זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 28/11/2018 08:20 ● מה נשמע 576
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה- 29/11-5/12/18
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


נדמה על פי הקלפים שאתם מותשים מהתעסקות רגשית שאינה משרתת את רוח התקופה בה אתם שרויים. סו לגלות דרכים חדשות ונעימות יותר להגיע ללב הדברים והאנשים, כך תוכלו לקצור פירות בשלים שינשרו ברוך הישר לתוך ידכם. דבר זה נכון בנוגע לכל התחומים בחייכם. 

 

שור


ניתוח מצבים ועובדות בהיבט הכלכלי מוביל לכך שתגלו שמצבכם הרבה יותר טוב ממה שכה חששתם ופחדתם לחשוף.  בשבוע זה ישנה עבורכם הזדמנות נדירה ליצור הסכם חזק שיכול להיבנות נכון רק מתוך איזון, יושר ושקט פנימי.

 

תאומים


הקלפים מלמדים על חיבור שקט ונכון לאנשים שסביבכם. היכולת שלכם להעניק ולהיות למען. בימים אלו אתם תהוו תמיכה לבני הזוג ועצתכם תאיר את דרכם המקצועית.

 

סרטן


קיימת אזהרה מפורשת מפני אכזבה שנובעת מאי הבנה מילולית שעלולה להחריף ולהגיע למקומות מיותרים. אתם עייפים במיוחד ומוטב כי תקחו לכם ימים אלו לפגישה מחודשת עם עצמכם. ישנו מוטיב מרתק לפנויים שבכם לחוות אנרגיה נפלאה של זרימה. 

 

אריה


בימים אלו הקלפים מדברים על גישה הוללת וקלילה כביכול. נסו להימנע ממצב שיוביל למבוכה מיותרת. דאגה רבה להורים תתיש את כוחכם. זכרו, כאשר אתם בהפרזה אתם מותשים. כל הבעיות שמסתמנות באות על פתרונן לקראת סופו של השבוע.

 

בתולה


תקופה זו מלמדת על צורך דחוף בשינוי גרסת חיים. התכונה להיות מדוכא מתלבשת עליכם בשנה האחרונה ואתם נדרשים למצוא כוח רב בכדי להתחבר לקלילות שאינה מאפיין כה נגיש. נסו לצאת לחופשה. תאפשרו לרומנטיקה לחלחל. תתמקדו בטוב שמקיף אתכם. הביטו סביבכם והושיטו יד לקבל.


מאזניים


מסתמנת מגמה אדירה של שפע. בניגוד לשנים אחרות אתם נהנים בתקופה זו מהלך רוח קל. אתם נהנים מכל פעולה ומעשה, ממעיטים בביקורת ומחוזרים מאוד. קלפים המלמדים על הפתעות גרנדיוזיות. צפו להתעוררות רומנטית שתחדור מחלון לא צפוי.

 

עקרב


בימים אלו האינטואיציה שלכם מובילה לאנרגיה חדשה וזרה. הימנעו מלהסיק מסקנות על סמך אמות מידה שלכם. תשאלו שאלות מדויקות זה יחסוך התברברות מיותרת. מוטב לשים לב לקיבה בתחילתו של השבוע או וגם איזור החזה והבטן. 

 

קשת


לקראת חגיגות יום ההולדת וגם כאלה שחגגו זה מכבר, כל מה שקשור לעבודה נתון בסימני שאלה. הקלפים מלמדים על היחלשות שלכם מול שמועות. זכרו את החיבור המנצח שלכם לידע ולרגש. אתם תבינו בימים אלה שציר הכוח שלכם בא מהיכולת להמתין המתנה בלתי דרוכה ולא הגררות למבוי סתום.

 

גדי


אתם משקיעים במראה החיצוני יותר מתמיד. בתקופה זו אתם ממגנטים בחוכמה מערכת זוגית שהתרחקה וקיבלה תפנית שונה ממה שרציתם. אתם מצליחים בימים אלה לחבר את הדברים לשביעות רצונכם. בעבודה: מה יש לומר, אתם מלכים. הקלפים ממליצים לפתור את בעית רופא השיניים.

 

דלי


אל תחפזו לנטוש מקום רק כיוון שנדמה כי עומדים לבצע בו שינויים בהגדרות. שאר התחומים מאוזנים ואין תקלות. אתם תצאו יותר מחוזקים מהשינויים ואף תרגישו שאתם יותר בטוחים. הקלפים ממליצים לפנויים לצאת לכל אירוע משפחתי.

 

דגים


אל תתנצלו על מקומכם גם אם זהו טבעכם. הקלפים שלכם ממליצים שלא להיחלש מול רצונם של אחרים. שינויים שקרו לאחרונה בתחום העבודה יוצרים מתח. זה הזמן מבחינתכם לשקול את המשך הדרך ממקום של עוצמה ותובנה. אתם צפויים לעשות דברים שרציתם מזמן.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש