אור והדסים

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 12/12/2018 09:32 ● מה נשמע 578
ב''אור והדסים'' יעזרו לכם לקבל את המגיע לכם בהתאם לשיפורים שחלו בקצבת הסיעוד. פגישת היכרות בתחום הסיעודי וללא עלות עם הצוות המקצועי של אור והדסים
אור והדסים

וזו לשון החוק: 
החל מנובמבר 2018 יחולו השיפורים הבאים בקצבת הסיעוד:
הקצבה תשולם לפי 6 רמות זכאות (ולא 3 כפי שהיה עד כה, כדי להתאים באופן מיטבי את שעות הסיעוד למצב התפקודי של מקבל הקצבה
שעות הסיעוד יוגדלו – בעיקר למקבלי הקצבה ברמות הזכאות הגבוהות
מי שנקבעה לו רמת זכאות 1 – הנמוכה ביותר – יוכל לבחור לקבל קצבה בכסף בסך 1407 ₪ 
קיימות 6 רמות זכאות לקצבת סיעוד שנקבעות לפי יכולת התפקוד שלך. בכל רמה אתה יכול לשלב בין קצבה בכסף לשירותי סיעוד הכוללים טיפול אישי בבית , ביקור במרכז יום , מוצרי ספיגה, לחצן מצוקה ושירותי כביסה.

 

 

הבנתם? לא פשוט  לבדוק לבד מה בדיוק מגיע לכם, מה גם שכדי לקבל בדיוק מה שמגיע לכם בחוק תצטרכו להגיע לוועדות שונות וזה לא פשוט. 
 רבים מהמבוטחים בביטוח לאומי ובביטוח פרטי אינם יודעים את זכויותיהם  וכדאי מאד שמישהו - בני משפחה או מישהו מקצועי יבדוק את הזכויות המגיעות להם בביטוח לאומי ובביטוחים הפרטיים בעבור פעולות שאין הם יכולים לבצע . חיים בינינו הרבה אנשים מבוגרים הסובלים ממחלות רבות הגורמות לתלות רבה וחוסר תפקוד מלא ברחצה , הלבשה, אכילה,  ניידות והיגיינה אישית, שביטוח לאומי מסרב לתת להם עזרה משום שלא קבלו ייצוג נכון. גם אלו המקבלים עזרה של רופאים אינם מסתדרים עם העובדים הבאים אליהם, המתחלפים בכל פעם - דבר שיוצר פער- ונשארים ללא עזרה, לכן מומלץ להגיע לכל וועדה עם דו"ח פרטי. אחד מההטבות והשינויים בחוק הוא שהזכאים יוכלו לקבל עזרה כספית במקום עזרה של עובדת שתגיע הביתה  ויוכלו להביא עובד שיהיה לטעמם, אבל גם את זה לא כולם מבינים.
מסקנה?  רבים מהמבוטחים  בביטוח לאומי או פרטי אינם יודעים מה מגיע להם  - וכדאי מאד שמישהו מקצועי יבדוק הן   בביטוח לאומי והן את פוליסת הסיעוד והבטוח הפרטי כדי לדעת זאת ,  וכאן נכנסת לתמונה חברת "אור והדסים".
למרכז הרפואי "אור והדסים"ידע וניסיון רב בתחום.  המרכז משתף פעולה עם רופאים רבים  שיכולים לתת מענה נכון לחברות הבטוח ולבטוח לאומי. כמו כן נמנית על הצוות של המרכז הרפואי אור והדסים, אחות מוסמכת עצמאית שהיא יועצת מוסמכת  לטיפול בקנאביס רפואי, כותבת חוות דעת פרטיות, דוחות תפקודיים, הערכת תלות .ADL אחות זו תגיש חוות דעת רפואית פרטית וחוות דעת כזו יכולה להועיל מאד גם מול חברות הבטוח וגם מול הבטוח הלאומי, ולזרז את התהליך כדי שהמבוטח יוכל ליהנות מכל הזכויות המגיעות לו בחוק ולהגדיל את סיכויי הצלחתו.  האחות מגישה דו"ח בכתב הכולל הערכות תלות, הערכה תפקודית והערכות A.D.L. חוות הדעת של האחות כוללת את כל הפרמטרים. לכל הוועדות של כל הבטוחים כדאי מאד להגיע עם דו"ח וכן עם תיק הכולל את כל המידע הדרוש בנושא התיפקודי של המטופל.

 

 

לפני כל פגישה עם ועדה של הבטוח הלאומי או ביטוחים פרטיים כדאי לקבל ייעוץ בחברת אור והדסים. הפגישה הראשונית לבדיקת הזכאות אינה כרוכה בתשלום. הלקוח משלם רק עבור הכנת הדו"ח והתיק אותו יגיש לביטוח.


מרכז רפואי אור והדסים
סניף אילת – רחוב קאמן 2 מג'יק פאלאס (בתוך מרפאת טרם). 
טלפון 052-8120273.
סניף ראשי - ביאליק  65  רמת  גן.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש