שווארמה איציק - מכאן לא יוצא אף אחד רעב

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 28/11/2018 11:14 ● ערב ערב 2891
מזה שנים ש'שווארמה איציק' היא חלק בלתי נפרד משדרות התמרים באילת מקום מצוין לאכול בו, לשבוע וליהנות מכל ביס
שווארמה איציק - מכאן לא יוצא אף אחד רעב

שני דברים מהם אתה מתחיל ליהנות עוד לפני שהזמנת אוכל או טעמת ממנו, הם הריחות של האוכל הטעים המוגש כאן והעובדה שהמקום המרווח והממוזג מבריק מניקיון, ואתה מבין שתענוג גדול הוא לשקוע בכורסה או על ספה ב'שווארמה איציק' וליהנות מאחת המנות המשובחות המוגשות כאן.

מאז שנת 2007 שבה פתחו איציק ומירב שוורץ את 'שווארמה איציק', כבש בית האוכל הזה לעצמו מקום נכבד בין בתי האוכל של אילת. מהר מאד הבינו האילתים וגם האורחים בה ש'שווארמה איציק' היא מקום מצוין להשביע את הרעב.  כאן לא מגישים רק שווארמה, מבחר המנות שבתפריט הוא גדול ומגוון מאד - ובנוסף לשווארמה מצוינת, תוכלו ליהנות כאן מפלאפל, מקבב ביתי, משיפודי פרגית, מלבבות, משניצל עוף, ממעורב ירושלמי וממבחר שיפודים מיוחדים כמו שיפודי טחול, שיפודי אנטרקוט, שיפודי עגל ועוד. המנות הבשריות המשובחות מוגשות בליווי מבחר סלטים טריים אותם מכינים במקום בכל יום מחדש –  והכל טרי טרי וטעים מאד.

 

המחירים עממיים ביותר, היחס חם ואישי ומהר מאד מרגישים אצל איציק כמו בבית, מה שמסביר את הלקוחות המגיעים למקום באופן קבוע כדי לאכול ומתקבלים בשמחה וחום על ידי איציק והצוות
.
העסק מתנהל ומתקתק כמו שעון שווייצרי בניהולם של איציק ומירב. איציק, שהוא עצמאי מגיל 17.5, הבין כבר בגיל צעיר שעסק זה דבר הדורש תשומת לב, הקפדה על פרטים ואהבת המקצוע, ו'שווארמה איציק' מתנהלת בדיוק כך – במקצועיות, עם הקפדה על פרטים, על יחס של חום ואהבה ללקוחות ועל שמירה על טיב המזון וטריותו, על הניקיון מושלם ועל שירות חם ואישי.
ממש תענוג לבלות פה על ארוחה טעימה.
המקום כשר למהדרין ונגיש לנכים

שווארמה איציק, טלפון 08-6323231. פתוח א-ה 11:00-02:00,  מוצ"ש מצאת השבת עד 02:00.  טל:  08-6323231
שירות המשלוחים פועל: א-ה  12:00-02:00, מוצ"ש - מצאת השבת עד 02:00. מיקום: שדרות התמרים מרכז רזין 4 ו 5.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש