באולינג אילת - מקום מושלם לזמן איכות

מאת: אביבה דקל ● צילום: אייל רבינוביץ'' ● 5/12/2018 15:46 ● ערב ערב 2892
רוצים לשכוח שאתם באילת? רוצים להרגיש חו"ל? או להרגיש שאתם מככבים בסרט? ● הגיעו ל'קניון העיר', ואחרי דקה במעלית או במדרגות, כנסו למתחם הבאולינג החדש, ושם זה בדיוק מה שתרגישו –בעולם אחר ● מתחם הבאולינג החדש הוא יפהפה, מצויד היטב – באולינג ברמה שתמיד רציתם לשחק בו - כזה שכל חובב באולינג חולם עליו - וגם מי שמעולם לא ניסה כוחו בבאולינג ירגיש שזה מה שהוא רוצה – לשחק באולינג ● אז למה אתם מחכים? נעלו נעליים מתאימות, קחו כדור והתחילו לשחק וליהנות
באולינג אילת - מקום מושלם לזמן איכות

בעלי המקום, דוריס ואלי, שהם שחקני באולינג מקצועיים ומכורים למשחק, השקיעו במקום את הידע והמקצועיות שלהם וגם את נשמתם ואהבתם, והתוצאה מדברת בעד עצמה. להגיע ממגרש החניה של 'קניון העיר' למתחם הבאולינג, מרגיש כמו מסע בזמן. באולינג אילת הוא מקום מדהים בדיוק כמו שבאולינג מקצועי צריך להיות. אולם ענק מרווח וממוזג ובמרכזו 12 מסלולים מתאימים לכל גיל, מקום לבוא אליו כבר בגיל חמש ולפתח תחביב שבוודאי תוכלו ליהנות ממנו כל החיים. מקום מקסים להעביר בו יום או ערב עם המשפחה והחברים, ואם אתם מעדיפים סנוקר - גם את זה תוכלו לעשות כאן, שכן במתחם הביליארד מחכים לכם 6 שולחנות סנוקר ופול מקצועיים.
בין משחק למשחק או אחרי שמתעייפים, אפשר לנוח על הבר או ליד שולחן ולנשנש ולשתות משהו. מסעדת הבאולינג מציעה תפריט עשיר ומגוון שבו מנות כגון פיצות, טוסטים, סלטים, צ'יפס, חומוס, טחינה ועוד, והכל תמיד טרי טרי וטעים.
כמעט בכל יום שתגיעו לבאולינג תמצאו אותו שוקק חיים שכן רבים כבר סיגלו לעצמם את באולינג אילת כמקום מצוין להעביר בו שעות של כיף.
בימי ראשון מתאספים במקום חברי ליגת הבית שהקימו דוריס ואלי לפני כ- 15 שנה ומשתתפים בה כ-40 שחקנים הממשיכים את המסורת.

 

 

בימי רביעי מתאספים כאן באופן קבוע חברי הליגה למקומות עבודה המונה כחמישים חברים. 
הפעילות בבאולינג רבה. דוריס ואלי מארגנים במקום טורנירים, וההיענות גדולה. ויש טורנירים קבועים  הנערכים במקום אחת לשנה, לדוגמה:
בזקיאדה - טורניר של חברת 'בזק'.
מחוזיאדת ירושלים - אחת לשנה בחודש מאי.
מחוזיאדת חיפה - אחת לשנה בחודש מאי.
ערב באולינג של עמותת 'זכרון מנחם' הנערך אחת לשנה בחנוכה.
בתי ספר רבים חוגגים במקום מסיבות סוף שנה, גם תיכונים וגם בתי ספר יסודיים, והערבים האלה תמיד מוצלחים מאד.
הבאולינג הוא גם מקום מצוין לערוך בו ערבי גיבוש לעובדים במלונות ובעסקים השונים - משהו שונה מהשגרה של ערבי הגיבוש שחגגו עד כה. 
אבל ללא ספק הדובדבן שבקצפת הם ימי הולדת לילדים בכל הגילים. רוצים שיום ההולדת של הילד שלכם לא יהיה סתם אירוע שגרתי, כי אם משהו מיוחד? בואו לחגוג יום הולדת באולם האירועים שבבאולינג  וליהנות ממשחק באולינג לכל החגיגה. ניתן להזמין פיצות ושתיה במקום. 

ויש גם חבילות מבצע לימי הולדת -  במחיר של 55 ₪ למשתתף (כולל הזמנות למשלוח לאורחים) תוכלו לקבל כאן חגיגת יום הולדת שגם אתם וגם אורחיכם לא תפסיקו לדבר עליה. מה כוללת החבילה בנוסף ליום הולדת חוויתי ושמח באולם אירועים מקושט לתפארת? הרבה מאד:

  • משחק באולינג לכל משתתף (אורחים שאינם משחקים באולינג משלמים רק 30 ₪).
  • קבלת פנים בלווי מדריך צמוד.
  • שולחן כיבוד מלא בממתקים ובחטיפים.
  • ארוחה הכוללת פיצה ושתיה.
  • פינת קפה להורים.
  • ובתוספת 200 ₪ - עוגת יום הולדת.

הבאולינג כובש לעצמו מקום של כבוד בשטח הבילויים המשפחתיים, ומשפחות רבות כבר עשו להן מנהג להגיע בשבת לבאולינג ולבלות כאן זמן איכות משפחתי ולהעביר אותה בכיף במשחקים השונים.

מיקום: קניון העיר רח' המלאכה 12.
08-6325858

7 ימים בשבוע החל משעה 11:00 עד השעות הקטנות של הלילה. לפרטים נוספים : פייסבוק 'באולינג אילת' - עשו לנו לייק


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש