחשבים פיתוח והקמת אתרים לעסקים. בנוסף למומחיותו בבניית אתרים בני הוא גרפיקאי מקצועי ומפיק סרטוני וידאו לפרסום העסקים אותם החברה מבקשת לקדם ברשת. את המשרד מנהלת ביד רמה דניאל ציק שאחראית לכל הניירת, האדמיניסטרציה וכל מה שצריך לעשות למעט בנית אתרים.

 

 

למה צריך אתר?


ערן: "כי היום מי שלא באינטרנט לא קיים. היום הגישה למידע חופשית וכמעט אין אדם שאינו מחפש את המידע והשירותים הדרושים לו באינטרנט. גם בעלי עסקים שאין להם אישית שום יחס, ידע או זמן להתעסק באינטרנט זקוקים לאתר כדי שמספר גדול של מחפשי שירותים שהם מעניקים יגיעו אליהם. כל מה שהם צריכים לעשות זה לפנות אלינו ל'פיקסר' והעסק שלהם והמידע הקשור בו מגיע לכל מי שזקוק לשירותים שהם מספקים, והטלפון במשרד שלהם מתחיל לצלצל. אנחנו ב'פיקסר' מקדמים אתרים ב'גוגל', בפייסבוק ובאינסטרגרם. כמו כן אנו מכניסים את כל העסקים העובדים איתנו לסטורי באינסטרגם  והסטורי, שהיא שיטת הפרסום המובילה באינסטגרם, דואגת שהמידע הרלוונטי יגיע לכל מי שזקוק לו. בנוסף יש ל'פיקסר' תוכנות ייעודיות לניהול ושימור לקוחות בהן הלקוח מקבל פניות, טלפונים והודעות דרך מספר וירטואלי, וכך הוא יכול למדוד את אפקטיביות הפרסום".
ערן והצוות המקצועי שלו עושים הכל כדי להעניק ללקוחותיהם  את השירות הטוב ביותר לצורך קידום עסקיהם. בין הלקוחות של 'פיקסר' תוכלו למצוא את פארק תמנע, ערב ערב, השאטו, מעדניית דניאל, רשת
 Be HOTELS ועוד רבים וטובים. אז אל תישארו מאחור ותנו לטובים לקדם לך את העסק.

 

טלפון ליצירת קשר 052-2126366

בין השעות 09:00-18:00 בחורף  ועד 19:00 בקיץ.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש