ביובית- האהבות המוזרות ביותר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/11/2018 15:24 ● ערב ערב 2889
איכשהו תמיד בסרטים ובסדרות המצליחות סיפורי האהבה הגדולים ביותר מתחילים לגמרי במקרה. על פי רוב סיפורי האהבה הגדולים ביותר מגיעים דווקא מתוך שוני עמוק בין הגבר לאישה, שוני אשר פעמים רבות גובל במעמדות שונים מכל הבחינות, כלכלית ועוד
ביובית- האהבות המוזרות ביותר

איכשהו תמיד בסרטים ובסדרות המצליחות סיפורי האהבה הגדולים ביותר מתחילים לגמרי במקרה. על פי רוב סיפורי האהבה הגדולים ביותר מגיעים דווקא מתוך שוני עמוק בין הגבר לאישה, שוני אשר פעמים רבות גובל במעמדות שונים מכל הבחינות, כלכלית ועוד. חשוב לומר כי בחיים האמיתיים הסיפור לא תמיד רחוק מהסרטים והסדרות. לא אחת קורה שאנשים רבים כלל לא מתכוונים להכיר וזה פשוט נוחת עליהם כאילו במקרה והסיפור מתפתח לסיפור אהבה מוצלח מאוד אשר נגמר בנישואים והקמת בית בישראל. אחד הסיפורים היותר מוזרים ומיוחדים הוא כמובן גם השכיח ביותר, מטופלים או לקוחות ונותני השירות.

 

רק בסרטים ובסדרות?

 

פעמים רבות כי אנו יושבים במסעדה מסוימת וללא ששמנו לב המלצר של השולחן שלנו החליט כי הוא מכיר חבר טוב שמתאים בדיוק עבור החברה הסמוכה על השולחן. כאילו נחתה עליו מעין נבואה כי הזוג הזה שהוא דמיין לעצמו יכול להצליח ופעמים רבות כי זה באמת מצליח! כמובן שלא תמיד, יש לא מעט פעמים ששידוכים מזדמנים כאלה כשלו אך במידה וזה כן מצליח, זה משהו מיוחד. כמובן שזה יכול להיות הפוך, למרות שלכאורה הסיכויים להצלחה בתנאים הללו מאוד קטנים, שהרי אותו מלצר לא באמת מכיר היטב את אותה בחורה שיושבת על השולחן, למעשה יתכן שאפילו את גילה הוא לא יודע, שלא נדבר על המשפחה שלה, האופי שלה, תחומי העניין שלה ועוד אך כפי שיצא לנו לראות בסרטים וסדרות רבות, לא תמיד הדומים מתחברים, לא תמיד לאלה שיש יותר תחומי עניין משוטפים יצליחו להתחבר ביתר קלות וכן לא תמיד המעמדות החברתיים והכלכליים יכולים להשפיע. אך אם הביסוסים שלנו היו מסרטים וסדרות בלבד, ניתן היה להגיד כי אנו תמימים אך אנו יכולים למצוא ביסוסים לטענות הללו מחיי היומיום במציאות. אנו רואים כי כל נושא המעמדות החברתיים והכלכליים, נושאי עניין משותפים ואפילו עדות מוצא הפכו כיום ללא רלוונטיים כלל עבור הזוגיות הבאה שלכם. אז כפי שאמרנו זה יכול לקרוא בכל מקום ובכל זמן, אפילו לאחר בעיית אינסטלציה אשר תאלץ אתכם להזמין את שירותי ביובית וכמובן את אנשיה של הביובית, אולי נותני שירות אלה יתחבבו עליכם במיוחד.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש