חופשה בבית מלון בלב תל אביב- הרפתקה משפחתית או נופש רומנטי?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/11/2018 15:27 ● ערב ערב 2889
בתי מלון רבים ממוקמים דווקא בלב לבה הפועם של העיר המרכזית והסוערת ביותר במדינת ישראל. בדיוק במרכז של המרכז, בלב ערש התרבות, הנופש והבידור. אין ספק, כי מרבית בתי המלון השוכנים בין אתרים רבי קסם אלו סופחים באופן מודע או שאינו מודע את האווירה הספוגה בהם
חופשה בבית מלון בלב תל אביב- הרפתקה משפחתית או נופש רומנטי?

 

 

 

חופשה בבית מלון בלב תל אביב- הרפתקה משפחתית או נופש רומנטי?

 

בתי מלון רבים ממוקמים דווקא בלב לבה הפועם של העיר המרכזית והסוערת ביותר במדינת ישראל. בדיוק במרכז של המרכז, בלב ערש התרבות, הנופש והבידור. אין ספק, כי מרבית בתי המלון השוכנים בין אתרים רבי קסם אלו סופחים באופן מודע או שאינו מודע את האווירה הספוגה בהם. בתי מלון אלו מוקמו מלכתחילה במרחק קצר של הליכה בלבד מאתרי תיירות ובידור פופולריים. חובה לשים את הדגש בבילוי בבתי מלון בתל אביב על כך שכמחצית מהנופשים אינם בני הארץ, אלא תיירים מוקסמים מכל רחבי העולם ששמעו על האווירה והקסם המודרני המצוי בעיר. אז מה מייחד את האווירה השורה בין בתי המלון בתל אביב?

העיר תל אביב היא עיר שמהווה את מרכז התרבות והפנאי של מדינת ישראל. זמרים מחו"ל מגיעים בדרך כלל לערוך בה את ההופעות, מרכזי עסקים של שיווק בין לאומי, עיצוב מצויים בה, מוזיאונים מסוגים שונים, פרקי שעשועים לגדולים ולקטנים וכמובן בתי התיאטרון המתקדמים והמפוארים במדינה: הבימה, בית ליסין, הקמרי- מצויים בה ומסמלים את התפתחות התרבות המוחלטת דווקא בתוך הריצה המודרנית האין סופית.

 

כמו אי של שלווה בתוך ים של סערה- לצאת מהשגרה דווקא בלב הסצנה של תל אביב

 

כמו כן, בעיר תל אביב פזורים מגוון שופע במיוחד של מסעדות ובתי קפה מפוארים המגישים ארוחות טריות ומפנקות – חוויה קולינרית עשירה וחד פעמית. מיטב צוות העובדים במסעדות אלו עומלים על כל פרט ופרט על מנת לספק לאורחיהם את השירות החם והאדיב ביותר שניתן לבקש. כולם יודעים, כי עתיד התיירות של מדינת ישראל מצוי במדינה רבה לא בידיהם של פוליטיקאים מדושני עונג, לא במעשיהם של חנוטי החליפות בישיבות ממשלה, אלא דווקא מהאווירה שתיווצר באתרי הבילוי והנופש- משם יגיעו בעתיד ההמלצות ולשם ירצו בעתיד להגיע עוד ועוד מבקרים כדי לראות את החוויה. בתי מלון רבים בתל אביב כמו מלונות בירושלים מצויים בלב הסערה, בלב הסצנה בסואנת והמהירה של העיר. הם מפנקים ומרווחים, נעימים ומשרתים ברמה גבוהה ביותר את כל הנופשים באשר הם, ומי שמאוד רוצה לראות- בהחלט יכול להשקיף על רצועת חוף הים המהממת של העיר ועל הטיילת הקסומה והמרשימה מבעד לחלונות חדרי המלון המשקיפים החוצה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש