היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/11/2018 11:45 ● ערב ערב 2889
כל אירועי התרבות לתאריכים 15-23 בנובמבר
היכל התרבות

 

לקראת מופע - עמיר לב

 

עמיר לב ולהקתו מגיעים לסמר, הנה מה שנכתב על המופע בתוכניית פסטיבל אינדינגב: "עמיר לב הוא מאסטר של גיטרה ואמן של מילים, מהיוצרים המרכזיים במוזיקה הישראלית מאז שנות ה-90. אלבומו, 'חשמל מהשמש', לוקח את המאזין ליומן מסע רפטטיבי ומדיטטיבי"

"מוזמנים לעשות שיעורי בית ולהקשיב לשירים החדשים

גם כדי ליהנות יותר וגם כדי לא להיות מופתעים כאשר המילים 'סאנו ז'אוול' יושמעו ברצף שוב ושוב ושוב (אמרנו רפטטיבי/מדיטטיבי). השיר הזה עוסק באנושיותם של מבקשי המקלט האפריקאיים אשר מנקים את הרחובות וחדרי השירותים שלנו. הקליפ יפה ומרגש", יניב גולן סמר.

ביום שישי, 16.11.18, בשעה 16:30, פתיחת דלתות 16:00, בסמר (באמפי ליד חדר האוכל). הפקה משותפת של המועצה האזורית ושל הקיבוץ. הכניסה חופשית. משך המופע 60 דקות.


 

אירוע סביבתי - שימור הים ושוניות האלמוגים

 

הנכם מוזמנים לאירוע השנתי של העמותה בנושא שימור הים ושוניות האלמוגים.

בתוכנית – 19:00: ד"ר רמי קליין, בית הספר למדעי הים מכמורת (ביולוג ימי וצלם תת ימי) בעקבות משולש האלמוגים. המגוון הימי הגבוה בעולם (איי שלמה, פפואה גינאה החדשה ואיי הפיליפינים).

19:45 – פרופ' אריק דיאמנט – על הסרטון 'אלבטרוס' – זיהום האוקיינוסים בפלסטיק.

20:15 – יוסי שחף – על פעילותה של עמותת הסביבה באילת.

קפה ועוגיות על החוף. הכניסה חופשית.

יום ראשון, 18.11.18, ב- 18:30 ב'ריף הדולפינים'.


 

מופע מחול - מנמוזין

 

היצירה עוסקת בסוגיית הזהות הקולקטיבית אל מול הזהות האישית, בקונפליקט בין זיכרון פיזי המתחבר למסורות וריטואלים, לבין זיכרונות אישיים של אירועים מעצבי חיים הבונים את הזהות האישית

להקת המחול 'קמע' תופיע ב-19 בנובמבר באולם התרבות האזורי בחבל אילות עם היצירה 'מנמוזין' Mnemosyne, שנוצרה לכבוד חגיגות 15 שנה ללהקה. תמיר גינץ, המנהל האמנותי של הלהקה, יצר את 'מנמוזין' לצלילי מוזיקה מקורית של אבי בללי ('נקמת הטרקטור'), השניים משתפים פעולה זו הפעם השלישית, בהמשך להצלחתם בעבר עם היצירות 'במדבר דברים' ו'לא נודע'.

'מנמוזין' עוסקת בסוגיית הזהות הקולקטיבית, במסורת של קהילה, בזיכרון משותף של הגוף הבא לידי ביטוי בחגיגות וטקסים ונמצא בקונפליקט נצחי עם הזהות הפרטית המעוצבת משברי זיכרונות אישיים.

גינץ מספר כי הרעיון הראשוני ליצירה החדשה התעורר בו בתגובה לקיטוב על רקע עדתי בשנים האחרונות, דווקא בעידן בו פלורליזם תרבותי כבר נראה באופק. תהליך העבודה הוביל לקונפליקט בין זיכרון פיזי המתחבר למסורות וריטואלים, לבין זיכרונות אישיים של אירועים מעצבי חיים, דמויות וריגושים, אלו הבונים את הזהות האישית. העבודה בנויה כמסע בין דמויות הנעות בין הקולקטיבי לאישי, בין שמחה לקינה, בין השייך לנבדל ובין מזרח למערב.

כוריאוגרפיה: תמיר גינץ, מוזיקה מקורית: אבי בללי.

רקדנים: איילת אלפו, אופק אדמוני, אדי ארזו קלאזל, לוריס אשונג'ה,  ג'וני בוקשטיין, שגיא בללי,  תום דויד, עלמה לאואר, לו לונדרה, רונה לרנר, פיטר סטאר, נעם עפרון, עינב קרינגל, אליוט תומפסון.

משך המופע: 60 דקות.

טריילר למופע https://www.youtube.com/watch?v=iX8sblEDlgI.

יום שני ה-19.11.18 בשעה 20:00, אולם התרבות אזורי חבל אילות, מחיר: 50 ₪  הזמנת כרטיסים באתר: eilot.smarticket.co.il.


 

אופרה באילת

 

7 הסופרניות - מסע אופראי מסביב לעולם

מופע אופרה חדש באילת שכולו מסע עולמי אל האופרות הקלאסיות ומחזות הזמר האהובים
בכל הזמנים

אל אירועי המוסיקה המסורתיים והמזוהים עם העיר אילת בהם פסטיבלי הג'אז, הפסטיבל הקאמרי, פסטיבלי הרוק ועוד, מצטרף מיזם חדש- מופע אופרה חדש שכולו רגעים מן האופרות הקלאסיות האהובות של כל הזמנים ושירים מתוך מחזות הזמר המוכרים בשיתוף האופרה הישראלית והתאחדות המלונות.

שבע זמרות אופרה מצויידות בעשרות תלבושות ססגוניות ומלוות בחמישה נגנים יקחו אתכם אל מסע מסביב לעולם: פריז עיר האורות, סביליה צרובת השמש, נאפולי הרומנטית, ערבות רוסיה הנוסטלגיות, ניו יורק הלוהטת, לאס וגאס הנוצצת וכמובן חופי ישראל שאין כמותם בשום מקום בעולם.

ביצועים מרגשים לאריות האהובות מאופרות מוכרות ושירים מתוך מחזות הזמר הקלאסיים הידועים בהם:
האופרות "לה טרוויאטה", "הספר מסוויליה", "לה בוהם", "מאדאם בטרפליי" ומחזות הזמר "גבירתי הנאווה", "פנטום האופרה", "עלובי החיים" ו"כנר על הגג" בשילוב וידאו ארט מלהיב.

במופע משתתפות זמרות האופרה הישראלית: גוני כנעני, טלי קצף, טל ברגמן, הדר עטרי, ענת צ'רני, ורוניקה ברוק ודניאלה סקורקה.

הזמרות מלוות בפסנתר ובחמישיית כלי מיתר: צ'לו, קוטנרה בס, ויולה, ושני כינורות. 

 

המופע הראשון יתקיים ב- 25.11.18 בשעה 20:30 בתיאטרון WOW באילת.

ולאחריו בתאריכים הבאים : 2/12, 9/12, 23/12, 30/12, 20/1, 27/1, 17/2, 24/2, 3/3, 17/3, 24/3. מחיר כרטיס: 90 ₪.

הכניסה למופע מעל גיל 4 בלבד! אין ביטולים / שינויים ביום המופע |לא תתאפשר כניסה למאחרים | לבירורים ניתן לפנות בטלפון 8748*.


 

ספיישל חנוכה - חגיגה משפחתית לחנוכה

 

סדנאות יצירה של חנוכיות וסביבונים, הפעלות ומשחקים, פעלתון עד גיל 3 ומכירת מזון.

כניסה: 5 ₪, כניסה להצגה: 10 ₪ לילד.

יום ד', י"ג כסלו, 21.11.18 בשעה 17:00 במתנ"ס 'שחמון'.

תיאטרון 'אבני דרך' מציג:

"הנרות הללו"

בשעה 18:00 הצגה בתיאטרונצ'יק לגילאי 3 ומעלה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש